دستور تهیه ماسک نرم کننده با روغن زیتون و

دستور تهیه ماسک نرم کننده با روغن زیتون و

با تهیه این ماسک و یا کرم به معجزه روغن زیتون بیشتر پی ببرید و لطافت پوست خود را صد درصد مشاهده کنید!

 

 

به گزارش نازوب، عده زیادی از مردم برای طراوت و نرمی  پوست فریب تبلیغات تجاری را خورده و با صرف هزینه به انواع کرم ها و پوردهای شیمیایی پناه می برند حال آنکه لطافت و طراوت پوست کار بسیار ساده ای است و احتیاجی به کرم های گران قیمت و دور از دسترس نیست . در ادامه ساخت کرمی بسیار ساده ولی جادویی توضیح داده شده ….

 

 

دستور تهیه

یک قاشق چای خوری آبلیمو را در یک قاشق غذاخوری روغن زیتون بریزید و یا به نسبت ۵ سی سی آبلیمو و ۵۰  سی سی روغن زیتون را در یک شیشه خالی مانند شیشه شربت سینه بریزید و تکان بدهید تا در هم آمیخته شود مخلوط حاصل بهترین چرب و ملایم کننده پوست دست و صورت است که اگر بخواهید این مخلوط راخوشبو کنید کافی است گل های معطر مانند گل یاس، گل مریم، گل یخ، گل سیب، گل به، گلسرخ، برگ نعنا و پونه، برگ و گل شمعدانی، هل، دارچین، پوست مرکبات، و غیره را برحسب سلیقه بدان افزود و پس از مدتی صاف کنید و استفاده کنید.

 

 

در قسمت ماسک های صورت هم عنوان شده که واقعا روغن زیتون برای پوست چقدر مفید است و من خودم از این ترکیب برای ماسک صورت هم استفاده می کنم و بهش ترکیب جادووی می گم واقعا بعد از چند بار استفاده وقتی نتیجه را روی پوستتان دیدید متوجه جادویی بودن روغن زیتون می شوید!

 

درضمن باید یادآور شویم که بگم ماسک عسل هم برای پوست فوق العاده است! هر چقدر از مزایای این سه مواد گفته شود باز هم کم است !



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان