ramazan
ramazan

خون را در 10 ثانیه بند آورید + روش

خون را در 10 ثانیه بند آورید + روش

گاهی حوادثی رخ می دهد که منجر به خونریزی قسمتی از بدن میشود در این بخش روش هایی را بیان می کنیم که در کمترین زمان بتوانید خون را بند آورید و جلوی خونریزی را بگیرید.

 

خون بر اثر یک جراحت کوچک بیرون می‌آید و نمی‌توان به سادگی آن را بند آورد. این اتفاق باعث ایجاد ترس و وحشت برای شخص و اطرافیان می‌شود؛ اتفاقی آزاردهنده که اتفاقا راه‌حلی ساده هم دارد.

 

 
شما باید همیشه «فلفل کاین» را در منزل یا اتومبیل خود داشته باشید تا در صورت لزوم از آن استفاده کنید. این نتیجه پژوهشی جدید است که نشان می‌دهد فلفل کاین (Cayenne Pepper) می‌تواند علاوه بر خواص درمانی از جمله جلوگیری از حمله قلبی، خون را نیز به سرعت بند بیاورد.

 

خون را در 10 ثانیه بند آورید + روش

بنابراین اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید، کافی است پودر فلفل کاین را مستقیم روی زخم یا جراحت بریزید. خونریزی در عرض 10 تا 15 ثانیه متوقف خواهد شد. نازوب، دلیل آن نیز این است که فلفل کاین نوعی داروى‌ قابض خون‌ِ قدرتمند است که می‌تواند مانع خونریزی شود. فلفل کاین بر روی فشار خون یک برابرسازی سریع انجام می‌دهد و از این طریق باعث لخته شدن خون می‌شود. فلفل کاین علاوه بر بندآوردن خون، عفونت‌زدایی نیز می‌کند.

 

خون را در 10 ثانیه بند آورید + روش

 

فلفل کاین علاوه بر خواص درمان، خون را بند آورده و آن را ضد عفونی می‌کند

 

البته فراموش نکنید که فلفل کاین تنها برای زخم‌های کوچک کارایی دارد. برای زخم‌های بزرگتر می‌توانید یک قاشق چایخوری از آن را با یک لیوان آب گرم مخلوط کرده و بنوشید.

 

بیشتر ببینید و بخوانید ???

خشکبارهایی که بر فشار خون تاثیر دارد

علت خون ریزی های مدفوعی چیست

یک رژیم غذایی برای چربی خون بالا

بهترین گیاه برای کاهش چربی خون

فواید و مضرات اهدای خون چیست


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان