ramazan
ramazan

جنگ جهانی سوم و شروع آن اعلام شد

جنگ جهانی سوم و شروع آن اعلام شد

جنگ جهانی سوم و شروع آن اعلام شد

 

تاریخ جنگ جهانی سوم پیش بینی شد!!

به گزارش سایت نازوب فردی به نام “ویلگاس” که قدرت پیش بینی بسیاری از وقایع را دارد و تا پیش از این اتفاقاتی همچون انتخاب ترامپ به عنوان ریاست جمهور و .. را پیش بینی کرده بود ادعا کرده است که به زودی جنگ جهانی سوم آغاز خواهد شد.جنگ جهانی سوم

 

این مرد که مدتها قبل حمله هوایی آمریکا به سوریه را پیش بینی کرده بود در مورد درگیری بزرگ بین 3 کشور چین ، روسیه و کره شمالی گفته است .

 

او معتقد است که این جنگ بزرگ از چهار کشور سوریه ، روسیه ، آمریکا و کره شمالی آغاز خواهد شد.

 

جنگ جهانی سوم و شروع آن اعلام شد

 

وی مدعی شد همزمان با صدمین سالگرد رویت “مریم مقدس” این اتفاق رخ خواهد داد.

ماجرای رویت مریم مقدس به سال 1917 مربوط می شود که در جریان آن سه کودک روستایی ادعا کردند مریم (ع) را در دشتی بیرون شهر فاتیما (فاطیما) در پرتغال مشاهده کرده اند. از آن پس داستان “بانوی ما فاتیما” در اروپا بر سر زبان ها افتاد و هر ساله هزاران نفر برای زیارت به شهر کوچک فاتیما می روند.

 

به دلایلی که “ویگلاس ” با توجه به داستان های قدیمی انها را بیان می کند ؛ این مرد پیشگو تاریخ جنگ جهانی سوم را هم اعلام کرده است که به گزارش وب سایت های منبع این تاریخ بین 13 ماه می و 13 ماه اکتبر سال 2017 خواهد بود که جنگی بزرگ و با تلفات جانی بسیار همراه خواهد بود.

 

پیش بینی جنگ جهانی سوم

با استناد به عقاید مذهبی کاتولیک ها، رویت مریم مقدس در تاریخ 13 مه 1917 روی داد و اگر پیشگویی “ویلگاس” درست باشد، تا 4 هفته دیگر شاهد آغاز جنگ جهانی سوم خواهیم بود!

 

علاوه بر تمام این گفته ها که تنها یک پیش بینی است و هیچ قطعیتی در آن ندارد تمام کارشناسان سیاسی این کشورها سعی در ایجاد روندی صلح آمیز برای ادامه قدرت خود دارند.

 


جنگ جهانی سوم،جنگ جهانی، شروع جنگ جهانی سوم، جنگ جهانی از کی شروع می شود؟،آغاز جنگ جهانی سوم،تاریخ جنگ جهانی،جنگ جهانی 3 پیش بینی شد


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان