ramazan
ramazan

ازدواج احمقانه و عجیب این مرد با گوشی ! عکس

مجموعه : جالب ترین ها
ازدواج احمقانه و عجیب این مرد با گوشی ! عکس

مرد جوانی اهل لس‌آنجلس برای نشان دادن اهمیت گوشی‌های هوشمند در زندگی افراد، با تلفن همراهش ازدواج کرد.

به گزارش ناز وب، ماه گذشته آرون 34 ساله اهل لس‌آنجلس با تلفن همراهش ازدواج کرد تا میزان دلبستگی و وابستگی روزافزون مردم به گوشی‌های همراهشان را نشان دهد.  او در مراسم عجیب‌وغریب ازدواجش گفت “اگر با خودمان روراست باشیم باید قبول کنیم که ما به گوشی‌هایمان وابستگی عاطفی زیادی داریم. با گوشی‌هایمان زندگی می‌کنیم، آرامش می‌گیریم، به خواب می‌رویم و بیدار می‌شویم”. او همچنین گفت “من طولانی‌ترین رابطه را با گوشی‌ام داشته‌ام برای همین تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم”.

 

ازدواج احمقانه و عجیب این مرد با گوشی ! عکس

 

آرون توضیح داد که وقتی وارد لاس وگاس شد به کلیسای کوچک وگاس رفت و از مسئولین آنجا پرسید آیا حاضرند یک مراسم تقریباً غیر ارتدوکس را برگزار کنند و آنها با روی باز پذیرفتند. “فکر می‌کنم آنها واقعاً هیجان‌زده شدند بالاخره این یک اتفاق متفاوت و جدیدی است”.  او در روز مراسم قبل از رفتن به کلیسا کت و شلوار دامادی پوشید و با یک ماشین صورتی ساده در حالی که گوشی تلفنش هم همراهش بود به سمت کلیسا حرکت کرد. آرون گوشی‌ سیاهش را داخل جعبۀ سفیدی گذاشته و آن را تزیین کرده بود.

در شروع مراسم کشیش از آرون خواست به تمام لحظات شادی فکر کند که با گوشی‌اش سپری کرده و قول دهد که باعث افتخار او باشد و اسباب آسایشش را فراهم کند. وقتی لحظۀ رد و بدل کردن حلقه‌ها رسید آرون گوشی را برداشت و انگشتش را داخل حلقه‌ای کرد که به گوشی‌اش وصل کرده بود. او گفت “ازدواج با تلفن‌های همراه هنوز قانونی نشده اما من با این کار نشان دادم که گوشی‌های ما چقدر در زندگی‌مان اهمیت دارند و امیدوارم سایر مردم نیز به رابطه خود با گوشی‌هایشان بیندیشند.”

 

 

ازدواج احمقانه و عجیب این مرد با گوشی ! عکسازدواج احمقانه و عجیب این مرد با گوشی ! عکسازدواج احمقانه و عجیب این مرد با گوشی ! عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان