تاروت و بیوریتم فال و طالع بینی هفته دوم تیر (8 الی 15 تیر)

تاروت و بیوریتم فال و طالع بینی هفته دوم تیر (8 الی 15 تیر)

فال و طالع بینی هفته دوم تیر (8 الی 15 تیر)

 

 

نازوب، دومین هفته تیر ماه را با پیش بینی کائنات و تاروت شروع کنید. این بخش جذاب و سرگرمی را دنبال کنید.

 

 

متولدین فروردین

تصمیم جدی داری که به اهدافت برسی و حاضر هم نیستی هیچ چیزی این حرکت رو کند کنه. اما متاسفانه برخورد مستقیم با موانع گاهی بهترین راه نیست.

 

گاهی بهتره کمی حرکتت رو کند کنی و از کنارش مشکلات بگذری یا قبول کنی که باید برای احتراز از دردسر، با بعضی چیزها کنار بیای. حقیقت اینه که در این هفته بهتره ریلکس باشی و با کسی و چیزی درگیر نشی.

 

این حتی در زندگی شخصی هم صادقه.

متولدین اردیبهشت

کاری که می کنه می تونه برات دردسر درست کنه. اگر می تونی از یک نفر مشاوره یا حتی کمک مستقیم بگیر حتی اگر فکر می کنی قرار نیست به نظرشون گوش بدی.

 

ونوس و لئو با هم توی خونه ریشه‌ها هستن و باعث می شن در موارد عشقی کمی ریسک پذیرتر بشی. ریسک کردن خوبه اگر کمی بهش فکر کرده باشی.

 

گاهی بهتره آدم شجاع باشه. اگر موردی پیش اومد که حس کردی کمی ریسک توش هست، پیش برو و راضی خواهی بود.

 

متولدین خرداد 

مدتی است مهلت کافی برای نشون دادن مهارت‌هات بهت داده نشده و این باعث ناراحتی آدم می شه. یک دوست در کاری چشم به راه توئه. برو پیشش و بیشتر از این منتظرش نذار.

 

اگر روی گزینه‌هایی که داری دقت کنی به راحتی می تونی بفهمی کدومشون بهترینشون است. سیاره ارتباطی‌ات یعنی مرکوری از چهارشنبه برای سه هفته به شکل معکوس در آسمون حرکت می کنه پس اصلا تعجب نکن اگر در این زمان، آدم ها درست متوجه منظورت نشدن یا حرف‌هات رو اشتباه فهمیدن.

 متولدین تیر

یکی می ره روی اعصابت. لازمه صبور باشی و حوصله کنی. کسی قرار بوده کاری برات انجام بده و اونو عقب انداخته. ناراحت کننده است.

 

اگر می تونی بهش یادآوری کن و اگر نه؛ کلا فراموشش کن چو ممکنه تا مدت ها انجام نشه. در یک جمع امکان داره بهت خیلی خوش بگذره ولی دقت کن که برای رسیدن بهش به موقع راه بیافتی. دیر کردن ممکنه به ضررت تموم بشه.

 

در امور عشقی هم در تمام هفته دست بالا رو خواهی داشت. از سه شنبه به بعد، هیچ کس توی دنیا از یک متولد تیر شانس بیشتری برای مورد توجه بودن نداره.

 

متولدین مرداد

نشون دادن احساسات کار سختی خواهد بود ولی لازمه. داری به شکلی خودت رو دیگران معرفی می کنی که صد در صد اونی نیست که واقعا هستی.

 

باید بیشتر از قبل خودت باشی. قبل از اینکه به نقطه انفجار برسی باید کمی از احساساتت رو تخلیه کنی. چهارشنبه و پنجشنبه موقعیت خوبی برای اینکاره چون ماه وارد خونه روابطتت می شه.

 

اگر دنبال کمی شیطنت هستی، براش از پنجشنبه به بعد برنامه بریز چون ونوس اغواگر و لئو برات کنار هم خواهند ایستاد.

 

متولدین شهریور 

سفری معنوی در پیشه که باید تنها بری. باید قدرت‌های درونی‌ای که مدتی است تضعیف شدن رو تقویت کنی اما دینامیک محیط اطراف مدتی است این اجازه رو بهت نمی ده.

 

شرایط فیزیکی رو که کمی مهیا کنی، انرژی مثبت هم به جریان خواهد افتاد و می تونی قدرت‌هات رو دوباره تقویت کنی. شاید گذروندن یک عصر با چند شمع و موزیک خوب چیزی باشه که لازم داری

 

پنجشنبه و جمعه ماه برج حوت توی خونه پارتنرهات قرار می گیره و می تونی اگر در رابطه‌ای هستی اونو به سمت رمانتیک‌تری حرکت بدی. اگر در رابطه نیستی در این دو روز خوب به اطرافت نگاه کن.

 

 متولدین مهر

اگر به کسی که باید، احساساتت رو نگی بعدا پشیمون خواهی شد. به قدرت تحلیل‌ات ایمان داشته باشه و بر اساسش حرکت کن. کارها تا اینجا قابل قبول پیش رفتن و در آینده هم خیلی بهتر خواهند شد.

 

نگرانی در این هفته فقط باعث هدر رفتن انرژی ات خواهد شد. روز شنبه ماه قوچ به برج پارتنرت رسیده و زمان خوبیه برای اضافه شدن حرارت عاشقانه. ممکنه آدم خشنی رو جذب خودت کنی.

 

ونوس برای سه هفته در برج لئو خواهد بود پس از سه شنبه بیخودی تلاش نکن با حرارت درونت بجنگی.

 

متولدین آبان 

درسته که برای دریافت حمایت عاطفی‌ای که مدتی قبل لازمش داشتی کمی دیر شده، ولی این هفته بهت خواهد رسید. مدتی است که فشاری روت بوده ولی خبر خوب اینه که در این هفته و در ادامه جریان، دنیا جای دوستانه تر و شادتری خواهد بود.

 

در این هفته کار خلاق بسیار به نفعته. حتی اگر هیچ وقت سراغش نرفتی، امتحان کردن نقاشی یا طراحی یا هر هنری که دوست داری و در لایه‌های پایین‌تر حداقل رفتن به سینما یا تئاتر. بعد از مدت ها خستگی، باید از این هفته لذت ببری.

 

متولدین آذر

هنوز بخشی از کارها موندن ولی زندگی بسیار راحت‌تر از دو سه هفته قبل خواهد بود. حجم چیزهایی که لازمه انجامشون بدی کمتر شدن و فرصت داری با حوصله‌تر به کارهایی که دوست داری برسی.

 

جمع برات خوبه. یا توش شرکت کن یا تشکیلش بده. هر آدمی به تنبلی و رخوت احتیاج داره پس حداقل در این هفته به یکسری از کارها «نه» بگو و برای خودت وقت استراحت بخر.

 

جمعه رو هم جدی بگیر چون برج حمل وارد خونه رمانس تو می شه و هر اتفاقی در حوزه عشقی، ممکنه.

 متولدین دی 

وقتی احساس امنیت می کنی که پاهات محکم روی زمین باشن. ترجیح می دی بدونی کجایی و قدم بعدی ات چیه ولی این شرایط فعلا مهیا نیست.

 

نقشه‌ای طولانی مدت داری که داری براش برنامه ریزی می کنی. این نقشه پیش می ره ولی نه جوری که فکرش رو می کردی. از روز پنجشنبه ونوس جذاب برای سه هفته وارد خونه اشتراکات تو می شه. این شرایط آسمونی ممکنه یک آدم رو وارد زندگی ات کنه که تا مدت ها در زندگی ات حضور داشته باشه.

 

چشم و گوشت رو باز کن و تصمیم بگیر که حضور این آدم رو می خوای یا نه چون بعدا راه چندانی برای فرار از این آدم یا اصرار به اومدنش نخواهی داشت.

متولدین بهمن 

دیشب درخشان‌ترین ماه سال توی خونه دوازدهم سرنوشت تو می‌تابید. خیلی چیزها برات در طول سال آینده مشخص خواهد شد پس اصلا سریع در مورد نقشه‌ها و برنامه‌هات تصمیم نگیر و چندان هم در موردشون حرف نزن. کمتر صحبت کن و سعی کن انرژی رو روی عمل کردن متمرکز کنی.

 

 

حین یک وعده غذایی حرف مهمی رد و بدل می شه. اگر لازم بود اون بحث رو حتی تا دیروقت ادامه بده. ماه توی خونه یازدهم است و این یعنی شرکت در یک جمع یا گروه می تونه برات بسیار مفید باشه.

 

اگر می تونی گروهی رو پیدا کن که تا حالا اونجا نرفتی از یک خیریه تا یک گروه دوستی جدید که فقط یک نفرشون رو می شناسی و شانست رو تو عشق امتحان کن.

 

متولدین اسفند 

عاقلانه است که اگر داری برنامه کاری رو می ریزی، به دوستان و آشناها هم توجه کنی که اونها هم برنامه رو دوست داشته باشن و بتونن توش مشارکت کنن چون اصلی‌ترین امکان موفقیت تو در این هفته، توی کارهای تیمی پیش بینی می شه.

 

خاطره یا ترسی قدیمی شروع می کنه به اشغال کردن فکرت. برای خلاص شدن ازش، نباید ازش بترسی. اگر لازمه باهاش مواجه شو و اگر لازم نیست باهاش مواجه بشی  برای یکبار درست بهش فکر کن و کنارش بذار.

 

البته اینکار رو دوشنبه و پنجشنبه انجام نده. این دو روز احتمال دوستی با یک نفر که باهاش دیدار سریعی داره بسیار بالا است و بهتره در هر دو روز پر انرژی و سر حال و اجتماعی باشی. عطر فراموش نشه.

 

 

فال بیوریتم و سطح انرژی شما در هفته دوم تیرماه

 

بیورتیم چیست؟ بیوریتم دانش شناخت ریتمی بدن انسان است. که می توانید برای اطلاعات بیشتر روی کلمه بیوریتم کلیک کنید.

 

متولد فروردین
سطح انرژی کلی شما: 80%
 ستاره شما 151 درجه جنوبی
كارهايتان در هم گره خورده با تدبير اداره اش كنيد. لبنيات پر چرب را استفاده نكنيد..

 

 متولد اردیبهشت
سطح انرژی کلی شما: 99%
 ستاره شما 150 درجه جنوبی
به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید.. امشب به آينده ات فكر كن.

 

 متولد خرداد
سطح انرژي کلی شما: 80%
 ستاره شما 95 درجه جنوبی
شانس براي بخت آزمايي داري و موفق خواهي شد. شير و شلغم را پخته و بخوريد.

 

متولد تیر
سطح انرژي کلی شما: 91%
 ستاره شما 67 درجه شمالی
سعي كنيد مدارا كنيد و خود را به خطر نياندازيد، صبور باشيد. يك سيب ميل كن.

 

متولد مرداد
سطح انرژي کلی شما: 70%
 ستاره شما 156 درجه جنوبی
در هر زمينه اي مشورت داشته باش كه موفق باشي. قبل از خواب شير ميل كنيد.

 

متولد شهریور
سطح انرژي کلی شما: 70%
 ستاره شما 101 درجه شمالی
گفتگو و سازگاري باهم داريد، مشكلتان را با صحبت حل كنيد. لبنيات را بيشتر استفاده كن.

 

متولد مهر
سطح انرژي کلی شما: 77%
 ستاره شما 27 درجه شمالی
روياي امشب شما صادقه است و تعبير دارد. از خشكبار بيشتر مصرف كن.

 

متولد آبان
سطح انرژي کلی شما: 57%
 ستاره شما 57 درجه جنوبی
درباره شخصي غيبت كرده ايد، از او حلاليت بگيريد. از خوردن نوشابه پرهيز كن، دوغ را جايگزين كن.

 

 متولد آذر
سطح انرژي کلی شما: 55%
 ستاره شما 92 درجه جنوبی
صاحب مقام وجايگاه محبوبي نزد فاميل ميشويد. غذاي چرب مصرف نكن.

 

متولد دی
سطح انرژي کلی شما: 47%
 ستاره شما 144 درجه جنوبی
در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید.. غذاي چرب مصرف نكن.

 

متولد بهمن
سطح انرژي کلی شما: 50%
 ستاره شما 25 درجه جنوبی
با يكي از دوستان قديم خود ديداري ميكنيد،خيلي احساسي برخورد نكنيد. از خشكبار بيشتر مصرف كن.

 

 متولد اسفند
سطح انرژي کلی شما: 41%
 ستاره شما 61 درجه جنوبی
از ديگران كم تر عيب جويي كن، بيشتر مثبت انديش باش. مصرف غلات به اندازه داشته باشيد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان