ریحانه بهشتی دونده قهرمان و جوان کشور درگذشت (عکس)

مجموعه : اخبار ورزشی
ریحانه بهشتی دونده قهرمان و جوان کشور درگذشت (عکس)

درگذشت غم انگیز بانوی دونده خراسانی بر اثر ایست مغزی

 

ریحانه بهشتی از ورزشکاران و مربیان دوومیدانی خراسان رضوی که در مسابقات کشوری نیز دارای عناوین مختلف بود. وی بامداد دوشنبه گذشته بر اثر سکته مغزی به بیمارستان فارابی مشهد منتقل شد اما پس از عمل جراحی به هوش نیامد.

 

به گزارش نازوب، تلاش پزشکان نیز برای این ورزشکار مشهدی که در مقطع ابتدایی در منطقه رضویه مشهد به عنوان معلم ورزش فعالیت می کرد، فایده ای نداشت تا وی به مرگ مغزی دچار شود.

این بانوی ورزشکار با اخلاق ، چند سال قبل اقدام به عضویت در خانواده اهدا کنندگان عضو کرده بود و به همین خاطر پس از محرز شدن مرگ مغزی اش و با موافقت خانواده‌اش، این ورزشکار شب گذشته به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل شد تا فردا اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شود.ریحانه بهشتی دونده قهرمان و جوان کشور درگذشت (عکس)

 

 

ریحانه بهشتی دارای دختری 11 ماهه به نام مهتا عجمی‌نژاد است و همسرش حامد عجمی نژاد نیز معلم ورزش است. همچنین برادر این بانوی ورزشکار نیز در عملیات کربلای 5 به فیض شهادت نائل شده بود.

وجیه موسوی مادر این بانوی ورزشکار و مادر شهید پرویز بهشتی، در گفت‌وگو با فارس درباره اهدا اعضای بدن دخترش به بیماران نیازمند گفت: این کاری است که دخترم نیز قلبا راضی به انجامش بود و پیش از این اتفاق نیز کارت اهدا عضوش را دریافت کرده بود.

وی ادامه داد: از حالا به بعد باید دختر 11 ماهه ریحانه را بزرگ کنم و امیدوارم که او هم همچون مادرش مایه مباهات ما شود. ما راضی به رضای خدا هستیم و از این دست فداکاریها و ایثارگری ها در خانواده شهدا کم نیست.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان