توزیع کاغذ ارزان برای روزنامه فروشی ها

مجموعه : اخبار
توزیع کاغذ ارزان برای روزنامه فروشی ها
نازوب به نقل از ایسنا: محمد جعفر محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان با اعلام این خبر اظهار كرد: به‌منظور تامین بخشی از نیازهای روزنامه‌های سراسری كشور و نیز تنظیم بازار و قیمت كاغذ روزنامه تصمیم به توزیع كاغذ زیر قیمت بازار برای روزنامه ها گرفته‌ایم.

وی گفت:‌ مدیران مسوول روزنامه‌های سراسری می‌توانند از روز شنبه با مراجعه حضوری به موسسه نشرآوران حواله كاغذ را دریافت كنند.

محمدزاده با بیان این‌كه این كاغذها تولید داخل هستند، تصریح كرد: طبق شرح وظایف و روال گذشته وزارت ارشاد، معاونت مطبوعاتی وظیفه توزیع كاغذ مطبوعاتی را بر عهده ندارد، اما تصمیم گرفته شده به منظور تسهیل فعالیت مطبوعاتی همكاران رسانه‌ای و چاره اندیشی برای یاری رساندن به مطبوعات كه وظیفه خطیری در فضای فرهنگی كشور به عهده دارند این اقدام انجام شود.

وی افزود: به هر روی اهالی مطبوعات شرایط دشواری را به لحاظ اقتصادی تحمل می كنند و امیدواریم این اقدام بتواند برای حل بخشی از مشكلات موثر باشد.

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد قیمت كاغذ تهیه شده را پایین‌تر از بهای كنونی بازار دانست و گفت: مقادیری كاغذ روزنامه تهیه شده كه از این طریق در بین روزنامه‌های سراسری توزیع خواهد شد.

پیش از این با پیگیری‌های معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و مصوبه دولت، تعرفه واردات كاغذ صفر شده بود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان