ramazan
ramazan

تیراندازی ایت الله خامنه ای به سوی منافقین

تیراندازی ایت الله خامنه ای به سوی منافقین

تیراندازی ایت الله خامنه ای به سوی منافقین؛ طی یک درگیری مسلحانه که بین آیت الله محمد خامنه ای نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی با منافقین تروریست در خیابان سهروردی روی داد، وی از ناحیه کتف مجروح شد و دو پاسدار محافظ آیت الله خامنه ای نیز به شهادت رسیدند.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی “مجاهدین”؛ در خلال سالهای 60 و 61، تقریبا هر روز شاهد جنایت و تروری کور از سوی منافقین بودیم. از مسئولین گرفته تا مردم بی دفاع کوچه وبازار، زن ومرد، پیر و جوان و حتی کودک از دست ددمنشی منافقین در امان نبودند. هدف اصلی منافقین از این کارها  ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه و نیز بی اعتماد ساختن مردم به قوای امنیتی کشور بود. از سوی دیگر رجوی و گروهک تروریستش در خیال خام خود فکر می‌کردند ترور مسئولان نظام، خللی در عزم آهنین مردم و نظام اسلامی ایجاد خواهد نمود.

 
در 20 دی ماه سال 1360 سید محمد خامنه‌ای نماینده مردم مشهد در مجلس شواری اسلامی مورد هجوم تروریستهای منافق قرار گرفت. طبق این گزارش طی یک درگیری مسلحانه که بین آیت الله محمد خامنه ای نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی با منافقین تروریست در خیابان سهروردی روی داد، وی از ناحیه کتف مجروح شد و دو پاسدار محافظ آیت الله خامنه ای نیز به شهادت رسیدند. در منطقه درگیری یک بمب بسیار قوی که توسط منافقین کار گذاشته شده بود نیز توسط پاسداران انقلاب کشف و خنثی شد .

 
گفتنی است ساعت 8 بامداد امروز آیت الله محمد خامنه ای نماینده مردم مشهد هنگامی که همراه با دو محافظ خود از خیابان سهروردی عازم مجلس شورای اسلامی بود در تقاطع خیابان استاد مطهری مورد حمله منافقین مسلح قرار گرفت .  منافقین که در خرابه ای واقع در خیابان سهروردی در کمین نشسته بودند با رسیدن اتومبیل حامل ایشان با مسلسل یوزی به سوی سرنشینان اتومبیل آتش گشودند و در اثر تیراندازی متقابل دو محافظ به شهادت رسیدند.

 
پس از شهادت دو محافظ آیت الله محمد خامنه ای ایشان از خودرو پیاده و با منافقین درگیر شده و با اسلحه کمری به سوی اتومبیل منافقین تیراندازی کردند . در این لحظه بر اثر اصابت گلوله منافقین ایشان از ناحیه کتف مجروح گشته و منافقین نیز متواری شدند . متعاقب مجروحیت آیت الله محمد خامنه ای مردم منطقه ایشان را به بیمارستان انتقال دادند.

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان