فال روزانه Daily Omen سه شنبه 19 آبان 94

فال روزانه Daily Omen سه شنبه 19 آبان 94

فال روز متولدین فروردین:

همه رویدادهای هیجان انگیز با حس کنجکاوی زیادی آغاز می شوند، اما امروز برای شما این گونه نیست. بدون اینکه خودتان بخواهید، انرژی های بسیار خوبی دارید و می توانید چیزهای جدیدی در زندگی کشف کنید. از اشتیاقات درونی که امروز دارید برای ساختن رویاهای بزرگ استفاده کنید. البته این را هم بدانید که لقمه بزرگ تر از دهان خود برندارید. پیش از آغاز هر کاری حتما به نتایج آن فکر کنید و با شتاب و عجله وارد عمل نشوید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

 

****************************************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می کنید ممکن است رابطه آشکاری با کارهایی که اخیراً انجام داده اید نداشته باشند. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است که سخت کار کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت:

بیا که ترک فلک خوان روزه غارت کرد***هلال عید به دور قدح اشارت کرد

ثواب روزه و حج قبول آن کس برد***که خاک میکده عشق را زیارت کرد

تعبیر: کسب و کارتان پررونق می شود و به سود کلانی دست پیدا می کنید. در حال معامله زهد و تقوی را کنار نگذارید چون برکت مالتان از بین می رود. به زیارت مکه ی مکرمه می روید. به کسی به چشم حقارت نگاه نکنید تا همیشه مقام و منزلت داشته باشید.

 

****************************************************

فال روز متولدین خرداد:

ابهام و غباری که همه امروز را فراگرفته باعث می شود در کارهای خود دچار تردید بشوید. اما این تردید موجب وحشت شما نشود و به واسطه آن با اطرافیان بدرفتاری نداشته باشید. اگر چیزی باب میل شما پیش نمی رود، این را به خاطر داشته باشید باید صبور باشید. به خود استراحت دهید تا باتری وجودتان دوباره شارژ شود. همیشه فاصله خود با اطرافیان را حفظ کنید و به یاد داشته باشید بیش از حد به کسی نزدیک یا از کسی دور نشوید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

از دیده خون دل همه بر روی ما رود***بر روی ما ز دیده چه گویم چه ها رود

ما در درون سینه هوایی نهفته ایم***بر باد اگر رود دل ما زان هوا رود

تعبیر: درد دل زیادی داری که نمی توانی به هر کسی بگویی. رو به سوی معشوق خود می کنی ولی او هم صدای دل شما را نمی شنود و رو برمی گرداند و از بی تفاوتی همه دل تنگ هستی. خودت فردی پاکدل هستی به خدایت توکل کن و بدان اگز خدا بخواهد مراد دلت را خواهد داد.

 

 

****************************************************

فال روز متولدین تیر:

باوجود اینکه شما هنوز در حال رقابت کردن هستید و با سرعت به جلو پیشروی می کنید، در پیرامون شما همه چیز روال آرامی را طی می کند، و این موضوع کمی شما را عصبانی می کند. این سخن به این معنی نیست که شما نمی توانید از یک محیط آرام لذت ببرید؛ بلکه به معنی این است که شما دوست دارید با کسانی که روابط متقابل دارید روزتان را سپری کنید. اگر احساس می کنید که نیاز به تحرک و هیجان دارید پس این کار را بکنید، اما در عین حال باید از آرامش و سکون نیز لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه های تاتاریست

تعبیر:  خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

****************************************************

 فال روز متولدین مرداد:

ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

سبت سلمی بصدغیها فوادی***و روحی کل یوم لی ینادی

نگارا بر من بی دل ببخشای***و واصلنی علی رغم الاعادی

تعبیر: کسی از شما طلب بخشش می کند دست رد به سینه اش نزنید برای آرام کردن خودتان به دعا و ثنای خداوند بپردازید. اگر می خواهید غرق در الطاف خداوند شوید و در بحر نعمات او شنا کنید و عزت و بزرگی خود را حفظ کنید و به غم دل دچار نشوید بخشنده باشید و دوستانتان را ببخشید.

 

****************************************************

فال روز متولدین شهریور:

به نظر می رسد دیگران با هر چیز کوچکی عصبانی می شوند، به ویژه وقتی حرف مسائل مادی در میان باشد. به احتمال زیاد این مسائل هیچ ربطی ندارد و آنها فقط چون شما دم دستشان هستید حرصشان را سر شما خالی می کنند، پس به دل نگیرید و عکس العمل نشان ندهید. امشب سعی کنید برنامه هایتان را به هم نزنید، یک نفر روی حرف شما حساب کرده است. وارد دوره ای شش ماهه شده اید که می تواند آغازگر تغییراتی بنیادین در زندگی شما باشد. این تغییرات را تنها با کار زیاد و پشتکار می توانید به وجود بیاورید. امروز می تواند برای رابطه عاطفی شما آغازی دوباره باشد، ببینید چه چیزهایی برای شما ارزش حساب می شوند و از همین امروز آنها را در اولویت قرار دهید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

دل من در هوای روی فرخ***بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست***که برخوردار شد از روی فرخ

تعبیر: آنقدر در حال و هوای یار به وصال فکر کرده ای که زندگی را فراموش کرده و تمام سختی ها را به جان خریده ای. دل . دیده ات را با گریه به تاراج داده دیگر اشکی باقی نمانده است. هر چه مقدر و قسمت باشد همان می شود. امیدت را هیچ وقت از دست نده چون خداوند ارحم و الراحمین است.

****************************************************

فال روز متولدین مهر:

خودتان را برای یک جمعه هیجان انگیز آماده کنید. کارهای همیشگی شما را خسته کرده اند و حتی دوستانتان را نیز به انجام یک کار جدید و جالب دعوت می کنید. در این زمینه می توانید به راحتی آنها را قانع و با خود همراه کنید. اما به خاطر داشته باشید که سراغ کارهایی نروید که توانایی رویارویی با عواقب احتمالی آنها را ندارید و قبل از انجام هر کاری به آن خوب فکر کنید. احساس فشار ناشی از کار و مسئولیت هایی که دارید شما را خسته کرده است، در این زمینه بهترین همراه شما همسرتان خواهد بود. از او بخواهید در کنارتان باشد و نیاز های خود را با او در میان بگذارید. آنهایی که تنها هستند امروز ممکن است خودشان را در کنار شخص ویژه ای بیابند که دلشان می خواهد به او نزدیکتر شوند. به جای حرف زدن بیشتر گوش کنید

فال حافظ امروز متولدین مهر :

جمالت آفتاب هر نظر باد***ز خوبی روی خوبت خوبتر باد

همای زلف شاهین شهپرت را***دل شاهان عالم زیر پر باد

تعبیر: روز به روز کارت رونق بیشتر می گیرد. همای سعادت بالای سرت سایه انداخته است. در جیتجوی چیزی هیتی که نزدیک توست. بیشتر دقت کن، پیدایش می کنی. هر کس خواست به تو بلایی برساند خود دچار بلا شد. هر لحظه مقامت و زندگیت بهتر از لحظه ی پیش می شود. در این حال از یاد خدا غافل نشو.

 

****************************************************

فال روز متولدین آبان:

چشم انداز بلندی برای خود تعریف کنید. سعی کنید آینده را طور دیگری برای خود ترسیم کنید. آیا دوست دارید مدیریت همه بخش های زندگی را به دست بگیرید و خودتان در صدر همه چیز قرار داشته باشید. امروز زمانی اسن که شما از یک تنبلی یا رخوت چهارماهه بیرون می آیید و می توانید آغاز دوره جدیدی در زندگی را تجربه کنید. برای خود اهداف بلندمدت داشته اباشید. حتی برای بیان عشق به فرد علاقه تان نیز نوآوری داشته باشید و با روشی تازه و هیجان انگیز در مورد خودتان به او بگویید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

سال ها پیروی مذهب رندان کردم***تا به فتوی خرد حرص به زندان کردم

من به سرمنزل عنقا نه به خود بردم راه***قطع این مرحله با مرغ سلیمان کردم

تعبیر: به هر کسی زود اطمینان می کنید. قسم خورده بودید دیگر کارهای ناشایست انجام ندهید ولی عهد خود را شکسته و بسیار پشیمانید. رو به خدا آورید که شما را هدایت می کند و در زیر سایه ی اوست که به نیت و مقصود خودتان می رسید. صبر داشته باشید، نمازهایتان را به موقع بجا آورید و قرآن بخوانید که هر چه به دست می آورید از دولت قرآن می باشد.

****************************************************

فال روز متولدین آذر:

امروز بادی عجیب و وحشتناک به زندگی شما می وزد و شما نمی توانید دقیقاً بگویید که بهتان چه گذشته است. معمولاً شما به نتیجه کار اهمیت می دهید، ولی حالا ترجیح می دهید که به جای اینکه خودتان را با یک سرگرمی معمولی مشغول کنید به دنبال پیدا کردن گنجینه های پنهانی بروید. فقط فراموش نکنید این گنجینه ها هیچ ربطی به تفکرات دیگران ندارند، بلکه فقط به ارزشهای شخصی شما و کارهایی که همراه با دیگران انجام می دهید ارتباط دارند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

گر تیغ بارد در کوی آن ماه***گردن نهادیم الحکم لله

آیین تقوا ما نیز دانیم***لیکن چه چاره با بخت گمراه

تعبیر: بسیار انسان مصممی هستید حتی اگر سنگ هم از آسمان ببارد کاری را که اراده کرده اید به پایان می رسانید. در برابر حکم الهی تسلیممحض هستید. روش تان راه درستی است برای همین خیلی زود به تیجه می رسید. در برابر گناه می ایستید و شیطان را لعنت می کنید. برای رسیدن به حاجت باید راهی سخت و دشوار را تحمل کنید.

 

****************************************************

فال روز متولدین دی:

از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده اید، توانسته اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می کردید عمل کنید. راه حل های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه ای برای آینده می دهد. اما کمی هم کناره گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.اصلاً مهم نیست که نسبت به پیشرفت هایی که به دست آورده اید چه حس بزرگی دارید، زیرا هنوز هم به سادگی نمی توانید این حس را به دیگران منتقل کنید. بد قضیه این جاست که فعلاً هیچ گونه انرژی مثبتی هم در اطراف تان وجود ندارد. شاید اگر مشکلات تان را بیرون بریزید همه چیز کمی بهتر شود. اگر دست از وانمود کردن بردارید، دیگران دست یاری به سوی تان دراز خواهند کرد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

در ازل هر کو به فیض دولت ارزانی بود***تا ابد جام مرادش همدم جانی بود

من همان ساعت که از می خواستم شد توبه کار***گفتم این شاخ ار دهد باری پشیمانی بود

تعبیر: اگر می خواهی شان و منزلت بالایی داشته باشی با بدان دوستی نکن و بی خود جان خود را فدای آنان نکن به جای این کار به آینده ات سرو سامانی ببخش تا به جای رسیدن به سلطانی به گدایی نیفتی. همت بالا داشته باش تا از آب یاقوت بگیری و همیشه دلت روشن باشد.

 

****************************************************

فال روز متولدین بهمن:

شما دلتان می خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی خود را برگردانید.

 

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

خنک نسیم معنبر شمامه ای دلخواه***که در هوای تو برخاست بامداد پگاه

دلیل راه شو ای طایر خجسته لقا***که دیده آب شد از شوق خاک آن درگاه

تعبیر: آنچه خواسته ای و دلخواه توست به دستت می رسد و چرخ فلک آینده ا بسیار مبارک و عالی برایت رقم زده استو انتظار به سر رسیده، خجالت ر کنار بگذار و از شوق اشک شادی بریز. با علی بگو و برای حفظ حاجت خویش و آینده ای روشن کینه ها را کنار بگذار و حسودان و رقیبان را عفو کن.

 

****************************************************

فال روز متولدین اسفند:

امروز برای اینکه بیان کنید که در قلب تان چه می گذرد ممکن است آسان ترین راهی نباشد که شما انتخاب کرده اید، اما می تواند نتایج ارزشمندی داشته باشد. اتصال ماه با اورانوس غیر معمول در پنجمین خانه از بازی شما، پیشنهاد می کند آن چیزی که شما نیاز دارید چیزی فراتر از چیزهای معمولی است. اما حتی اگر شما کمی پر سر و صدا و سرکش باشید، دوست دارید که اکنون بیشتر جدی باشید. بر خلاف همیشه کمی جلوتر از پای خود را هم ببینید و می بینید که این می تواند انرژی تان را به شما بازگرداند.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

غلام نرگس مست تو تاجدارانند***خراب باده لعل تو هوشیارانند

تو را صبا و مرا آب دیده شد غماز***و گر نه عاشق و معشوق رازدارانند

تعبیر: خواهان بیشمار داری که از نظر مقام و منزلت حتی از تو بالاترند. گاهی در بعضی موارد مدعی هستی وای خودت می دانی که هنوز دست چپ و راستت را نمی شناسی. هنوز اول راهی، از فراز و نشیب نترس. آینده ی بسیار مبارک و خوبی داری هر چند که گاهی گناه می کنی.

 

مطالب مرتبط

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان