بیوگرافی داغ مین یونگی جذاب اعضای بی تی اس که میگوید دین ندارد

بیوگرافی داغ مین یونگی جذاب اعضای بی تی اس که میگوید دین ندارد

سلام به دوستای گل نازوب. در این بخش از وبسایت نازوب جدیدترین بیوگرافی مین یونگی (شوگا) یکی از اعضای معروف گروه بی تی اس The latest biography of Min Jung (Shoga), a famous member of the BTS band را برای شما عزیزان گرد اوری کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

 

جدیدترین بیوگرافی مین یونگی اعضای بی تی اس که میگوید دین ندارد

 

بیوگرافی مین یونگی

 

مین یونگی (شوگا) متولد 9 مارس 1993 در کره جنوبی ، رپر و ترانه سرا می باشد. فارغ‌ التحصیل رشته پخش و سرگرمی از دانشگاه جهانی سایبر می باشد که کار حرفه ای خود را از سال 2013 با گروه بی تی اس (BTS) شروع کرده است. شوگا با 174 سانتی متر قد و 59 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ نیز حضور فعالی دارد.

 

بیوگرافی مین یونگی

 

خانواده مین یونگی

مین یونگی (Min Yoon-gi) با نام هنری شوگا (Suga) روز 18 اسفند 1371 در شهر دئگو کشور کره جنوبی در خانه ای فقیر به دنیا آمد و تنها یک برادر بزرگ تر دارد.

 

تحصیلات

 

شوگا در مدرسه ابتدایی Taejeon تحصیل میکرد سپس به مدرسه راهنمایی و دبیرستان Gwaneum و Apgujeong رفت. او سپس به منظور تحصیل در رشته پخش و سرگرمی به دانشگاه جهانی سایبر پیوست.

 

 تحصیلات مین یونگی

 

علاقه مین یونگی به هیپ هاپ

 

در 12 سالگی با شنیدن آهنگ Ragga Muffin از استونی اسکانک به هیپ هاپ علاقمند شد ، بعدها اعتراف کرد این آهنگ متفاوت ترین چیزی بود که تا آن روز شنیده بود. او پس از آشنایی با آهنگ های گروه هیپ هاپ «اپیک های» تصمیم گرفت رپر شود.

حمایت خانواده

 

خانواده اش در ابتدا با خوانندگی اش مخالف بودند و از او حمایت نمیکردند اما به هرحال بعدها با دیدن موفقیت و استعدادش ازش حمایت کردند و حالا بهش افتخار می کنند.

 

خانواده مین یونگی

شروع رپ

 

در 13 سالگی شروع به نوشتن آهنگ کرد و در 17 سالگی یک شغل پاره وقت در یک استودیوی ضبط بدست آورد و بطور حرفه ای به آهنگسازی، تنظیم و رپ پرداخت.

 

فعالیت زیرزمینی

 

مین یونگی پیش از شروع حرفه ای خود با bts بعنوان یک رپر زیرزمینی با نام هنری «گلاس» بعنوان عضوی از گروه هیپ هاپ دی – تاون فعالیت داشت.

 

 فعالیت زیرزمینی مین یونگی

 

انتخاب نام هنری «شوگا»

 

نام هنری «شوگا» برگرفته از اصطلاح شوتینگ گارد در بسکتبال است که این هنرمند در دوران دانش آموزی در آن پست بازی میکرد.

او در سال 2016 نیز نام هنری «آگوست دی» را با الهام از نام زادگاهش دئگو و تلفظ برعکس نام شوگا ابداع کرد که بیشتر از این نام در آهنگ های مسقل خود استفاده می کند.

 

پیوستن به کمپانی Bighit

 

شوگا در ابتدا به عنوان تهیه کننده به کمپانی بیگ هیت پیوست اما سال 2010 به همراه جی هوپ و آر ام (RM) شروع به کارآموزی تحت نظر این کمپانی کرد.

 

 پیوستن به کمپانی Bighit مین یونگی

شروع به کار رسمی با bts

 

شوگا در سال 2013 با آهنگ No More Dreams کار خود را در صنعت سرگرمی به طور رسمی شروع کرد و در ساخت این آهنگ و بسیاری از آهنگ های دیگر بی تی اس همکاری داشته است.

 

دریافت حکم لیاقت فرهنگی

 

در 24 اکتبر 2018 شوگا همراه با اعضای گروهش به دلیل خدمان شایسته در زمینه فرهنگ و هنر از رییس جمهور این کشور حکم لیاقت فرهنگی را دریافت کرد.

 

 دریافت حکم لیاقت فرهنگی مین یونگی جذاب

همکاری با آی یو

 

در می 2020 شوگا در تک آهنگ Eight با خواننده مشهور آی یو همکاری کرد که این آهنگ با استقبال فوق‌ العاده ای رو به رو و در چارت گائون و بیلبورد اول شد.

 

مشهور شدن شوگا

 

شوگا در سال 2017 توسط انجمن گالوپ کره بعنوان 13مین هنرمند محبوب کره ای معرفی شد و در سال های بعدی به ترتیب در جایگاه هفتم و نهم قرار داشت. او همچنین به رپری که سانسورها و موانع را میشکند معرفی شده است.

 

مشهور شدن شوگا

محل زندگی

 

شوگا در سال 2018 یک آپارتمان لوکس 3 میلیون دلاری را در محله «هاننام دونگ» سئول خریداری کرد و تا سال 2019 با دیگر اعضای گروه خود در آنجا زندگی میکرد.

 

مشکلات سلامتی

 

شوگا در دسامبر 2013 به علت مشکل آپاندیس تحت جراحی قرار گرفت اما به علت عفونت دوباره مجبور به ترک موقت فعالیت های گروهی شد. سال 2016 هم پس از آسیبی که به گوشش وارد شد باز هم دچار وقفه شد.

در نوامبر 2020 نیز جهت ترمیم لابروم پاره‌ شده شانه چپش تحت جراحی قرار گرفت و تا بهبودی کامل نتوانست در فعالیت های گروهی حضور یابد.

 

 مشکلات سلامتی مین یونگی

حمایت از دگرباشان تا مذهب

 

شوگا در مصاحبه ای اظهار داشت او دین ندارد اما اغلب دعا می‌ کند. همچنین او بارها به‌ صورت علنی در مورد مسائل مربوط به سلامت روان و برابری برای جامعه ال‌ جی‌ بی‌ تی‌ (LGBT) سخن گفته‌ است.

 

فعالیت های خیرخواهانه

 

شوگا در سال 2014 به طرفداران خود قول داده‌ بود که در صورت موفقیت، آن‌ ها را گوشت مهمان کند ، چهار سال بعد در بیست و پنجمین سالروز تولد خود به 39 پرورشگاه به نیت طرفداران خود گوشت گاو اهدا کرد.

او در بیست و ششمین سالروز تولدش در سال 2019 مبلغ صد میلیون وون و 329 عروسک مخصوص بی تی اس را به بنیاد سرطان کودکان کره اهدا کرد.

در 27 فوریه 2020 هم مبلغ صد میلیون وون را به انجمن مبارزه با بلایای ملی هوپ بریج، جهت پیشگیری از کووید 19 و کمک به حل مشکلات زادگاهش دگو اهدا کرد.

 

 فعالیت های خیرخواهانه مین یونگی

فعالیتهای تجاری

 

تمام اعضای بی تی اس بعنوان سفیران برندهای مشهوری مانند لویی ویتون، هیوندا، زایلیتول، Coway ، FILA و برند مشهور بستنی بسکین رابینز همکاری می کنند.

 

علایق تا حیوان خانگی

 

شوگا به خوابیدن، رنگ سفید و بسکتبال و بازی های ویدئویی علاقه زیادی دارد. ، غذای مورد علاقه اش گوشت است و یک سگ بنام هولی دارد و عاشق گربه هاست.

 

 علایق تا حیوان خانگی مین یونگی

 

ماجرای تصادف

 

زمانیکه شوگا قبل از معروفیت بعنوان یک پیک موتوری کار میکرد در اثر یک تصادف به شانه خود آسیب زد.

 

رابطه عاشقانه

 

با وجود شایعات فراوان درباره روابط عاشقانه اعضای بی تی اس شوگا در حال حاضر رابطه تایید شده ای ندارد. او در مصاحبه ای اظهار داشت، دختر مورد علاقه اش دختریست که به سبک هیپ هاپ را دوست داشته باشد و همیشه کنار او بماند

 

 رابطه عاشقانه مین یونگی

دوستان صمیمی مشهور

 

شوگا با کیوهیون عضو مانستا اکس ، چانیول عضو اکسو ، زلو عضو بی ای پی و سوران خواننده کره ای دوستی نزدیک دارد.

 

 

بیوگرافی جدید بازیگر کره ای جی سانگ و همسرش/ از قلب جدید تا عشق مخفی

جدیدترین بیوگرافی مهراب (حسین زینالی) خواننده خسته صدا

جدیدترین بیوگرافی شادی کرم رودی و همسرش+تصاویر داغ


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان