آموزش ماساژ دادن صورت برای شادابی و زیبایی

آموزش ماساژ دادن صورت برای شادابی و زیبایی

آموزش ماساژ صورت برای رفع افتادگی و جوان ماندن پوست

صورت جوان و بدون چین و چروک تا آخر عمر، یکی از آرزوهای بشریت است. ماساژ صورت می تواند تا 80 درصد جوانی و شادابی صورت را بدون چین و افتادگی به شما هدیه بدهد.

ماساژ و تقویت ماهیچه های ریز و زیاد صورت باعث گردش خون و اکسیژن رسانی می شود. گرفتگی رگ ها رفع می شود و ماهیچه ها عضلانی می شوند.

ماساژ صورت یکی از اصلی ترین راه های جوان کردن صورت است. همچنین درمانگران از ماساژ درمانی برای رفع عفونت ها و کوفتگی ها و اختلالات روحی مثل افسردگی و بی نشاطی کمک می گیرند.

 

آموزش ماساژ دادن صورت برای شادابی و زیبایی

 

آموزش ماساژ صورت

  1. ابتدا صورت را کاملا تمیز و خشک کنید.
  2. روغن های ماساژ مثل روغن زیتون، روغن آرگان، روغن نارگیل، روغن بادام شیرین را روی کف دست زده و به آرامی از زیر چانه ماساژ را به صورت دورانی به سمت بیرون و بالای صورت ماساژ دهید. 
  3. ماساژ شما باید بین 10 تا 15 دقیقه باشد. بیشتر از این تایم پوست چربی را از دست می دهد و باعث لاغری صورت شما میشود. بخصوص اگر تزریق فیلر یا چربی داشته باشید.
  4. برای ماساژ اطراف چشم، با سر انگشتان ضربه های ریز به دور چشم بزنید و به آرامی به سمت بیرون بکشید.
  5. ماساژ بینی را از نوک بینی شروع کرده و تا بالای پیشانی بکشید.
  6. برای رفع خط خنده، یک طرف خط خنده را گرفته و سپس سمت دیگر را به آرامی به بیرون ماساژ دهید. و سپس طرف دیگر را همین روش تکرار کنید.

 

آموزش ماساژ دادن صورت برای شادابی و زیبایی

 

ورزش و تقویت ماهیچه های صورت با شکلک درآوردن

تمام این مراحل را تا سه مرتبه تکرار کنید، و حتما صورتتان را روغن یا لوسیون بزنید و ورزش را شروع کنید.

  • مقابل آیینه بایستید و لپ های خود را باد کنید، 15 ثانیه نگه دارید سپس رها کنید.
  • برای برجسته کردن لب ها، انگشت خود را در دهان کنید و با لب هایتان محکم فشار دهید و بگیرد این حرکت را نیز تا 20 ثانیه نگه دارید.
  • سرتان را به بالا بکشید و لبهایتان را همانند ماهی باز و بست کنید، در اولین حرکت کشش فوق العاده ای حس می کنید که بسیار برای جوانسازی گردن و فک تاثیر گذار است.
  • برای رفع افتادگی پلک، دو انگشت شصت را روی پلکها نگه دارید و به پایین نگاه کنید این حرکت را تا 15 مرتبه تکرار کنید. کشش فوق العاده باعث محکم شدن پلک می شود و تا تکرار و مداومت چشمان شما خوش حالت می شود. 
  • برای تپل شدن صورت، به اصطلاح لپ هایتان را نیشگان بگیرید که این کار را از پایین گونه تا بالا تکرار کنید.

بعد از انجام این حرکات تورم صورت نشان دهنده موفقیت شما در ورزش صورت است. کمی صورتتان را با آب سرد بشویید و سپس لوسیون یا نرم کننده بزنید.

ماساژ و ورزش دو روش بسیار آسان، بدون هزینه برای جوانسازی صورت و رفع افتادگی پوست و پلک ها می باشد. لازم نیست برای جوانی هزینه های هنگفت بپردازید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان