عجیب ترین اتفاق برای این زن و دخترانش + (عکس)

عجیب ترین اتفاق برای این زن و دخترانش + (عکس)

شما از پرتال جامع ناز وب در بخش عکس ها و مطالب عجیب و غریب، عجیب ترین اتفاق برای این زن و دخترانش + (عکس) ،… بازدید می کنید. امیدواریم از این بخش لذت ببرید.

 پلیس ایندیانا "لاتوبا آمونس" زن ۳۲ ساله در منزل ویلایی در شهر گری در ایالت ایندیانا با گزارشی مبنی بر حضور یک روح در منزل مسکونی‌اش پلیس را مطلع ساخت.
به دنبال آن نیمی از مأموران ویژه پلیس برای رسیدگی به این گزارش به خانه اسرارآمیز اعزام شدند تا زوایای مختلف اتاقها را بازبینی کنند.
نکته حائز اهمیت این است که مأموران پلیس نیز حضور یک روح پشت پنجره اتاق را به صورت مخفیانه توسط عکاسان پلیس از آن عکس گرفته شده را تأئید کردند.
موضوعی که بیش از همه "آمونس" 32 ساله را نگران کرده انجام حرکات عجیب و غیرمعمولی از جانب سه فرزند وی است.

 

عجیب ترین اتفاق برای این زن و دخترانش + (عکس)
 
وی در گفتگو با پلیس در شرح ماجرا به نقل از این خبرگزاری گفت: دختر ۱۲ ساله‌ام هنگام خواب به صورت شناور توسط پرستارش دیده شده است . از سوی دیگر پسر ۹ ساله‌ام را نیز در حال سر خوردن بر روی منزل و دویدن روی دیوار مشاهده کرده‌ام.
این زن در ادامه اظهاراتش به پلیس گفت:‌ پسر هشت ساله‌ام با خود حرف می‌زند و نجوای شیطانی‌اش در ساعات مختلف  همه را به وحشت می‌اندازد.
خانواده آمونس از سال ۲۰۱۱ میلادی در این منزل ویلایی اسرارآمیز ساکن هستند و مأموران پلیس نیز با ثبت رساندن تصویری از یک روح در پشت پنجره کنار درب ورودی این منزل مسکونی صحت گفته‌های زن را تأئید کرده‌اند.
با این حال تحقیقات پلیس برای روشن شدن این واقعه اسرارآمیز ادامه دارد و با موافقت خانواده آمونس مبنی بر تخلیه موقت منزل مسکونی‌شان، کارشناسان برای بررسی موضوع مستقر شدند.
بنا به گزارش پلیس :‌ این شبح انسانی که به نظر می‌رسد یک زن باشد در پشت پنجره‌ها ظاهر می‌شود.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان