بیوگرافی و عکس های کیان 9 ساله و مرگ جنجالی او

بیوگرافی و عکس های کیان 9 ساله و مرگ جنجالی او

داغ مادر را چه کسی پاک می کند و از خاطرش می برد؟؟

 

کشته شدن یک کودک دیگر ضربان قلب همه ی مردم ایران را تندتر کرد! طی اعتراضات 2 ماهه مردم کشور در پی مرگ مهسا امینی همچنان تبراندازی از هر سمت و سویی به مردم عادی ادامه دارد!!

 

بیوگرافی کیان پیر فلک

 

بیوگرافی و عکس های کیان 9 ساله و مرگ جنجالی او

 

کیان پیرفلک متولد 1392 در خوزستان بود. که ناجوانمردانه در شامگاه 25 آبان سال 1401 در پی اعتراضات و اغتشاشات به ضرب گلوله مقابل چشمان پدرش کشته شد.

 

مراسم خاکسپاری و تشییع پیکر این نو گل پرپر شده

 

بیوگرافی و عکس های کیان 9 ساله و مرگ جنجالی او

بیوگرافی و عکس های کیان 9 ساله و مرگ جنجالی او

 

مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای حادثه تروریستی ایذه از ساعت 9:30 صبح 27 آبان 01 از میدان ولایت (سرقنات قدیم) به سمت گلزار شهدا با حضور پرشور مردم خوزستان و شهر ایذه برگزار خواهد شد.

در پی این تیراندازی ها در شهر ایزه در شامگاه 25 آبان ماه 1401 کشته شدن کیان 9 ساله و دیگر هموطنان عزیزمان از جمله:

رضا شریعتی 25 ساله، کیان پیرفلک ۹ ساله، اشرف نیک بخت 45 ساله، آبتین رحمانی 13 ساله، علی مولایی، و 2 نفر با هویت نامعلوم افرادی هستند که در حمله ناجوانمردانه در ایذه به شهادت رسیدند.

مصاحبه پدر و مادر درباره فوت فرزندشان و عکس های کیان پیرفلک و ویدیوهای او در حال اختراع که مورد توجه قرار گرفته است پسر زیبا و شیرین زبانی که در شبکه های اجتماعی حسابی وایرال شد.

اقدام جنجالی پدر و مادر کیان کشته شده

 

بیوگرافی و عکس های کیان 9 ساله و مرگ جنجالی او

 

پدر و مادر پس از کشته شدن کیان به ضرب گلوله در یکی از خیابان های ایزه از ترس ربوده شدن پیکر فرزندشان او را در کنار تعدادی یخ قرار دادن و کنارش عزاداری کردند.

روایت رسمی این است که:

دو موتورسوار تروریست مردم را به رگبار بسته و چند نفر از جمله این کودک را به قتل رسانده اند.

روایت مادر داغدار:

مادر داغدار کیان در مراسم تدفین وی و در برابر هزاران نفر، روایت دیگری دارد که اکنون در همه جای فضای مجازی منتشر شده است. او می گوید که ماشین آنها توسط نیروهای پلیس به گلوله بسته شده است و تصریح می کند که شاید فکر می کرده اند خطری از ما متوجه آنهاست.

این که واقعیت چیست، هر چند آن طفل معصوم را به دامان مادر برنمی گرداند ولی می تواند آغازی باشد برای اصلاح اموری که نادیده گرفتن شان کشور را بدین حال و روز انداخته است.

نکته مهم این است که نظام نباید حیثیت خود را به خطای چند مامور گره بزند. اگر همان روزی که مهسا امینی درگذشت، عذرخواهی و ماموران دخیل در بازداشت او را تا مشخص شدن ابعاد ماحرا تعلیق می کردند، ای بسا حوادث ناگوار بعدی رخ نمی داد.

شب گذشته دو راکب موتور سیکلت اقدام به تیراندازی به سوی مردم کرده که متاسفانه منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان از جمله کیان پیرفلک شد.

 

ماجرای کشته شدن

 

بیوگرافی و عکس های کیان 9 ساله و مرگ جنجالی او

 

شب گذشته در حالی که خیابان های شهرستان ایذه شاهد تجمع هایی بود ناگهان دو راکب موتورسیکلت اقدام به تیراندازی به سوی مردم کردند که چندین گلوله به مردم اصابت کرد متاسفانه کیان در حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.

متاسفانه در این حادثه هفت نفر جان خود را از دست دادند کیان پیرفلک یکی از این افراد بوده است.

 

عمو کیان پیرفلک در گفت وگو با خبرگذاری های معتبر در ایذه از ماجرا اینگونه گفت:

 

شب گذشته برادر زاده ام کیان پیرفلک، همراه با برادرم برای دیدن مادرم رفته بودند. در مسیر برگشت به خانه از جاده فرچستان اورکشالو وارد خیابان اصلی شهر ایذه شدند و به سمت چهارراه هلال احمر که خانه شان در همان حوالی است آمدند.
محل تیر خوردن کیان فقط 100 متر با منزلشان فاصله داشت.

کیان پیرفلک و برادرم سوار بر خودرو در حال وارد شدن به کوچه محل زندگیشان بودند که در میان ناآرامی های شهر قرار گرفتند. ماموران از آنها خواستند که دور بزنند و از مسیر دیگری بروند.

شاهدان می گویند. برادرم هنوز از محل فاصله نگرفته بود که تیرها به او و برادرزاده ام اصابت کرد. کیان شهید شد و برادرم مجروح شده است و هم اکنون در بیمارستان است.
عمو کیان پیرفلک تاکید کرد: میدان و محل تیراندازی مجهز به دوربین های شهری است.
خدا به برادرم و زن برادرم صبر بدهد. نوگلی رو از دست دادیم که کشته شدن ناجوانمردانه و بی دلیل او خیلی طاقت فرساست.

 

کلیپ به یادگار مانده از نوگل زیبای پرپر شده

 

خدایا نفسم بالا نمی آید تو به پدر و مادرش صبر بده و آرامش، صلح و دوستی را به سرزمینم ایران هدیه بده. آمین


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان