تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

اعداد فرشتگان Numbers of angels چیست؟ تکرار عددهایی که گاهی خیلی اتفاقی می بینیم آیا در بین این همه روز از سال و این همه زمان در ساعت اتفاقی است؟

وقتی می بینم تاریخ تولدم /05/05 است شماره ملی با 4 تا صفر در کنار هم و تکرار عدد 5 مرا به فکر فرو برد مگر می شود در بین میلیاردها شماره به صورت اتفاقی این شماره ها در کنار هم چیده شوند؟

به همین منظور با یک تحقیق و باور به این که اعداد فرشتگان حقایقی است که ما اصلا به آن توجه نمی کنیم تصمیم گرفتم تمامی مطالب مربوط به رمز و راز تکرار اعداد یا اعداد فرشتگان را برای شما دوستان و کاربران نازوبی جمع آوری کنم و از این رازهای نهفته The universe کائنات و فرشتگان حیرت زده شوید.

 

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

اگر به دنبال معانی تکرار اعداد هستید، تکرار اعداد رُِند در هنگام مشاهده به ساعت، انجام کارهای اساسی، تاریخ تولد، ثبت شماره های مهم زندگی مثل شناسنامه، کارت ملی و …. زیاد می بینید.

درست آمدید، و اینجا جواب همه ی سؤالات شما وجود دارد… فقط با صبر و حوصله این پست رو تا انتها مطالعه کنید.

 

در مرحله ی اول این سؤال را از شما عزیزان دارم، به نظر شما، آیا انسانها نزد خداوند دارای ارزش و منزلت هستند؟ آیا انسان ها به واقع اشرف مخلوقات هستند؟

برای پاسخ به این سؤال از شما دعوت می کنم زندگی سه دسته از انسان ها رو با هم مقایسه کنیم…

دسته ی اول: انسان هایی که تنها به بُعد مادی خود توجه نموده و تنها به مادیات و تعلقات دنیوی فکر می کنند و صبح تا شب در پی رفع نیاز های جسمی خود هستند، به دنبال مقصدی مادی هستند اما هر چه بیشتر تلاش می کنند حس می کنند هنوز به مقصد خود نرسیده اند.

دسته ی دوم: انسان هایی که مانند دسته ی اول هستند، اما سعی دارند در کنار زندگی مادی کمی هم به معنویت توجه کنند تا وظیفه ی شرعی خودشان را انجام داده باشند، یعنی عبادت ها و شکر گذاری این افراد از روی رفع تکلیف و انجام وظیفه است و هدف معنوی خاصی را دنبال نمی کنند.

دسته ی سوم: انسان هایی که در کنار زندگی مادی و نیاز های مرتبط با آن، به فکر بُعد معنوی خود نیز هستند، این افراد با هدفی خاص زندگی می کنند و معنویت این افراد جدا از زندگی مادی آنها نیست و به درجات بالای معنوی صعود هم می کنند.

در نتیجه هر انسانی دارای مقامی نزد خداوند متعال می باشد، انسان هایی که در دسته ی اول به آنها اشاره کردیم، شاید زمانی که از آنها این سؤال رو بپرسیم که خداوند چه کسی هست… هیچ جوابی نداشته باشند، اما انسان های دسته ی سوم با یک جمله چنان خداوند را در دیدگاه شما به تصویر میکشند که به انسان بودن خود افتخار می کنید.

با فرشتگان نگهبان خود صحبت کنید و مطمئن باشید که آنها صدای شما را می شنوند و به سوالات و در خواست های شما جواب می دهند، به عنوان مثال شما مشغله ی ذهنی دارید و از فرشتگان و خداوند درخواست کمک می کنید، منتظر پاسخ هستید، اما در آن لحظه نه چیزی می شنوید و نه چیزی از درون شنیده می شود.

 

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

در این لحظه نا امید نشوید… چندین و چندین بار درخواست خود را تکرار کنید و به فرشتگان اینگونه صحبت کنید: به کمک شما نیاز دارم، کمکم کنید، من پیام شما را دریافت نکردم، واضح تر پیام خودتان را به من برسانید.

و حتماً نباید این گفته ها را بر زبان بیاوریم، چون خداوند و فرشتگان فکر شما را هم می خوانند، پس با فکر هم می توانید این درخواست ها را داشته باشید. پیام فرشتگان می تواند از طریق ذهن و یا درون به شما اعلام شود، به عنوان مثال ایده ای در ذهن شما ایجاد بشود، فکری تازه به ذهنتان برسد، این ها همان الهامات الهی هستند.

اما راه دیگری هم وجود دارد. در مشاهدات دیداری در کتابی به تکرار اعداد اشاره شده که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد. این روش فوق العادست …
برخی از آدم‌ها به ملاقات پیش‌گوها رفته‌اند، و عده‌ای علاقه‌ی شدیدی به عددشناسی دارند. اما تعداد کمی هستند که تا کنون توجه زیادی به اعداد فرشتگان نشان داده‌اند.

ایده‌ی اعداد فرشتگان یک ایده‌ی جدید نیست، هرچند به تازگی محبوبیت پیدا کرده‌است.

اعداد فرشتگان مجموعه‌ای از اعداد تکراری هستند- مثل ۳۳۳ یا ۱۲۱۲- که در Life زندگی روزانه‌ی شما، در یک ساعت، روی بیل‌بورد یا حتی در یک مجله پدیدار می‌شوند.

بسیاری از آدم‌ها معتقد هستند که این اعداد علائم خاصی هستند که توسط فرشته‌ی نگهبان‌مان برای ما آورده شده‌اند.

دورین ویرچو در کتاب خود به نام “شفا با فرشتگان” می‌نویسد، “فرشتگان تمام تلاش خود را می‌کنند تا توجه ما را جلب کنند و با ما ارتباط برقرار کنند…هرچند، اغلب ما نشانه‌هایی که به ما می‌دهند را باور نمی‌کنیم و آنها را به عنوان هم‌رویدادهایی صرف، نادیده می‌گیریم.”

یکی از راه‌هایی که این فرشته‌ها ممکن است برای ارتباط با ما امتحان کنند، می‌تواند همین اعداد فرشتگان باشد. این نوشتار را بخوانید تا متوجه شوید که هر مجموعه از اعداد فرشتگان چه چیزی را درباره‌ی شخصیت شما ممکن است بگوید.

این مطلب برگرفته از کتاب مفاهیم ارتعاشی اعداد نوشته دکتر دورین ویرچو هست، و البته ناگفته نماند، خود من هم با خوندن مطلبی در مورد تکرار اعداد در سایتی با این مبحث آشنا شدم.

تعریف ساده پیام هایی از فرشتگان به این صورت می باشد:

فرشتگان الهی با کنار هم چیدن اعداد به شما پیام می دهند، به عنوان مثال هر زمان که به ساعت خود نگاه می کنید تکرار اعداد را شاهد هستید، اعدادی مانند:

 زمان هایی که به طور ناگهانی به پلاک خودرویی نگاه می کنید، باز هم تکرار اعداد را شاهد هستید. شماره صندلی شما زمانی که به کنکور میروید اعدادی هستند که تکرار شدند یا دارای ترتیب صعودی یا نزولی هستند. مانند : 111، 222، 333، 444، یا 123، 231، 456، 789، 654، 987.

هر یک از این ارقام تکراری دارای معنی نهفته ای برای شما هستند، به آن شرط که شما به این موضوع توجه داشته باشید. این تکرار اعداد پیام هایی از جانب فرشتگان هستند.

هرچند همه باور نمی‌کنند، اما احتمالا بسیاری از آدم‌ها آرامش خواهند یافت با دانستن این‌که هر کدام از ما کسی را داریم که هر روز از ما مراقبت می‌کند.

 

آیا شما به اعداد فرشتگان اعتقاد دارید؟ این اعداد درباره‌ی شما چه می‌گویند؟

اعداد فرشتگان چیست؟

اعداد فرشتگان مجموعه‌ای از اعداد هستند که ناگهان چشمتان با آنها برخورد می‌کند و ظاهرا توسط فرشته‌ی نگهبان برای شما ارسال شده‌است.

مطابق با مطلبی در وبلاگ سکرد اسکرایبز انجل نامبرز، فرشتگان ممکن است با زمزمه در گوش‌تان و جلب توجه‌تان به چیزی، یا قرار دادن اعداد در مسیرتان، شما را از پیام‌های عددی‌شان مطلع کنند.

این مطلب ادامه می‌دهد، ” آنها می‌خواهند شما آگاه شوید و سپس بیش‌تر به پیام‌های آنها توجه کنید.”

خواندن این نوشتار را ادامه بدهید تا ببینید فرشته‌ی نگهبان‌تان چه پیامی برای شما از طریق اعداد فرشتگان می‌فرستد!

یادآور آنکه شما با خدا یکی شده اید، و عشق آفریدگار را در درون خود احساس نمایید. همچنین علامتی برای اینکه یک چرخه به اتمام رسیده است.

 

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

0: پروردگار با شما سخن می گوید، هنگامی که عدد صفر را می بینید، این عدد برای شما نشان از حلقه ی بی نهایت در بیکرانه عالم دارد، حلقه ای که آغاز و انتهایی برای آن نیست.

با این عدد حضرت حق توجه شما را به خبر و پیامی دلگرم کننده و اطمینان بخش و یا رهنمودی ملکوتی جلب می نماید.

1: مثبت بمانید، هر آنچه را که در این لحظه درباره آن می اندیشید در حال تحقق است، پس مطمئن شوید که فقط درباره آنچه آرزو دارید می اندیشید. تمامی هراس ها و نگرانی ها را به پروردگار و فرشتگان بسپارید.
2: همه چیز خیر و نیک است و همینگونه که پیش خواهد رفت. ایمان قوی دارید، خصوصاً مواقعی که احساس امیدوارانه در درون، شما را به دستیابی به بهترین نتایج راهنمایی میکند. هر گاه از فرشتگان در خواست یاری نمایید، ایشان می توانند باور و ایمان شما را راهنما باشند.
3: اساتید مقرب شما را یاری می رسانند، گاها استاد مقربی که شما با وی احساسی صمیمانه تر دارید مد نظر است.
4: فرشتگان در کنار شما هستند، آنها عدد 4 را برایتان فرستاده اند تا به شما قوت قلب و اطمینان دهند که نجواهای شما را به گوش دل شنیده اند و شما را یاری می رسانند.
5: تحولات قابل توجهی در جهت بهبود شرایط در حال رخداد است، فرا خواندن ملکوت آسمان ها برای کمک گرفتن در رابطه با تغییرات زندگی ایده ای بسیار عالی است.
6: درباره مسائل مادی از جمله ثروت و دارایی، نگران و آزرده نباشید، نگرانی ها تحت تأثیر نجواهای قلبی شما کاهش می یابند، خوش بختانه اگر از فرشتگان در خواست نمایید، می توانند پاسخگوی نجواهای شما باشند.
7: شما در مسیر روشن حقیقت قرار دارید و فراتر از حد انتظار خود نیز نتیجه خواهید گرفت! عدد 7نشان از معجزه ای ملکوتی دارد که حمایتگر شماست و دروازه های شانس و اقبال را به رویتان می گشاید.
8: عدد 8نشانه ای فراوانی و کامیابی است، پایانی برای حلقه هایی که در (شکل انگلیسی ۸)
این عدد هشت وجود ندارد و این مطلب بیانگر جاری شدن ثروت، فرصت، ایده و یا هر آنچه که بدان نیاز دارید به سوی شماست. خصوصاً در ارتباط با رسالت شما در زندگی.
9: درست همین لحظه، همانند کسی که همگام با نور و روشنایی وارد عمل می شود، دست به کار شوید. عدد ۹ بدین معنی است که شما تمام پیش نیاز های لازم برای دستیابی به هدف زندگیتان را تکمیل نموده اید. تأخیر نکنید، اکنون زمان مناسب برای برداشتن گامهای آغازین حرکت می باشد، به طوریکه حتی کوچکترین گام ها نیز مفید واقع خواهند شد.
10: این خواست پروردگار است که در موقعیت کنونی مثبت اندیشی خود را حفظ نمایید تا همه چیز در بالاترین سطح خیر و نیکی برای شما تدبیر شود، از حضرت حق درخواست نمایید تا خوش بین باقی بمانید، چرا که طرز فکر شما عاملی تأثیر گذار بر نتایج حاصله است.
11: مثبت بنگرید، افکار شما به سرعت در حال تحقق هستند، بنابر این چنانچه می خواهید از نتایج مثبت آن ها اطمینان حاصل کنید، فقط بر خیر و نیکی که در درون خودتان، دیگران و موقعیت فعلی وجود دارد تمرکز کنید.
12: درباره آینده مثبت نگر باشید، هر آنچه که درباره آن می اندیشید، برا آینده شما تأثیر گذار است، این توالی پیامی برای تقویت امید و ایمان در درون شماست، زیرا این دو عواملی قدرتمند و تعیین کننده در شرایط فعلی هستند.
13: اساتید مقرب، در کنار شما هستند و در جهت آگاهی از بصیرتی روشن یاریتان می نمایند، عدد ۱۳ نشانگر اساتید و ملکوتیان مؤنث برای حفظ مثبت نگری شما را یاری می نمایند.
14: با تمام وجود بر فرشتگان تکیه کنید تا شما را برای برخورداری از بینشی مثبت یاری نمایند، این عمل سلوک درونیات را درخشان و تابنده خواهد نمود.
15: در حالیکه از میان تحولاتی در زندگی خود گذر می کنید، مثبت نگر باشید. افکار خوش بینانه شما به ظهور بهترین نتایج در این تغییرات کمک میکند.
16: کلمات شما همچون آهن ربایی است که تمام آنچه از آن صحبت می کنید و بدان فکر می کنید به سوی شما جذب می نماید، به همین دلیل است که فرشتگان به شما یاد آوری می نمایند از کلمات و افکارتان آگاه باشید.
17: فرشتگان شما را برای اینکه مثبت نگر و خوش بین هستید، تحسین می نمایند. ایشان بیان می دارند که خوش بینی شما تضمین شده است، چرا که افکار صادقانه شما محقق می شوند، بر انجام دادن اعمال خیر و نیک خود پا برجا باشید، زیرا در مسیر حق و Truth حقیقت قرار گرفته اید.
18: افکار شما مانند دروازه ای است که برای بستن و گشودن مسیر جریان مالی که به سوی شما آید چنانچه مثبت بی اندیشید تمام منابع مورد نیازتان به آسانی تأمین می شود، نگرانی می توانند این را روند را متوقف کنند، بنابر این از فرشتگانتان در خواست یاری نمایید تا خوش بین باشید، خصوصاً زمانی که نگران مسائل مالی خود هستید.
19: این پیامی برای شما است تا خودتان و رسالت زندگیتان را باور کنید. فرشتگان می خواهند از اینکه شایستگی و آمادگی دنبال کردن رویایتان را دارید آگاه شوید. مثبت نگر باشید و بی درنگ عمل نمایید.
20: شما از ارتباط محکم و شفافی با خالق هستی بر خوردارید، این خواست پروردگار است که شما قلب و ذهن خود را با ایمان پر نمایید. از ملکوت و آسمان ها در خواست کنید تا شما را برای انجام دادن آنچه در آرزوی آن هستید یاری نمایند. ایمان قلبی شما هم اکنون پاداش داده خواهد شد.
21: خودبینی شما قطعاً تضمین شده است، فرشتگان در تمام لحظات و در پشت تمام صحنه های زندگی به نمایندگی از شما صادقانه عمل می نمایند. شما می توانید با گفتن جملات تاکیدی مثبت و ایمان داشتن به اینکه رویایتان هم اکنون محقق شده اند، آن ها را یاری نمایید.
22: فرشتگان می توانند به ثمر نشستن نیایش های شما را نظاره کنند، و از شما می خواهند هنگامی که جزئی ترین مرحله پایانی در ملکوت در شرف اتمام است، صبر پیشه کنید و خوش بین بمانید، این فرا خوانی ضروری از طرف فرشتگان است: ایمان قوی دار.
33: شما دارای ارتباطی قوی و شفاف با یک یا دو استاد مقرب هستید، ایشان به درخواست ها و نیایش های شما پاسخ داده اند، صحبت با آن ها را ادامه دهید، چرا که در شرایط کنونی یاریگر شما هستند.
حتما این مطلب را دوست خواهید داشت

جلوه های معجزه گر ضمیر ناخودآگاه

 

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

اعتقاد قلبی به خدا,پیام هایی از فرشتگان,راز اعداد فرشتگان

44: فرشتگان در این لحظه آسایش، عشق و حمایت بسیار زیادی را به شما ارزانی می دارند. از ایشان در تمام زمنیه ها در خواست یاری نمایید و به رهنمود های ایشان در میان دریافت های درونی تان گوش فرا دهید.
55: این زمان دوره ای انتقالی جهت: بیرون ریختن هر آنچه کهنه است و استقبال از تازگی و نو شدن. به این تحولات خوش آمد بگویید چرا که خیر و برکت های جدیدی را با خود به ارمغان می آورد.
66: هنگامی که متحمل بار سنگین نگرانی، استرس یا ترس هستید، شنیدن صدای فرشتگان که عاشقانه شما را یاری میکنند، بسیار مشکل می شود، این توالی پیامی برای شماست، مبنی بر اینکه زمانی را صرف انجام نیایش و مراقبه نمایید، در خواست کمک های روحی بنمایید و برای دریافت کمک هایی که همواره به دنبال نیایش های می رسند، گشوده باشید.
77: اعمال خیر و نیکتان را ادامه بدهید، هر آنچه در این لحظه در حال انجام آن هستید با برکت همراه است.
88: این توالی نشانه ای رضایت بخش و مبارک در رابطه با مسائل مالی شماست، اعمال، نیایش ها، تصورات و تأکیدات شما تأثیر گذارند و در فراوانی و وفوری عظیم به ثمر می نشینند.
99: این توالی پیامی ضروری از عالم ملکوت را به همراه دارد، که میگوید: در همین لحظه بر مبنای رسالت الهیتان وارد عمل شوید، از عوالم روحانی در خواست نمایید تا با ایجاد انگیزه و وضوح و نشان دادن مسیر های صحیح و هر آنچه که به آن نیاز دارید، یاریگر شما باشند.

101: این توالی نشانه ای نمادین برای تعالی روح است، تو گام زمینی خود را بردار، بگذار خداوند تو را همراهی کند، افکار شما به طور خود به خود به سوی مثبت تر شدن پیش می روند.

111

 

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

این عدد نشان می‌دهد که شما باید نگاهی به درون خود داشته باشید.

مطابق با مطلبی در وب‌گاه اسک-انجل، “شما باید به افکارتان توجه کنید…مثبت بمانید، و در هنگام این‌که تردید، نگرانی و ترس‌تان را برای فرشته‌های‌تان فاش می‌کنید، روی آن‌چه که می‌خواهید تمرکز کنید.”

این عدد خاص ممکن است به شیوه‌های مختلفی ظاهر شود، اما پیام‌اش این است که باید خودآگاه و متفکر باشید!

222

 

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

پدیدار شدن ۲۲۲ ممکن است فقط علامت این باشد که شما باید کمی بیش‌تر به زندگی‌تان ایمان و اعتماد داشته باشید.

مطابق با مطلبی در وب‌گاه سانساینز.اوآرجی، “این توالی نشان می‌دهد که زندگی شما به یک تعادل اساسی نیاز دارد….۲۲۲ مرتبط با ایمان، اعتماد و دل‌گرمی است.”

ظاهر شدن این اعداد در مقابل شما احتمالا نشانه‌ای است بر این‌که باید حقیقتا به خود و قابلیت‌های‌تان اعتماد کنید و در کنار آدم‌هایی باشید که از شما حمایت می‌کنند.

 

333

 

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

مانند ۲۲۲، توالی ۳۳۳ نیز می‌تواند به تعادل اشاره کند، اما به طور خاص درباره‌ی پیدا کردن اتصال بین مغز، جسم و روح‌تان است.

کارشناس لورا وارنک برای ژورنال اینتیوایتیو می‌نویسد، ” [۳۳۳] نشانه‌ی سه‌گانگی است. ذهن، جسم و روح. این سه باید یکی شوند. فرشته‌ها به شما عشق می‌ورزند، حمایت‌تان می‌کنند و شما را احاطه می‌کنند. این‌گونه است که اتحاد کامل می‌شود.

این اعداد نشان می‌دهند که ممکن است بین این سه جنبه‌ی مهم از زندگی‌تان توازنی وجود نداشته باشد، و این‌که شما باید روی هر کدام به طور برابر و کامل تمرکز کنید.

 

444

 

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

۴۴۴ به طور کلی درباره‌ی رابطه ی شما با زمین ، دریا و آسمان ، محیط زیست ،‌ طبعیت ، و اساسا جهان اطراف تان و هر آن چه در آن است می باشد.

مطابق با مطلبی در وب‌گاه بازل، این توالی اشاره دارد به “آتش، آب، زمین، و هوا… ارتعاشات عناصر طبیعی به شدت و به شیوه‌ای بسیار مثبت زندگی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

اگر همه‌ی چیزهای زندگی‌تان را سرسری می‌گیرید، این توالی احتمالا یادآوری است برای این‌که از جهان اطراف‌تان قدردانی کنید، و برای آدم‌ها یا حتی حیوانات خانگی جایی در زندگی‌تان باز کنید.

555

 

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

عدد ۵۵۵ می‌تواند نشانه‌ای باشد بر این‌که تغییر در حال وقوع است، یا این‌که تغییر در زندگی شما لازم است.

مطابق با مطلبی در وبلاگ سکرد اسکرایبز انجل نامبرز، “عدد ۵۵۵ از وقوع تغییرات قابل توجه و لازم در زندگی‌تان می‌گوید…این تغییرات شرایط و نتایجی را به بار می‌آورد که مدت‌ها منتظرش بوده‌اید.”

تشخیص این‌که چه زمانی باید تغییر بزرگی در زندگی‌تان روی بدهد، دشوار است، اما این می‌تواند شیوه‌ی فرشته‌ی نگهبان‌تان باشد که می‌خواهد زمان مناسب را برای تغییر به شما بگوید.

666

 

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

احتمالا همه‌ی ما عدد ۶۶۶ را با علائم شیطانی یا ارواح ناخواسته مرتبط می‌دانیم. اما این موضوع در مورد اعداد فرشتگان صدق نمی‌کند.

مطابق با مطلبی در وب‌گاه اسک-انجلز، ” اگر عدد ۶۶۶ را دیدید، نترسید و به یقین بدانید که این عدد نشانه‌ای از فرشتگان است که می‌گوید زمان آن فرا رسیده که از حقیقت معنوی برتر خود آگاه شوید.”

این توالی احتمالا فقط یک نشانه است که شما باید با بعد معنوی و روحانی خودتان تا می توانید رابطه برقرار کنید! و ازاین رابطه آگاهی داشته باشید.

 

777

 

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

۷۷۷ می‌تواند نشانه‌ی پرقدرتی باشد از این‌که فرشته‌ها با شما هستند و دائما از شما مراقبت می‌کنند. این عدد مثبت‌اندیشی و ارتباط معنوی را به طور برجسته‌ای نشان می‌دهد.

مطابق با مطلبی در وب‌گاه سانساینز، این عدد فرشته تماما درباره ی “اشاعه‌ی انرژی مثبت و نیروبخش” است. انگار که کائنات دستان‌اش را برای در آغوش گرفتن تو باز کرده‌ است و تو را محکم نگه داشته‌است.”

این توالی به طور فوق‌العاده‌ای مهم است، زیرا به شما نشان می‌دهد که در موقعیت مستحکمی در زندگی دارید و تحت حمایت هستید.

888

 

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

عدد ۸۸۸ تماما درباره‌ی دگرگون‌پذیری و مشخص کردن تکلیف امور است.

مطابق با مطلبی در وبلاگ لایت بادی اکتیویشن، این عدد در طول زمان هنگامی که به نقطه‌ی اول در زندگی‌ام برگردم، خود را نشان می‌دهد…عدد ۸۸۸ ممکن است بارها ظاهر شود تا به شما اطلاع بدهد که قراردادتان با یک دوست، رابطه، زندگی‌حرفه‌ای‌تان و یا چیزهای دیگر کم کم به پایان خود نزدیک می‌شوند.”

این توالی ممکن است فقط نشانه‌ای بر این موضوع باشد که چیز بزرگی در زندگی‌تان به پایان خود نزدیک می‌شود. اما با هر پایان، شروعی دوباره در راه است، بنابراین چشمان‌تان را ببندید و حواس‌تان را حسابی جمع کنید!

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

999

 

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

عدد ۹۹۹ یک نشانه‌ی نادر است که نشان می‌دهد باید دست به کار شوید و آن‌چه شروع کرده‌اید به پایان برسانید.

نویسنده دورین ویرچو در وب‌گاه آنجل‌تراپی می‌نویسد، “اگر ۹۹۹ را همه جا می‌بینید، از معدود برگزیدگان دنیا هستید، زیرا این توالی از نادرترین اعداد فرشتگان است.

۹۹۹ عددی است که گاهی با آن مواجه می‌شوید و به معنای واقعی کلمه می‌گوید: “روی اولویت‌های‌ات کار کن. همین حالا! تعلل، بهانه یا دلواپسی دیگر جایز نیست. همین حالا دست به کار شو! ”

1111

 

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

توالی ۱۱۱۱ نشان می‌دهد که در زندگی‌تان بیش‌تر باید گوش بدهید. شاید لازم باشد به کسانی که دوست‌شان دارید، یا شاید حتی به خود معنوی‌تان گوش بدهید.

مطابق با مطلبی در اسک-انجلز، “نفس بکشید، ذهن‌تان را آرام کنید، و به درون خودتان متمزکز شوید و با پیام‌هایی که راهنماها و فرشته‌ها همین حالا برای‌تان دارند، سازگار شوید.”

فرقی نمی‌کند که به فرشته‌ها اعتقاد داشته باشید یا نه، این اعداد ممکن است فقط نشان‌ بدهند که زمان آن فرا رسیده که بی‌نظمی درون مغزتان را از بین ببرید و به آن‌چه در اطراف‌تان رخ می‌دهد، توجه کنید.

1212

 

تکرار اعداد چه پیام هایی به ما می دهد/ راز اعداد فرشتگان

 

توالی ۱۲۱۲ تماما درباره‌ی غلبه بر ترس‌ها و خلاص شدن از شر اضطراب است.

مطابق با مطلبی در سکرد اسکرایبز انجل نامبرز، ” عدد فرشته‌ی ۱۲۱۲ ما تشویق می‌کند که ترس‌ها و دغدغه‌های‌مان را رها کنیم و با دنبال کردن اهداف و علائق‌مان به راه خود ادامه بدهیم.

عدد ۱۲۱۲ از شما می‌خواهد که در مسیر مثبت بمانید و مهارت‌ها، استعدادها و توانایی‌های طبیعی‌تان را برای نفع رساندن به خودتان و دیگران به کار ببرید.”

توجه کردن به اعداد فرشته‌ها احتمالا می‌تواند به شما بصیرتی بدهد که برای زندگی‌ خودتان نیاز دارید.

هرچند همه این امر را باور ندارند، اما فرشتگان می‌توانند منبع عظیمی از آرامش و اطمینان برای کسانی باشند که آنها را باور دارند.

ما نمی توانیم خودمان را جدای از انرژی کائنات و حقیقت های شگفت انگیز آن بدانیم هماهنگی آفرینش پیچیده نمی تواند به صورت اتفاقی باشد، پس من باور دارم که در بین این همه اعداد گاهی نگاهی به ساعت میکنم و زمان را 12:12 می بینم!

تاریخ ثبت مهم وقایع زندگی است اعدادی است تکراری پس نشانه هایی از جانب فرشتگان و خداوند برای من است. تا به آنچه که باور دارم برسم.



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان