ramazan
ramazan

حلقه ازدواج شیک و گرانقیمت سوپر استارها + عکس

حلقه ازدواج شیک و گرانقیمت سوپر استارها + عکس

در این بخش جالب می بینیم ستاره های معروف با چه حلقه های گران قیمت و شیک و زیبایی به خانه بخت رفتند. اینکه زوج «برانجیلا» با مخفیانه برگزار کردن جشن ازدواج در عمارت شخصی‌شان در نیس فرانسه، انتقام دلچسبی از پاپاراتزی‌ها گرفتند، اما بلافاصله بعد از انتشار اولین اخبار از ازدواج این زوج محبوب، مجلات مد، سبک زندگی و روزنامه‌های زرد، یکی یکی جزئیات این مراسم را افشا کردند.

 

از مدل لباس عروس آنجلینا که تور آن با نقاشی‌هایی از فرزندخواندهای این زوج طراحی شده بود گرفته تا قراردادی که درباره اموال‌شان، میان‌شان بسته شده و حتی اینکه آنجلینا در حالی به کلیسا وارد شد که دو فرزندخوانده بزرگ‌شان مدوکس 13 ساله و پکس 10 ساله در دو طرف او بازویش را گرفته بودند.

 

حلقه ازدواج شیک و گرانقیمت سوپر استارها + عکس

 

حتی در خبرها به اینکه دختران آنها زهرا 9 ساله و ویوین 6 ساله در مسیر ورود گلبرگ می‌ریختند، اشاره شده بود. در میان این خبرها یکی بیش از همه جلب توجه می‌کرد: «شیلو 8 ساله و ناکس 6 ساله نیز حلقه عروس را به داماد دادند تا تقدیم کند». حالا سؤال این بود: «چه حلقه‌ای؟»؛ حلقه، مهم‌ترین نشانه در ازدواج است. در میان رسوم ازدواج در سراسر دنیا، تنها اشتراک، حلقه دست کردن زوج‌هاست. به بهانه همین خبر، حلقه‌های ستاره‌های دنیا را بررسی کرده‌ایم. در این میان 10 حلقه را به‌عنوان حلقه‌هایی که هر کدام داستان خودش را دارد، انتخاب کرده‌ایم. با داستان حلقه‌ها همراه باشید.

 

ناتالی پورتمن

حلقه‌ای با الهام از گیاهخواری

حلقه ازدواج شیک و گرانقیمت سوپر استارها + عکس

 

دختر دلنشین‌ سینمای تجاری که همیشه به سادگی معروف است، درباره انتخاب حلقه چندان هم ساده‌پسند نبود. پورتمن با قبول حلقه زیبای دست‌سازی که یک نگین از الماس درشت داشت به پیشنهاد ازدواج بنجامین میل پاید، جواب مثبت داد. اگر الماس روی این انگشتر را بردارید، خود انگشتر 35 هزار دلار قیمت دارد. این انگشتر زیبا را جیمی ولف به سفارش بنجامین ساخته است. در طراحی این انگشتر که در آن طلای سفید و الماس به کار برده شده، روحیه طبیعت دوستی و گیاهخواری ناتالی مدنظر قرار گرفته است.

 

 آنجلینا جولی

دست‌ساز آقای شوهر

حلقه ازدواج شیک و گرانقیمت سوپر استارها + عکس

 

آنجلینا جولی این شانس را داشته که براد پیت از چند سال پیش با رابرت پروکاپ، جواهرساز به صورت تفننی همکاری می‌کرد و از مدتی قبل روی تراش الماس حلقه نامزدی آنجلینا جولی کار کرد. البته او قبلا هم چنین سنگ زیبایی را که روی انگشتر جنیفر آنیستون بود طراحی کرده بود. البته فراموش نکنیم که کارشناسان ارزش حلقه آنجلینا جو لی را نصف مبلغ انگشتر نامزد قبلی پیت یعنی آنیستون تخمین زدند. البته خیلی‌ها معتقدند حلقه آنجلینا جولی به نسبت بقیه ستاره‌ها ارزان‌قیمت است و رقمی حدود 500 هزار دلار می‌ارزد.

 

 آن‌هاتاوی

طراحی بی‌نظیر

حلقه ازدواج شیک و گرانقیمت سوپر استارها + عکس

 

می‌گویند به هر دختری حلقه نامزدی آن‌هاتاوی را تقدیم کنی، هرگز جواب رد نخواهی شنید! پیشنهاد به ‌هاتاوی به صورت اصولی در نوامبر سال 2011 داده شد؛ آن هم در شرایطی که نامزدش، آدام شالمن یک حلقه با 6 قیراط الماس به او هدیه داد که ارزش آن 150هزار دلار تخمین زده می‌شود. شالمن برای طراحی این حلقه چشم‌نواز از جواهرات Kwiat Heritage کمک خواست و البته توانست به این ترتیب دل ‌هاتاوی را به دست آورد.

 

 جسیکا سیمپسون

سمبل عشق

حلقه ازدواج شیک و گرانقیمت سوپر استارها + عکس

 

یکی از متفاوت‌ترین حلقه‌ها را جسیکا سیمپسون به دست کرده است. اریک جانسون با پیشکش یک حلقه برلیان یاقوتی بیضی‌شکل 4 قیراطی و به ارزش 100 هزار دلار به جسیکا سیمپسون پیشنهاد ازدواج داد. این انگشتر زیبا با دو قطعه الماس قلبی‌شکل در اطراف نگین اصلی، سمبل‌ عشق صاحبان آن است. اریک نهایتا با انتخاب این سنگ یاقوت قرمز دوست داشتنی توانست عشق خود را به بهترین نحو به جسیکا نشان دهد و جواب «بله» را از او بگیرد. ترکیب رنگی این حلقه، یکی از بهترین ترکیب‌های رنگی در طراحی جواهرات لقب گرفته است.

 

 ماریا کری

هلال ماه و ترکیب صورتی

حلقه ازدواج شیک و گرانقیمت سوپر استارها + عکس

 

گویا سلیقه خواننده‌ها به من شباهت دارد. حلقه ازدواج ماریا کری هم مثل جنیفر لوپز با سنگ‌های صورتی تزئین شده است. ماریا کری حلقه الماس 17 قیراطی را از نیک کانن دریافت کرد، درحالی‌که دور آن را الماس پوشانده بود و زمرد صورتی‌اش می‌درخشید. حلقه این ستاره آمریکایی 5/2 میلیون دلار ارزش دارد و متشکل از الماس 17 قیراطی با برش زمردی مربع شکل است که مرکز آن به رنگ صورتی، رنگ محبوب کری می‌رسد. این الماس با 58 زمرد صورتی احاطه شده و در هر طرف آن یک الماس به صورت هلال ماه قرار گرفته است.

 

 جنیفر گارنر

کم‌وزن‌تر از حلقه رقیب

حلقه ازدواج شیک و گرانقیمت سوپر استارها + عکس

 

همسر دوم بن افلک، ادا و اصول‌های جنیفر لوپز را نداشت. در سال ۲۰۰۲ جنیفر از طرف بن افلک با پیشنهاد ازدواج روبه‌رو شد و او انگشتری که 1/6 قیراط الماس صورتی رنگ در آن وجود داشت برایش خرید که2/1 میلیون دلار قیمت داشت. اما بعد از جدایی این دو و وقتی افلک تصمیم گرفت با جنیفر گارنر ازدواج کند، زیاد خودش را به خرج نینداخت. افلک انگشتری برای گارنر خرید که 5/4 قیراط پلاتین روی آن قرار گرفته بود. بن افلک و گارنر صاحب دو دختر بودند که این حلقه بعد‌ها در دست دخترشان قرار گرفت.

 

هالی بری

زرد و سبز

حلقه ازدواج شیک و گرانقیمت سوپر استارها + عکس

 

الیویر مارتینز فرانسوی با کمک رابرت مازلوی جواهرساز و البته کمک چشمگیرتر یک حلقه الماس با 4 قیراط زمرد سبز توانست دل‌هالی بری را برای ازدواج به دست آورد.‌ هالی بری بعد از الیزابت تایلور برای علاقه‌اش به زمرد سبز مشهور است. این انگشتر مدل کمربندی بود با زمرد سبز بدون تراش که روی انگشتر جا خوش کرده بود. تمام دور این انگشتر با الماس ریز پوشیده شده بود و جالب آنکه جزء معدود حلقه‌های ستاره‌ها بود که با طلای زرد ترکیب شده بود.

 

کیم کارداشیان

رکورد حلقه‌های سنگین

حلقه کیم و آنجلینا شباهت‌هایی به هم دارد. با این تفاوت که کیم کارداشیان، حلقه‌ای را دست می‌کند که جزء حلقه‌های بسیار گران در میان ستاره‌هاست. کیم کارداشیان اخیرا با ستاره NBA، کریس‌هامفریس که حلقه 5/20 قیراطی به‌او هدیه داده، نامزد کرده است.

 

حلقه ازدواج شیک و گرانقیمت سوپر استارها + عکس

 

قیمت این حلقه حداقل دو میلیون دلار برآورد شده است. این حلقه توسط لورین شوارتز طراحی شده و شامل سنگی با برش زمردی به وزن 5/16 قیراط همراه با دو سنگ ذوزنقه‌ای در دو طرف آن است. البته کیم به حلقه‌های بزرگ عادت دارد. سال 2011 هم کریس ‌هامفریس با انگشتری که قیمت اولیه آن دو میلیون دلار بود از او خواستگاری کرد. البته 72 روز بعد، کیم همه چیز را تمام کرد و البته دلش نیامد حلقه را پس بدهد و اعلام کرد آدم هدیه را که پس نمی‌دهد!

 

 پاریس هیلتون

تحمل سنگینی حلقه، فقط 4 ماه!

گران‌ترین و سنگین‌ترین حلقه را در میان ستارگان فرش قرمز، پاریس هیلتون، نوه کنراد هیلتون، صاحب هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون به دست کرده است. یک حلقه الماس 24 قیراطی که قیمتش حدود 7/4 میلیون دلار برآورد شده است.

 

حلقه ازدواج شیک و گرانقیمت سوپر استارها + عکس

 

هیلتون این انگشتر را در سال 2005 دریافت کرد که 24 ساله بود و در اصل قیراط‌هایش با سن او برابری می‌کرد. جالب اینجا بود که هیلتون در ابتدا به نامزد خود گله کرد که این انگشتر بسیار سنگین است، بنابراین نامزدش زنجیری برایش خرید که آن را به جای انگشت بر گردن بیاویزد. البته این گله‌گذاری‌ها و چاره‌گشایی‌ها دیری نپایید چون بعد از 4 ماه از هم جدا شدند و لازم نبود پاریس چنین وزنی را تحمل کند!

 

 الیزابت تایلور

گردنبند به جای انگشتر!

«…مادرم می‌گوید من بعد از آنکه متولد شدم، به مدت هشت روز چشمم باز نمی‌شد، اما بعد از آن اولین چیزی که چشمم به آن افتاده حلقه نامزدی او بوده است!» این جمله الیزابت تایلور همیشه به شوخی نقل می‌شد. اما در عوض زمانی که ریچارد برتون در سال ۱۹۶۴ به تیلور پیشنهاد ازدواج داد، کاری شگفت‌انگیز انجام داد و به جای یک حلقه ازدواج، یک گردنبند با 6/18 قیراط زمرد بولگاری تقدیم الیزابت کرد؛ گردنبندی که دورتادور زمردهای سبز را دانه‌های درشت الماس گرفته بود.

 

حلقه ازدواج شیک و گرانقیمت سوپر استارها + عکس

 

تیلور همان زمان این اتفاق را به کودکی‌اش ربط داد. هنگامی که برتون در سال ۱۹۷۵برای بار دوم دوباره با تیلور ازدواج کرد، این بار سرویس کامل این گردنبند که شامل گوشواره و دستبند هم بود را برای او خرید. تیلور این سرویس جواهرات خود را در دسامبر چند سال پیش در یک حراج بی‌سابقه به قیمت ۱۳۷ میلیون دلار به فروش گذاشت.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان