ramazan
ramazan

راهکارهای طلایی که شما را از فرش به عرش می رساند

راهکارهای طلایی که شما را از فرش به عرش می رساند

ثروتمند شدن یکی از اهدافی است که اکثرا دوست دارند به آن برسند و خیلی تلاش میکندد برای این هدف در این بخش از نازوب راهکارهایی برای ثروتمند شدن Ways to get rich خواهیم گفت که با انجام این کارها و تلاش بسیار و یاری خداوند به این هدف شیرین خواهید رسید.

 

برای ثروتمند شدن از قید و بند زمان خارج شوید

 

راهکارهای طلایی که شما را از فرش به عرش می رساند

 

اگر تمام آنچه که انجام می دهید آن است که بر عدد ریالی که در قبال هر ساعت دریافت می کنید متمرکز شوید، برای تمام عمر باید حسرت بخورید.

بیایید درسی که تیم فریس (Tim Ferriss) گرفته را با هم مرور کنیم؛ «4 ساعت در هفته» را به خود اختصاص دهید و با خود فکر کنید با انجام چه کاری می توانید بهترین دریافتی را در این مدت داشته باشید.

یعنی ترغیب شوید به جای اینکه به کار کردن طولانی فکر کنید، کاری انجام دهید که هوشمندانه باشد.

برای ثروتمند شدن از ترغیب خود غافل نشوید

 

راستش را بخواهید، تا وقتی که از خود و کاری که از دستتان بر می آید (کالا یا خدمات خود) حرفی نزنید، نمی توانید به جامعه ای از مشتریان دست پیدا کنید.

شاید گاهی صحبت کردن در این باره سختتان باشد، اما چه بخواهید و چه نخواهید این مورد بخش مهمی از کسب و کارتان است. از شبکه های اجتماعی، تبلیغات محلی و دیگر روش های بازاریابی برای ترویج Marketing methods to promote خود کمک بگیرید.

بیایید خجالت را کنار بگذارید و از جان و دل برای رونق بیشتر کسب و کارتان تلاش کنید.

ثروت و ظاهر ثروتمند را با هم قاطی نکنید

 

واقعیت آن است که برای رسیدن به اهداف مالی باید کمی از هزینه های اضافی کم کنید. نگران نباشید، قرار نیست سبک زندگی مرتاض‌های هندی را پیشه کنید، اما باید فکری به حال سیاه‌چاله هایی کنید که در جیب دارید!

مواردی که باید فعلا از لیست امور روزمره‌تان حذف کنید عبارتند از خدمات زیبایی و بهداشتی خاص مثل آب گرم درمانی، غذا خوردن در کافه ها و رستوران های آنچنانی، دوری از هایپرمارکت های پر زرق و برق و دوری از ورزش های پرخرجی که یک خطر بالقوه برای سلامت مالی شما هستند!
 

اطلاعات بیشتر: 5 راه رسیدن به ثروت زیاد

 

برای ثروتمند شدن فهرست کارهای روزمره خود را دست کاری کنید

 

یا کار کنید یا بیاموزید! وقتی که کاری انجام نمی دهید، زمان خود را به آموختن صرف کنید و تا می توانید بیاموزید و مهم نیست این آموزش ها الان به درد شما یا کسب و کارتان می خورند یا خیر.

برای سهولت کار می توانید از کتاب های صوتی و پادکست های تخصصی Specialized podcasts در حین رانندگی، دوش گرفتن و تمیز کردن خانه و زندگی استفاده کنید. شاید روزهای اول کمی سخت تان بیاید، اما بعد از گذشت چند وقت به آن عادت کرده و لذت خواهید برد. کاری که به مراتب بهتر از تماشای تلویزیون یا وقت گذاشتن برای سریال هایی ملودرام بی سر و ته است!

 

بیشتر بخوانید: 24 عامل موثر در خانواده های خوشبخت و ثروتمند

 

از هوش و قریحه‌تان پول در بیاورید

 

راهکارهای طلایی که شما را از فرش به عرش می رساند

 

مغزتان را به کار بیندازید. اگر توانایی منحصر به فردی در خود سراغ دارید، مطمئنا می توانید با همان کسب و کاری برای خود راه بیندازید و توانایی هایتان را به مردم بفروشید و به نان و نوایی برسید.

فرقی نمی کند که یک برنامه نویس خبره باشید یا یک نقاش زبر دست یا حتی عکاسی که به خوبی با کادر بندی و چهارچوب های ثبت یک اثر هنری آشنا است، شما «می توانید» و «باید» دست به کار شوید و یک کار و کاسبی هر چند با درآمدی کم راه بیندازید. بکوشید از عشق و علاقه و اشتیاق و توانایی‌های‌تان پول دربیاورید.

 

برای ثروتمند شدن آب بنوشید

 

رفع نیازهای اساسی زندگی به ساده ترین شیوه ها می تواند شما را ثروتمند کند. اگر مصرف نوشابه های گازدار، قهوه و دیگر نوشیدنی های پرخرج و ناسالم Expensive and unhealthy drinks را محدود کرده و به آب بسنده کنید، نه تنها سلامت عمومی تان را تضمین می کنید و از هزینه های دارو درمان در امان خواهید بود؛

بلکه اضطراب و نگرانی کمتری را تجربه خواهید کرد (هم به خاطر ماهیت مواد موجود در این نوشیدنی ها و هم اضطراب ناشی از نیازهای بهداشتی و درمانی) و مهم‌تر از همه مغرتان مثل ساعت کار خواهد کرد. و هر چه فکر بازتر و بهتری داشته باشید، احتمال موفقیت مالی تان به همان میزان افزایش خواهد یافت. مطمئن نیستید؟ امتحانش مجانی است!

برای ثروتمند شدن بخشنده باشید

 

دستیابی به موفقیت مالی به معنی داشتن حرص و طمع نیست! هرگز این فکر اشتباه را در ذهنتان راه ندهید که برای رسیدن به موفقیت باید چنین بود یا حتی بدتر از آن، هزینه موفقیت خود را بر دوش دیگری بیندازید. دست خیر داشته باشید و به مردمی که در جامعه اطرافتان زندگی می کنند، کمک کنید.

لزوما این کمک به معنی پرداخت کردن پول بی زبان نیست. می توانید داوطلبانه در اقدام‌های خداپسندانه شرکت کنید، برای درماندگان وقت صرف کنید، سنگ صبور افرادی شوید که تنها هستند یا حتی برای کودکان کار که در برخی مراکز خیریه آموزش می بینند، دوره های آموزشی رایگان رایانه، زبان یا ریاضی برگزار کنید.

از در میان گذاشتن تجربیات و موفقیت خود با دیگران شاد شوید و از این شادی نیرو بگیرید. با این کارها دوستان بیشتری خواهید یافت و موفقیت با داشتن آنها محتمل تر است.

 

بیشتر بدانید: بهترین دعاها برای ثروتمند شدن

 

زیاد برنامه‌ریزی نکنید؛ فقط عمل کنید

 

بعضی مواقع خود را موفق «فرض» کنید: زمانی می خواهید کاری کنید، برای آن برنامه ریزی کنید و در این کار هم افراط می کنید، مثلا کاغذ بزرگی برمی‌دارید و آن را با برنامه های آینده‌ی خود سیاه می کنید. اگر شما هم به این مشکل مبتلا هستید، راه حلی برای شما داریم. آماده‌اید؟ اول شلیک، بعد نشانه گیری.

بله، این دقیقا برخلاف تمریناتی است که در میدان تیر سربازی In the military shooting range به شما آموزش داده‌اند. ما می‌گوییم اول آتش، بعد نشانه‌گیری. در واقع اشکال کار اینجاست که وقت خود را بیش ازحد صرف نشانه گیری می کنید، آنقدر زیاد که اصلا ماشه را نمی چکانید.

اگر سربازی رفته باشید و روی خاک های میدان تیر دراز کشیده باشید، می دانید که هرچه بیشتر نشانه بگیرید، دست تان هم بیشتر می لرزد.

پس به جای اینکه فکر و ذهن خود را درگیر این کنید که بزنید وسط هدف، تفنگ را سریع در دست بگیرید و یک نگاه تند و سریع هم به هدف بیندازید و بعد: آتش. اگر بخواهید از این دستورالعمل فراتر بروید و دقت بیشتری به خرج بدهید، با شکست روبه رو خواهید شد.

 

شغل رویاهای خودتان را پیدا کنید

 

راهکارهای طلایی که شما را از فرش به عرش می رساند

 

در همین ابتدا به شما توصیه می‌کنیم که علاقه‌ خود را جدی بگیرید. افراد ثروتمند کسانی هستند که به دنبال کارهای مورد علاقه خودشان می‌روند. وقتی در کاری علاقه‌ وجود داشته باشد، پیروزی و ثروت نیز از راه می‌رسند. به دنبال جای دادن کار مورد علاقه‌تان در میان خط‌ کشی‌های اجتماعی نباشید.

مثلا با خودتان نگویید: «فلان کار را دوست دارم اما کلاس ندارد.» این خلاقیت شما است که به کارتان بها می‌بخشد. تصور کنید که کار مورد علاقه شما، نظافت باشد.

چون شما تمیز کردن را خیلی دوست دارید. خب، در این صورت می‌توانید یک شرکت خدمات نظافتی Cleaning Services Company راه بیندازید و افرادی شبیه به خودتان را دور هم جمع کنید.

این یعنی با یک تیر، دو نشان زدن. چون هم می‌توانید کار مورد علاقه خودتان را انجام دهید و هم کلاس کارتان را بالا و بالاتر ببرید.

 

از چیزی که با تلاش به‌دست آورده‌اید و به کسانی که آن را دارند تقدیر کنید

 

فلسفه هونا را تمرین کنید: ‌ ‌«‌برای آنچه می‌خواهید دعای خیر کنید‌.» برای اینکه بیشتر به رویای پولدارشدن نزدیک شوید، به خانه‌های زیبا نگاه کنید، خودروهای لوکس را زیاد ببینید و درباره کسب‌و‌کارهای موفق فراوان بخوانید.

برای هر چیزی که می‌بینید و دوستش دارید، دعا کنید. حتی برای صاحبانش هم دعا کنید تا روزی به‌دست خودتان هم برسد.

پولدارها سایر ثروتمندان و آدم‌های موفق را تحسین می‌کنند. آنها همچنین از پذیرش اینکه پول گره خیلی از مشکلات را باز می‌کند، نمی‌ترسند.

 

Golden solutions that will take you from the carpet to the throne

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان