ramazan
ramazan

بی شرم ترین زن جهان مجری اسکار 2014 شد عکس

بی شرم ترین زن جهان مجری اسکار 2014 شد عکس

لن دی جنرس به عنوان مجری اسکار ۲۰۱۴ ، بزرگترین رویداد سینمایی جهان انتخاب شد…

وی یکی از چهره‌های معروف همجنس باز آمریکاست که بی هیچ شرم و حیایی آن را ابراز می کند.یک زن ۵۵ ساله مشهور که هیچ شرمی از بیان رابطه زشت اش با زنان ندارد به عنوان مجری اسکار ۲۰۱۴ انتخاب شده است.آلن دی جنرس به عنوان مجری اسکار ۲۰۱۴ ، بزرگترین رویداد سینمایی جهان انتخاب شد.او که کار خود را به عنوان استنداپ کمدین شروع کرد، امروزه یکی از مطرح ترین چهره های تلویزیونی دنیاست.الن دجنرس، پیش از این هم، یک بار در سال ۲۰۰۷، اجرای مراسم اسکار را بر عهده داشت و امسال برای بار دوم، مجری این مراسم خواهد بود.البته دی جنرس یک خصوصیت بارز و برجسته دیگر هم دارد. وی یکی از چهره‌های معروف همجنس باز آمریکاست که بی هیچ شرم و حیایی آن را ابراز می کند.

وی مدتی را با “هیش” بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس اهل آمریکا رابطه داشت ولی به سرانجام نرسید.
وی از سال ۲۰۰۸ با “د روسی” بازیگر استرالیایی-آمریکایی در ارتباط است دی جنرس با اینکه زن است اما تمایل عجیبی به پوشش های مردانه از خود نشان می دهد در عکسی هم که برای اسکار گرفته این مساله کاملا واضح است. رفتارش در این زمینه شاید ناشی از یک عقده و کمبود درونی باشد.بیائید این مطلب را جا بیاندازیم برای باورپذیر و عادی شدن این نوع رابطه در غرب آن را نوعی ازدواج می خوانند در صورتی که هیچ یک از خصوصیات آن را ندارد و تنها محدود به رابطه جنسی می شود. در واقع جنسی تقلبی با مارک اصل به جامعه کم کم تحمیل می شود.

بی شرم ترین زن جهان مجری اسکار 2014 شد عکس

تحمیل آن هم به این صورت است: هزینه ها و بودجه های دولتی کلان، به آن اختصاص می دهند و از بازوی رسانه ای قوی برای جهت دهی به افکار عمومی استفاده می کنند و دست آخر، مشاهیری که نقشی غیرقابل انکار در زندگی مردم دارند نیز به دلیل وجود هر چه بیشتر زمینه های اینگونه انحرافات در آنها دست به انجام آن زده، زشتی آن را فرو می ریزند و در نهایت این سیل بنیان کن و این ویروس در کل جامعه منتشر شده و به فرهنگی عمومی تبدیل می شود.از همین جا باید به گردانندگان اسکار بخاطر این حسن انتخاب! مجدد تبریک گفت. انتخابی که سرانجام به الگوپذیری جامعه منتهی خواهد شد.

البته برخی سایت های داخلی با فعالیت و اهداف مشخص نیز، با آب و تاب به تعریف از وی پرداخته و نوشتند: حتما الن دجنرس را می شناسید. حالا این خانم ۵۵ ساله مو طلایی، با جشمان نافذ آبی و قدرت بیان مثال زدنی، مجری مراسم اسکار امسال خواهد بود.درست است او مجری توانمندی ست اما از میان این همه آدم، چرا یک همجنس باز باید انتخاب شود و برخی سایت های داخلی او را این همه بزرگ جلوه دهند و هیچ جهت گیری مناسبی نکنند. ای کاش حداقل خنثی عمل می کردند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان