سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو “پدیکور خانگی”

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو “پدیکور خانگی”

مهم ترین دغدغه بسیاری از خانم ها داشتن پاهای سفید و نرم است به ویژه در فصل تابستان که استفاده از کفش های جلو باز مورد استفاده بیشتر قرار می گیرد و با توجه به همین موضوع بیشتر خانم ها در صد زیبا و سفید نگه داشتن پاهایشان هستند که گروه وبسایت ناز وب بهترین راهکارهای خانگی برای پدیکور کردن پاها سفید کردن پاشنه پا، رفع سیاهی زانو و آرنج برای شما عزیزان قرار دادیم تا پایان این مقاله رازهای زیبایی با ما همراه باشید.

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو "پدیکور خانگی"

 

اصلی ترین روش برای داشتن پاهایی سفید و پنبه ای

 

1- 13 راهکار فوق العاده برای سفید و پینه ای شدن پاشنه پا، زانو و آرنج 

2- انجام پدیکور که در سالن های آرایشی بیشتر انجام می شود

3- بهترین کارهایی که برای داشتن پاهای سفید باید انجام دهید

 

1- 13 روش خانگی و عالی برای سفید و پنیه ای شدن واژن، پا، پاشنه پا، زانو و آرنج

رفع تیرگی آرنج و زانو

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو "پدیکور خانگی"

 

1. جوش شیرین و شیر برای رفع تیرگی پوست
جوش شیرین یک لایه بردار قوی و موثری است که علاوه بر سفید کردن پوست، باعث از بین رفتن سلول های مرده نیز می شود. همچنین اسید لاکتیک و اسید آمینه موجود در شیر باعث مرطوب شدن پوست می شود. آنتی اکسیدان هایی که در شیر موجود است، باعث سلامت و شادابی پوست می شود.

مواد مورد نیاز
• یک قاشق غذاخوری جوش شیرین
• یک قاشق غذاخوری شیر

روش کار
جوش شیرین را با شیر ترکیب کنید. مخلوط بدست آمده را به سر زانو و آرنج زده و دو تا سه دقیقه به صورت دورانی و آهسته روی پوست حرکت کنید. سپس با آب بشویید. این کار را تا زمانی که رنگدانه ها از بین رفته و پوست سفید شود، تکرار کنید.

 

2. روغن نارگیل برای تیرگی آرنج و زانو
روغن نارگیل یکی از بهترین روغن های آبرسان و مرطوب کننده پوست به شمار می رود. این روغن حاوی ویتامین E است که پوست را ترمیم و باعث روشن شدن و از بین رفتن خشکی پوست می شود.

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو "پدیکور خانگی"

 

مواد مورد نیاز
• روغن نارگیل یک قاشق غذاخوری
• پودر گردو یک قاشق غذاخوری

روش کار
روغن نارگیل و پودر گردو را با یکدیگر مخلوط کرده تا خمیر سفتی ایجاد شود. این خمیر را به صورت یک اسکراب دو تا سه دقیقه روی زانو و آرنج خود بزنید. سپس با آب بشویید.

همچنین بعد از حمام روزانه روغن نارگیل را روی زانو و آرنج خود بزنید. اینکار را سه بار در هفته قبل از رفتن به رختخواب تکرار کنید.

 

3. روغن بادام
روغن بادام سرشار از ویتامین E می باشد. این روغن موجب ترمیم و روشنی پوست شده و تیرگی آرنج و زانو را به خوبی از بین می برد.

روش کار
چند قطره روغن بادام را روی انگشتان خود ریخته و دو تا سه دقیقه روی زانو و آرنج خود ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. روغن بادام را روزانه در دو وعده صبح و شب مورد استفاده قرار دهید.

 

4. آلو ورا برای جلوگیری از خشکی و تیرگی پوست
ژل آلو ورا به جلوگیری از خشکی پوست و نرمی، لطافت و روشنی پوست کمک می کند. باعث بهبود رنگ پوست و محافظت آن در مقابل اشعه UV خورشید می شود.

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو "پدیکور خانگی"

 

روش کار
یک برگ آلو ورا را بریده و ژل درون آن را خالی کنید. ژل را روی زانو و آرنج خود زده و اجازه دهید 15 الی 20 دقیقه بماند، سپس با آب ولرم بشویید. از این روش دو بار در روز استفاده نمایید.

 

5. سرکه سیب
اسید استیک موجود در سرکه سیب، یک عامل روشن کننده طبیعی به شمار رفته و باعث سفیدی زانو و آرنج می شود.

مواد مورد نیاز
• سرکه سیب دو قاشق غذاخوری
• آب دو قاشق غذاخوری
• پنبه توپی

روش کار
سرکه سیب و آب را با یکدیگر ترکیب کنید. یک پنبه را در آن خیسانده و به زانو و آرنج خود زده و به صورت دورانی ماساژ دهید. سپس 15 دقیقه بگذارید تا خشک شود و بعد از گذشت این مدت با آب بشویید. این روش را سه تا چهار بار در هفته تکرار کنید.

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو "پدیکور خانگی"

 

6. سنگ پا
می توان به کمک سنگ پا، پوست مرده و تیره سر زانو و آرنج را به خوبی لایه برداری نمود.

روش کار
یک حمام آب گرم بگیرید. سپس با استفاده از سنگ پا، به صورت دورانی روی زانو و آرنج خود حرکت کنید. سپس پوست آن قسمت را با آب بشویید. زانو و آرنج خود را دو یا سه بار در هفته با این روش اسکراب نمایید.

 

7. استفاده از شکر به عنوان لایه بردار
شکر یک لایه بردار قوی به شمار می رود که باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست و سفیدی آن می شود. ترکیب شکر با روغن زیتون یک اسکراب بسیار مناسب را ایجاد کرده که علاوه بر لایه برداری باعث تغذیه پوست نیز می شود.

مواد مورد نیاز
• شکر دو قاشق غذاخوری
• روغن زیتون دو قاشق غذاخوری

روش کار
شکر و روغن زیتون را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید. مخلوط را روی آرنج و زانو بزنید. به مدت 5 دقیقه به صورت دورانی پوست خود را ماساژ دهید. سپس با آب بشویید. این روش را روزانه به صورت دائم برای گرفتن نتیجه مطلوب تکرار کنید.

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو "پدیکور خانگی"

 

8. آب لیمو روشن کننده پوست
آب لیمو حاوی مواد طبیعی است که به خوبی می تواند باعث سفیدی و لطافت پوست شود.

روش کار
آب یک عدد لیمو تازه را گرفته و روی قسمت تیره آرنج و زانو خود بزنید. حدود یک ساعت (یا تا زمانی که خشک شود) صبر کنید. سپس با آب بشویید. این روش را هر روز تکرار کنید.

 

9. روغن ویتامین E
ویتامین E در ترمیم و مراقبت پوست نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. ترکیب آن با شکر که لایه برداری بسیار قوی است، موجب می شود تا پوست مرده و تیره زانو و آرنج به مرور زمان از بین رفته و پوست روشن شود.

مواد مورد نیاز
• کپسول ویتامین E
• یک قاشق غذاخوری شکر

روش کار
چند عدد کپسول ویتامین E را باز کرده تا روغن آن خارج شود. شما باید به اندازه یک و نیم تا دو قاشق غذاخوری از این روغن را داشته باشید. سپس آن را با شکر به خوبی مخلوط کرده و به روی آرنج و زانو خود به صورت دورانی بزنید. و در نهایت با آب بشویید. این کار را ب طور دائم روزانه تکرار نمایید.

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو "پدیکور خانگی"

 

10. ماست برای پیشگیری از تیرگی زانو و آرنج
ماست سرشار از مواد مغذی می باشد که نه تنها باعث از بین رفتن سلول های مرده و سفیدی پوست شده، بلکه باعث تغذیه و سلامت پوست نیز می گردد.
مواد مورد نیاز
• ماست یک قاشق غذاخوری
• سرکه یک قاشق غذاخوری

روش کار
ماست و سرکه را با یکدیگر ترکیب کرده و مانند یک خمیر روی پوست زانو و آرنج بزنید. 15 الی 20 دقیقه صبر کنید سپس با آب بشویید. این روش را روزانه تکرار کنید.

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو "پدیکور خانگی"

 

11. پودر زردچوبه
زردچوبه ناخالصی های پوست را از بین برده و باعث ایجاد یک درخشش طبیعی در پوست می شود. عسل پوست را هیدراته می کند و باعث تغذیه و لطافت پوست می شود. همچنین شیر در روشن شدن پوست نقش موثری را ایفا می کند.

مواد مورد نیاز
• پودر زردچوبه یک قاشق غذاخوری
• شیر دو قاشق غذاخوری
• عسل یک قاشق غذاخوری

روش کار
پودر زردچوبه، شیر و عسل را به خوبی با یکدیگر ترکیب کرده تا خمیر یکدستی تهیه شود. سپس آن را روی زانو و آرنج خود به صورت دورانی برای مدت دو دقیقه ماساژ دهید. اجازه دهید 20 دقیقه روی پوست شما بماند و بعد آن را با آب بشویید. این روش را دو یا سه بار در هفته تکرارکنید.

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو "پدیکور خانگی"

 

12. سیب زمینی برای رفع تیرگی زانو و آرنج
سیب زمینی دارای خواص سفید کنندگی ملایمی می باشد که باعث از بین رفتن لکه های تیره پوست می گردد. همچنین سیب زمینی خشکی پوست را بر طرف می کند.

روش کار
یک عدد سیب را پوست گرفته و رنده کرده و آن را روی آرنج و زانو زده و اجازه دهید 15 دقیقه بماند. سپس آن را با آب بشویید. این روش را یک یا دو بار در روز برای گرفتن نتیجه عالی تکرار کنید.

 

13. آرد نخود برای رفع تیرگی پوست
آرد نخود سلول های مرده پوست زانو و آرنج را به خوبی از بین می برد. همچنین ماست در روشن شدن پوست تیره نقش موثری داشته و باعث تغذیه پوست می شود.

مواد مورد نیاز
• آرد نخود دو قاشق غذاخوری
• ماست یک قاشق غذاخوری

روش کار
آرد نخود و ماست را با یکدیگر ترکیب کرده تا خمیر یکنواختی ایجاد شود. خمیر را روی زانو و آرنج بزنید و اجازه دهید خشک شود. سپس به صورت دورانی خمیر را با آب از روی پوست بشویید. این روش را روزانه تکرار کنید.

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو "پدیکور خانگی"

 

پدیکور چیست؟ به عمل برداشتن گوشت اضافه دور ناخن پا، کف و پاشنه پا پدیکور می گویند.

 

2- پدیکور: ابتدا به تعریف و نحوه انجام پدیکور می پردازیم

پدیکور: پاهایی زیبا و بدون خستگی
با پدیکور گوشت های اضافه دور ناخن های پا گرفته شده و همچنین پوسته های اضافه کف پا که باعث آزار بسیاری از خانمها می شود گرفته خواهد شد و با این کار شما از ترک زدن پاشنه پا نیز جلوگیری خواهید کرد و در نهایت پاهایی زیبا و تمیز خواهید داشت.

آموزش مرحله به مرحله پدیکور
1- هرگونه لاک قبلی را از ناخن های پا، پاک کنید. ناخن های خود را با ناخن گیر مرتب کرده و صاف بگیرید. لبه های زبر آن را با سوهان صاف کنید.

2 – وان حمام و یا یک لگن را با یک آّب ولرم رو به داغ پر کنید، بستگی به دمای دلخواه خودتان دارد. آب را با یک فنجان نمک فرنگی اصل (سولفات دومنیزی) و چند قطره از روغن های ضروری مخلوط کنید که رزماری، اوکالیپتوس یا منتول برای خاصیت پاک کنندگی آن پیشنهاد می شود.

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو "پدیکور خانگی"

 

3 – روی یک صندلی راحت بنشینید و اجازه دهید پاهایتان کاملا در محتوی آب گرم خیس بخورد. پاهای خود را پنج دقیقه یا بیشتر در آب غوطه ور نگه دارید.

4 – یک اسکراب پا به تمام سطح روی پا و همچنین ساق پا بزنید. سپس برای شستن ماده اسکراب پاها را آبکشی کنید.

5 – سوهان پا و یا سنگ پا را در آب نمناک کنید. کف زبر وسیله را به آرامی در کف پا و به ویژه نواحی سفت شده مانند پاشنه پا بکشید.

 

6 – پاها را آبکشی کنید تا پوست های مرده شسته شود، سپس با یک حوله پاها را خشک کنید.

7 – به پاها کرم پا با مرطوب کننده قوی بزنید تا پوست نرم شود. درحالی که لوسیون را می زنید پاها را ماساژ دهید تا جریان خون در آن افزایش یابد. قسمت انگشتان پا را از لوسیون چرب پاک کنید تا لاک ناخن بهتر روی آن بچسبد.

8 – جدا کننده انگشتان را بین انگشتان پا قرار دهید. از براق کننده ناخن روی همه ناخن های پا استفاده کنید.

 

9 – دو لایه از رنگ لاک مورد علاقه تان به ناخن ها بزنید. سپس برای دوام بیشتر و جلوگیری از کنده شدن رنگ لاک، یک لایه براق کننده روی ناخن های پا بزنید.

راه هایی برای ماندگاری پدیکور

به ناخن‌هایتان، بیشتر آبرسانی کنید
روغن مخصوص کوتیکول، ناخن و پوست اطراف آنرا هیدراته می‌کند و سالم نگه می‌دارد. زیرا لاک به ناخن‌های خشک و شکننده بخوبی نمی‌چسبد. مرطوب نگاه داشتن ناخن‌ها، باعث پوسته پوسته شدن کمتر می‌شود.

قبل از رفتن به سالن یا لاک زدن در خانه، از یک روغن کوتیکول کاملا طبیعی استفاده کنید. این کار را بعد از دوش آب گرم (نه داغ) انجام دهید، زیرا در آن زمان پوست، بهتر رطوبت را جذب می‌کند. برای زیباتر کردن انگشتانتان، روزانه با مقداری روغن، آنها را ماساژ دهید.

 

از فرمول‌هایی مثل استون که سریع خشک می‌شوند برای پاک کردن لاک استفاده نکنید.

اگر می‌خواهید یک پدیکور با دوام داشته باشید، باید صبور باشید. لاک‌هایی که علامت «خشک شدن سریع» دارند، شاید بسیار مفید بنظر برسند، اما اغلب قبل از اینکه کامل به ناخن بچسبند خشک می‌شوند، در نتیجه راحت‌تر هم پوسته پوسته می‌شوند.

 

اگر در خانه هستید و نمی‌توانید زمان خشک شدن استاندارد ۲۰ دقیقه‌ای را تحمل کنید، انگشتان تازه‌ی لاک زده را بمدت ۳ تا ۵ دقیقه در یک کاسه‌ی آب یخ فرو ببرید. سرمای زیاد کمک می‌کند که لاک، سریع‌تر به ناخن بچسبد. همچنین می‌توانید روی ناخنهایتان، اسپری پخت و پز بزنید! این روش مورد تایید خیلی‌هاست.

در سالن، از لاک خودتان استفاده کنید
بخشی از جذابیت انجام پدیکور در سالن، وجود لاک‌های رنگارنگ و متنوع است. اما شما نمی‌دانید که آن بطری‌ها چقدر قدیمی هستند! همانطور که می‌دانید هنگامیکه لاک کهنه شود، راحت تر پوسته می‌دهد و هنگام استفاده، نرم و روان نیست.

بعضی از آرایشگاه‌ها، چند قطره استون یا یک ماده‌ی روان کننده‌ی دیگر به لاک اضافه می‌کنند تا میزان رنگدانه را بیشتر کنند و بتوانند مدت بیشتری از لاک استفاده کنند. این کار هم، می‌تواند باعث پوسته دادن بیشتر شود.

 

بنابراین لاک خودتان را همراه داشته باشید. بعلاوه، اگر ناخن‌تان ترک خورد یا پوسته داد، می‌توانید بسادگی آن را در خانه ترمیم کنید. اگر تصمیم دارید از یکی از لاک‌های سالن استفاده کنید، از آنها بخواهید که جدیدترین مجموعه‌ی لاک را برایتان بیاورند. در اینصورت حداقل می‌دانید که آن بطری‌ها خیلی قدیمی نیستند.

از روکش لاک استفاده کنید
روکش‌های لاک یا تاپ کت‌ها، یک سد محافظتی برای کمک به چسبندگی بیشتر لاک ناخن، ایجاد می‌کنند. آنها هم ممکن است پوسته پوسته شوند و لاک زیرشان را نمایان کنند. برای حفاظت بهتر، یک روز در میان از یک روکش لاک بی‌رنگ استفاده کنید.

 

مراقب کفش‌هایتان باشید

برای جلوگیری از ایجاد لکه، در صورت امکان، ۱۰ تا ۱۲ ساعت پس از پدیکور، از پوشیدن کفشهای جلوبسته خودداری کنید. اگر پدیکور را در خانه انجام می‌دهید و می‌خواهید بعد از آن بیرون بروید، از سالن‌های زیبایی تقلید کنید: قبل از لاک زدن، صندل جلو باز بپوشید (استفاده از جدا کننده‌های انگشتان نیز مفید است).

بدین ترتیب، وقتی کفش‌هایتان را می‌پوشید، لاک خیس ترک نمی‌خورد و پوسته نمی‌دهد. اگر مجبورید که کفش جلوبسته بپوشید، آنرا با جوراب بپوشید. جوراب از ایجاد اصطکاک که منجر به شکستن و پوسته پوسته شدن می‌گردد، جلوگیری می کند.

یکی دیگر از ترفندهای پدیکور برای محافظت بیشتر، مالیدن کمی روغن مخصوص کوتیکول روی ناخن تازه‌ی لاک زده است، سپس قبل از پوشیدن جوراب یا کفش، انگشتانتان را با کیسه‌های پلاستیکی بپوشانید. ممکن است پاهایتان کمی عرق کند، اما این کار به حفظ لاک ناخن‌تان کمک می‌کند.

 

چطور پاهایی زیبا داشته باشیم؟

به خودتان لطمه نزنید!
اولین قدم برای داشتن پاهایی زیبا و بی نقص، صدمه نزدن به خودتان است! بخاطر داشته باشید مراقبت از پوست پا، به اندازه مراقبت از پوست صورت مهم است و اگر پوست پایتان آسیب ببیند، درمان آن به مراتب سخت تر است.

اگر قبلا پای شما صدمه‌ دیده یا جای زخمی بر روی آن باقی مانده، می‌توانید از محصولات زیبایی پا استفاده کنید تا به مرور، جای این زخم‌ها التیام یابد.

مشکلات پوستی خود را برطرف کنید.
اگر پوست پای شما دارای آکنه، جوش و یا معضلات دیگر است، به دنبال راهی برای درمان این مشکلات باشید. شما می‌توانید با استفاده از محصولات مربوط به زیبایی پوست برای درمان این مشکلات استفاده کنید.

زانوهای تیره و سلول‌های مرده
زانوهای تیره رنگ، یکی از مشکلاتی است که اکثر بانوان از آن رنج می‌برند. زانوهای تیره می‌توانند به زیبایی پای شما لطمه وارد کنند. علت اصلی داشتن زانوهای تیره، سلول‌های ضخیم مرده است که در آن منطقه از پوست جمع شده‌اند. برای برطرف کردن این مشکل، باید از شر این سلول‌های مرده خلاص شوید.

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو "پدیکور خانگی"

 

یکی از روش‌های درمان آن، میکس کردن عسل و لیمو و مالیدن آن به سر زانوهاست. با این روش طبیعی، به مرور زمان از تعداد سلول‌های مرده زانو کم شده و پوست آن قسمت شفاف‌تر می‌شود. همچنین محصولاتی برای تسریع این عمل در فروشگاه ما نیز موجود است.

سر وقت غذا بخورید.
یکی دیگر از روش‌های درمانی این مشکل، خوردن وعده‌های غذایی در بازه‌های زمانی مرتب است. سعی کنید صبحانه را کامل بخورید و از مواد مغذی در این وعده به وفور استفاده کنید.

همچنین، یکی دیگر از عوامل تیرگی پوست، کمبود آب در بدن است. در طول روز به میزان زیاد آب مصرف کنید تا شفافیت پوست شما بیشتر شود.

ورزش کنید.
چه کسی می‌تواند منکر فواید ورزش بر سلامتی جسمانی شود؟ ورزش کردن از بهترین راهکارها برای داشتن پاهایی زیبا باو بی نقص است. با ورزش کردن، چربی‌های اضافی پا سوخته و عضلات سفت‌تر می‌شوند. در نتیجه ظاهر پا از حالتی افتاده و لخت، به ظاهری سفت و عضلانی تبدیل خواهد شد.

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو "پدیکور خانگی"

 

هر ورزشی که به میزان کافی پای شما را درگیر کند، تاثیرگذار خواهد بود. تمرین‌های بدنسازی، شنا، ژیمناستیک، پیاده‌روی، دوچرخه سواری، دویدن، بالا رفتن از پله‌ها و هر فعالیت جسمانی دیگری که پای شما را درگیر کرده می‌تواند بسیار مفید واقع شود. البته توجه داشته باشید که این ورزش‌ها باید با مشاوره مربی صورت بگیرد. مطمئناً نمی خواهید که به پاهای خودتان صدمه بزنید!

آفتاب بگیرید!
شاید بهتر بود تیتر این بخش را می‌نوشتیم “برنزه کنید!”. اما در حالت کلی‌تر، باید بگوییم که تابش نور آفتاب بر روی پوست، نه تنها ویتامین د بدن را تامین می‌کند، بلکه می‌تواند در زیبایی و بهبود وضعیت پوستی شما نیز بسیار موثر واقع شود.

البته یادتان باشد که ماندن طولانی مدت در زیر نور آفتاب، بدون استفاده از کرم‌های مخصوص می‌تواند به پوست شما آسیب بزند.

موهای پای خود را بزنید.
موی زیاد ممکن است در نهایت به لطافت پوست شما صدمه بزند. بعضی‌ها با تراشیدن و استفاده از ماشین‌های مخصوص، بعضی‌ها با تیغ و بعضی‌ها با واکس و یا کرم‌های موبر این کار را انجام می‌دهند.

اما یادتان باشد روشی را انتخاب کنید که پوست شما به آن عادت کرده و واکنش و حساسیت کمتری نسبت به آن نشان می‌دهد.

 

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو "پدیکور خانگی"

 

اسکراب
از اسکراب استفاده کنید تا سلول‌های مرده روی سطح پوست از آن جدا شوند. بخاطر داشته باشید همیشه اسکراب را قبل از شیو کردن مو انجام دهید. تجربه نشان داده تا 3 بار اسکراب در هفته می‌تواند بسیار مفید واقع شود.
پوست خود را مرطوب کنید.
این مورد نیز یکی از مهمترین راهکارهای بهبود وضعیت پوستی است.

متاسفانه بسیاری از ما به این مورد توجه زیادی نمی‌کنیم، در صورتی که مرطوب نگه داشتن پوست می‌تواند در زیبایی پوست تاثیر شگفت انگیزی بگذارد.

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو "پدیکور خانگی"

 

پدیکور
هر چند وقت یکبار به یک سالن برای پدیکور مراجعه کنید.

تجربه‌ها نشان داده این روش در حفظ زیبایی پوست تاثیر زیادی دارد. همچنین، برای از بین بردن سلول‌های مردۀ سطح پوست می‌توانید حداقل هفتگی یک بار در خانه با خیس کردن پوست پا با آب ولرم یا با استفاده از محصولات مرتبط، خودتان وضعیت پوستی تان را بهبود بخشید.

آرایش پا
برای زیباتر کردن و براق کردن پوست پا، محصولات بسیاری وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از آنها، جلوه‌ای زیباتر به پای خود بدهید و پوست آن را شفاف‌تر، براق‌تر و جذاب‌تر کنید. البته استفاده از این محصولات به صورت مداوم توصیه نمی‌شود و صرفا برای موقعیت‌های خاص (برای مثال مجالس جشن و …) کافیست.

نحوه لباس پوشیدن
نحوه لباس پوشیدن شما در زیبایی پای شما تاثیر بسیار زیادی دارد. سعی کنید از لباس‌هایی استفاده کنید که زیبایی پای شما را به نمایش بگذارد.

به پاهای خود رسیدگی کنید.
روازنه 10 الی یک ربع برای سلامتی و زیبایی قلب دوم بدنتان وقت بگذارید. رسیدگی به پا و زیبایی آن کار سختی نیست! کافیست همین روش‌هایی که در این مقاله ذکر شد را به صورت مداوم اجرا کنید تا به مرور زمان پوستی شفاف و زیبا داشته باشید.

همچنین، در کنار آن به صورت روزمره به ورزش کردن ادامه دهید تا عضلاتی زیبا و جذاب در پای خود داشته باشید. گروه زیبایی وبسایت ناز وب

 

سفید و پنبه ای شدن پاشنه پا، آرنج و زانو “پدیکور خانگی”

White and Cotton Heel, Elbow and Knee “Homemade Pedicure

 

سفید شدن واژن/ رفع تیرگی دستگاه تناسلی زن و مرد

آموزش سفید کردن پوست صورت

سفید و پنبه ای شدن صورت

سفیداب های معجزه ای برای سفید شدن پوست


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان