جنجال فروش فرچه توالت با عکس هیلاری کلینتون (عکس)

جنجال فروش فرچه توالت با عکس هیلاری کلینتون (عکس)

این هم تازه ترین نوع تبلیغ برای بالا بردن یا پایین آوردن نامزدهای انتخابی در آمریکا !!

 

فروش فرچه توالت با عکس هیلاری کلینتون روی آن جنجال به پا کرد. به گزارش ناز وب فرچه توالتی به شکل هیلاری کلینتون به بازار آمریکا آمده است،شیوه جدیدی که رقبای هیلاری کلینتون برای تخریب شخصیت وی به کار گرفته اند.کارشناسان سیاسی در آمریکا روش های هر چه جدیدتری را برای پیشبرد نامزد مورد حمایت خود و تخریب چهره رقبا ابداع می نمایند.

 

این بار هیلاری کلینتون، کاندیدای پیشروی ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا مورد حمله تبلیغاتچی ها قرار گرفته است. اخیرا عکس فرچه توالت به شکل این نامزد پیشتاز ریاست جمهوری در شبکه های اجتماعی انگلیسی زبان ظاهر شده و در چندین سایت در معرض فروش قرار گرفته است. این در حالی است که کلینتون پیشتر نیز در جریان کاندیداتوری اش برای انتخابات ریاست جمهوری سال 2008 هدف چنین تاکتیکی قرار گرفته بود.

 

جنجال فروش فرچه توالت با عکس هیلاری کلینتون (عکس)

 

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، به عقیده بسیاری از ناظران رقیبان این وزیر خارجه سابق امریکا این کار را که یک شگرد معمولی تبلیغاتی است، برای پائین آوردن اعتبار وی انجام داده اند چون قبلا عکس فرچه توالت به شکل جرج بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا و حتی اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده نیز در اینترنت دیده شده بود.

 

مطالب مرتبط و خواندنی

سوژه شدن رقصیدن خانم وزیر ! + عکس

هیلاری کلینتون در اهواز !

جنجال رقصیدن خانم وزیر در کافه شبانه + عکس

عکس های لورفته از پارتی جناب رئیس جمهور

جاه طلب ترین زن جهان (عکس)

قدرتمندترین زن جهان/ عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان