ramazan
ramazan

مشکل جدید اینستاگرام را بدانید

مشکل جدید اینستاگرام را بدانید

کاربران عزیز شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام جدیدترین مشکل این نرم افزار را بدانید.

 

 

به گزارش نازوب هفته پیش اینستاگرام پشتیبانی از چند حساب کاربری را در برنامه خود فعال کرد، اما ظاهرا به همین زودی با مشکل بزرگی در این باره رو به رو است.

 

امین  فیض پور: هفته پیش اینستاگرام پشتیبانی از چند حساب کاربری را در برنامه خود فعال کرد، اما ظاهرا به همین زودی با مشکل بزرگی در این باره رو به رو است. اگر شما حساب دوم خود را با شخص دیگری به اشتراک بگذارید، قادر خواهید بود تا همه اطلاعیه‌ها و پیام‌های مستقیم آن شخص را دریافت کنید.
 

 دو شخص که اینستاگرام را بر روی گوشی خود نصب کرده‌اند را در نظر بگیرید. شخص ۱ دارای دو حساب الف و ب است. شخص ۲ نیز دارای حساب‌های ب و پ. حساب «ب» بین هر دو شخص ۱ و ۲ به اشتراک گذاشته شده است. حالا در نظر بگیرید که اطلاعیه‌ها و پیام‌های مستقیم حساب الف به شخص ۲ ارسال و قابل مشاهده باشد و اطلاعیه‌ها و پیام‌های مستقیم حساب «پ» برای شخص ۱ ارسال و قابل دیدن شود. در واقع در این باگ، اطلاعیه‌ها و پیام‌های حسابی که به اشتراک گذاشته نشده نیز برای شخص دیگری قابل دریافت و مشاهده است.

 

البته این باگ برای همه کسانی که حساب خود را با شخص دیگری به اشتراک گذاشته‌اند اتفاق نیفتاده و برای برخی از افراد پس از یک روز این مشکل به طور خودکار برطرف شده است.

 

در هر صورت، اینستاگرام از این مشکل آگاه است و در حال تلاش برای ارائه بروزرسانی و رفع آن است.

 

مرتبط با اینستاگرام

 

زن جذابی که شخصیت محبوب اینستاگرام شد + عکس

عجیب و ترسناک ترین کاربر اینستاگرام! (عکس)

اینستاگرام جان این دختر نوجوان را نجات داد! + تصاویر

پرطرفدارترین ستاره های اینستاگرام (تصاویر)

خواستگاری بی شرمانه از بهنوش بختیاری در اینستاگرام (متن)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان