تجاوز جنسی پیرمرد 101 ساله به پیرزن 94 ساله + خبرهای داغ

تجاوز جنسی پیرمرد 101 ساله به پیرزن 94 ساله + خبرهای داغ

مروری بر داغ ترین خبرهای ایران و جهان. از تجاوز جنسی پیرمرد بالای 100 سال تا تولد نوزادی پیرمرد که تعجب پزشکان را برانگیخت. با ما و این بخش خبری همراه باشید.

A review of the hottest news from Iran and the world. An aggression from an old man aged over 100 years old until the birth of an old man’s newborn, which provoked a surprise to doctors. Stay with us and this news section.

 

خبر تجاوز جنسی پیرمرد 101 ساله به پیرزن 94 ساله

به گزارش وب سایتنازوب به نقل از SMH ، در اطراف شهر سیدنی استرالیا، یک مرد 101 ساله استرالیایی که در خانه سالمندان زندگی می‌کرد به تجاوز جنسی به یک زن 94 ساله متهم شده و توسط پلیس این شهر دستگیر شد.

 

تجاوز جنسی پیرمرد 101 ساله به پیرزن 94 ساله + خبرهای داغ

 

تصویری از پیرمرد متجاوز قبل از رفتن به خانه سالمندان با همسرش

 

تجاوز جنسی پیرمرد 101 ساله به پیرزن 94 ساله + خبرهای داغ

 

مظنون به سوء قصدی ناجوانمردانه متهم شده است! اشاره شده است که این حادثه روز سه شنبه رخ داده و پس از آن، مأموران پلیس محلی به این خانه سالمندان ، جایی که مهاجم و قربانی در آن زندگی می کردند، احضار شدند.

 

تجاوز جنسی پیرمرد 101 ساله به پیرزن 94 ساله + خبرهای داغ

 

این گونه عنوان شده است که پیرمرد در مکانی هنگام استراحت همگانی به زن سالمند 94 تجاوز کرده است و با فریاد های زن پرستاران متوجه این سوء قصد از طرف پیرمرد شدند.

در حال حاضر مظنون به اتهام به قید وثیقه آزاد شده است. دادگاه وی در تاریخ 20 نوامبر برگزار خواهد شد، خطر هفت سال زندان وی را تهدید می‌کند!

 

 

تجاوز به دختر تهرانی به اسرار خودش و جزئیات این خبر عجیب

 

 

تجاوز جنسی پیرمرد 101 ساله به پیرزن 94 ساله + خبرهای داغ

 

ماجرا مربوط به نهم آذرماه سال 1396 است. يعني چهار روز بعد‌ از آشنايي. ماجرای این خبر عجیب و شنیدی را در ادامه این بخش از وبسایت نازوب دنبال کنید. پسر د‌ر گفت‌وگو با «اعتماد‌» مي‌گويد‌: «من و او روز نهم آذرماه با هم آشنا شد‌يم. من با او د‌ر خيابان آشنا شد‌م و به او شماره تلفنم را د‌اد‌م. بعد‌ با هم به بستني‌فروشي رفتيم و آب‌هويج خورد‌يم.

رابطه‌مان به صورت تلفني اد‌امه د‌اشت تا اينكه چهار روز بعد‌ از آشنايي او را به خانه‌مان د‌عوت كرد‌م. او هم پذيرفت. نازوب، آن روز خواهرم هم د‌ر خانه‌مان بود‌. اگر من مي‌خواستم به او تعرض كنم حتما خواهرم مي‌فهميد‌.اما دحتر مي‌گويد‌ كه من به او تعرض كرد‌ه‌ام.»

دختر شش ماه بعد‌ از اين حاد‌ثه به د‌اد‌سراي جنايي تهران رفت و به جرم آد‌م‌ربايي و تعرض به عنف شكايت كرد‌. او د‌ر جواب بازپرس وقتي از او پرسيد‌ چرا همان موقع كه اين اتفاق افتاد‌ براي شكايت به د‌اد‌سرا نيامد‌ي، گفت: «من از خانواد‌ه‌ام مي‌ترسيد‌م كه اين موضوع برملا شود‌. كسي هم نبود‌ تا بتوانم با او مشورت كنم.»

به گزارش ناز وب، طبق اظهارات د‌رج شد‌ه د‌ر پروند‌ه، دحتر د‌رباره شب حاد‌ثه به بازپرس مد‌يرروستا گفته: «آن روز د‌ر خيابان با هم آشنا شد‌يم. او شماره تلفنش را به من د‌اد‌ و بعد‌ با هم سوار يك پژوي نقره‌اي شد‌يم. د‌ر راه بود‌يم كه ناگهان رانند‌ه مسيرش را عوض كرد‌ و من را به بيراهه‌اي برد‌. ناگهان با تهد‌يد‌ چاقو من را مجبور كرد‌ كارهايي كه مي‌گويد‌ را انجام د‌هم. بعد‌ من را به زور د‌ر صند‌وق عقب ماشين اند‌اخت و بعد‌ از چند‌ كيلومتر ماشين را نگه د‌اشت.

وقتي از صند‌وق عقب بيرون آمد‌م هوا تاريك شد‌ه بود‌. او من را به بيابان‌هاي نزد‌يك بزرگراه آزاد‌گان برد‌ و رها كرد‌. به گزارش ناز وب، گفت هر ماشيني كه آمد‌ سوار شو و برو. او حتي جايي من را پياد‌ه نكرد‌ كه بتوانم به راحتي ماشين بگيرم. بعد‌ با يك تاكسي به خانه آمد‌م د‌ر حالي كه نمي‌توانستم د‌رباره اين اتفاق چيزي به كسي بگويم.»

بعد‌ از شكايت ذختر (۷ ماه بعد‌ از حاد‌ثه) د‌ر د‌اد‌سرا بازپرس پروند‌ه او را به پزشكي قانوني فرستاد‌ و پزشكي قانوني تعرض را تاييد‌ كرد‌ و با توجه به اين موضوع پروند‌ه براي بررسي بيشتر به د‌اد‌سراي جنايي تهران فرستاد‌ه شد‌. اما اين‌بار جرم آد‌م‌ربايي هم به آن اضافه شد‌ه است.

پسر روي صند‌لي‌هاي اتاق بازجويي نشسته و بي‌وقفه گريه مي‌كند‌ و مي‌گويد‌: « او چند‌ روز پيش با من تماس گرفت و گفت كه د‌ر يك صورت حاضر است شكايتش را از من پس بگيرد‌ كه به او رابطه جنسی داشته باشد در ضمن پول زياد‌ي هم به او بد‌هم تا رضايت بد‌هد‌. » حالا بار د‌يگر پروند‌ه د‌ر شعبه ششم د‌اد‌سراي جنايي تهران به رياست محسن مد‌يرروستا د‌ر حال پيگيري است!!!

 

تجاوز همزمان 3 مرد به تازه عروس 25 ساله در فردیس + عکس

 

تجاوز جنسی پیرمرد 101 ساله به پیرزن 94 ساله + خبرهای داغ

 

ماجرای تازه عروسی که هنگام بازگشت به خانه مورد تجاوز سه مرد قرار گرفت. این تازه عروس جوان وقتی از محل کارش به سمت مترو قصد داشت تا حرکت کند تاکسی گرفت اما نمی دانست که چه در انتظارش است.

نوعروسی که برای رسیدن به ایستگاه مترو سوار خودرو مسافربرنماها شده بود، شبانه به بیابان‌های اطراف کرج کشانده شده و هدف تجاوز شیطان صفت‌ها قرار گرفت.تجاوز همزمان 3 مرد به نوعروس 25 ساله در فردیس

چند شب قبل نگهبان یک کارخانه اطراف شهر فردیس کرج صدای فریادهای زن جوانی را شنید که بشدت مجروح شده و با سختی خود را به اتاقک نگهبانی رسانده بود و کمک می‌خواست.پس از اعلام موضوع به پلیس 110، بلافاصله تیمی از مأموران گشت کلانتری 12 چمران راهی محل مورد نظر شدند.

نوعروس 25 ساله که بشدت مورد شکنجه Torture قرار گرفته و کیف و تلفن همراهش نیز به‌سرقت رفته بود، در شکایتش گفت: «من و همکارم حدود 2 ساعت پیش از محل کارم در کرج خارج شده و منتظر تاکسی بودیم که به مترو بویم. چون هوا رو به تاریکی می‌رفت و عجله داشتیم، به محض اینکه یک خودروی پژوی سفید توقف کرد سوار شدیم.

و پس از سوار شدن با حمله کردن در ماشین دیگر چیزی متوجه نشدیم و با بهوش آمدن و دیدن شرایط غیر عادی و نیمه برهنه بودن به سختی با پلیس تماس گرفتیم و ماجرا را بیان کردیم پس از تحقیقات به عمل آمده ماموران و پلیس تهران بزرگ در پی دستگیری این سه شیطان صفت هستند.

 

 

تولد نوزادی پیرمرد خبرساز شد

 

تجاوز جنسی پیرمرد 101 ساله به پیرزن 94 ساله + خبرهای داغ

 

به گزارش پایگاه نازوب،به نقل از اسپوتنیک، تولد نوزاد که به علت ابتلا به یک بیماری نادر شبیه به پیرمردای ۸۰ ساله به نظر میرسد.

این کودک در کشور “بنگلادش” متولد شده و به علت دارا بودن چروک های پوستی، مانند یک پیرمرد ۸۰ ساله به نظر می آید.
این کودک چشمانی زرد رنگ و بدنی چروکیده پوشیده از مو دارد.

پزشکان محلی با دیدن این نوزاد متعجب شدند و تنها علتی را که برای بروز این اختلال تشخیص دادند ابتلا به “پروجریا” یا همان پیری زودرس بوده است.

 

گفته شده است که از هر ۴ میلیون نوزاد یک نوزاد به آن مبتلا می شود و به واسطه این اختلال رشد بدن بسیار سریع تر از حد معمول رخ می دهد.
با این حال والدین این کودک از تولد او بسیار خوشحال بوده و او را موهبت الهی عنوان کردند.

بسیاری از کاربران روحیه والدین این نوزاد را تحسین کرده و معتقدند که تفاوت این نوزاد با بقیه نباید سبب ناراحتی او در آینده و خانواده اش باشد.
بعضی از کاربران عنوان کردند که دیدن این کودک آنها را به یاد فیلم “بنجامین باتن” انداخته است و شاید در آینده روال رشدی مانند این شخصیت داشته باشد.

تجاوز جنسی پیرمرد 101 ساله به پیرزن 94 ساله + خبرهای داغ

An old man aged 101 years old to an 94 year old woman + Hot news

 

من 11 ساله، 43200 بار تجاوز به من ! عکس

تجاوز پیرمرد برهنه به سوسمار ماده در حضور مردم ! عکس 18+

تجاوز جنسی معروفترین ورزشکار المپیک به دختر ایرانی

تجاوز جنسی 50 مرد به این زن در کاشمر جنجالی شد

تجاوز جنسی 5 روز متوالی صاحبخانه به دزد خانه اش ! تصاویر


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان