ramazan
ramazan

جملات ممنوعه به عشق قدیمی! طلاق های احمقانه

مجموعه : عشق و ازدواج
جملات ممنوعه به عشق قدیمی! طلاق های احمقانه

ذکر ایام و یاد صحبت‌های عهد قدیم همیشه خوب و فرح‌بخش است اما وقتی پای عشق در میان باشد، داستان متفاوت می‌شود. درست است که دیدار دوباره معشوق قدیمی هیجان‌انگیز است اما بر‌اساس مطالعه‌های جدید روان‌پزشکی، افرادی که این رابطه‌ها را دوباره زنده می‌کنند افسردگی و اضطراب بیشتری را تجربه می‌کنند.

پس باید بدانید چه جملاتی را نباید به عشق قدیمی تان بیان کنید. که در پی آن باعث بوجود آمدن طلاق های احمقانه یا گرفتار بیان جملات وحشتناکی که زنان به مردان یا بالعکس گفته می شود نشوید.

 

Remembering the times and memories of the Old Testament is always good and frustrating, but when it comes to love, the story is different

 

 

این که ما چه می گوییم به مقدار زیادی بستگی به شرایط دارد، اما حرف هایی هست که شما تحت هر شرایطی باید از آنها خودداری کنید. در ادامه به برخی از جمله های ممنوعه پس از بهم زدن رابطه، اشاره کرده ایم.

 

بیان این جملات به عشق قدیمی، ممنوع!

اگر طرف مقابل تان فردی بود که رابطه را به پایان رساند، شما تحت هیچ شرایطی نباید جمله «دلم برایت تنگ شده» را به زبان آورید. مطمئنا اگر او دلش برای شما تنگ می شد، هیچگاه ترک تان نمی کرد، بنابراین بیان این جمله تاثیری روی او نخواهد داشت.

اگر چه شما با این جمله می خواهید دل او را به دست آورید اما کارشناسان گفته اند که این جمله نه تنها تاثیر مثبتی روی طرف مقابل تان نخواهد گذاشت، بلکه او را بیشتر از شما می راند. بنابراین بهتر است که آن را به زبان نیاورید، حتی اگر دلتان برای او بسیار تنگ شده است.

 

جملات ممنوعه به عشق قدیمی! طلاق های احمقانه

 

من هنوز دوستت دارم

جمله «من هنوز دوستت دارم» درست مانند جمله «دلم برایت تنگ شده» می تواند طرف مقابل تان را از شما دورتر کند.

زمانی که رابطه از سمت طرف مقابل به پایان می رسد، شما نیز باید بتوانید که احساسات تان را کنترل کنید. نه تنها شما نباید جملات عاشقانه را به زبان آورید، بلکه از او هم نباید این سوالات را بپرسید.

اگر خودتان را بی تفاوت نشان دهید، او بیشتر جذب شما خواهد شد. طوری رفتار کنید که او رفتارهای بد شما را در گذشته فراموش کند و تحت تاثیر رفتار کنونی تان قرار گیرد.

 

می توانیم با هم دوست معمولی باشیم

برخی از افراد پس از اتمام رابطه پیشنهاد می دهند که ارتباط خود را به عنوان دو دوست معمولی حفظ کنند اما آیا این امر امکان پذیر است؟ در حقیقت کسی که این پیشنهاد را می دهد نمی خواهد که یک دوست معمولی باشد، بلکه می خواهد رابطه قبلی خود را زنده کند.

بنابراین بهتر است که این فکر را از سرتان دور کنید زیرا حتی اگر طرف مقابل تان پاسخ مثبت دهد، تلاش هایتان برای بازگشت به رابطه رمانتیک قبلی بی نتیجه خواهد ماند.

 

 

من از ناراحتی لب به غذا نمی زنم

این که بخواهید پس از اتمام رابطه، حس ترحم طرف مقابل تان را برانگیزید، اصلا راه درستی نیست. در واقع شما باید به او نشان دهید که فرد مستقلی هستید و به تنهایی هم از پس زندگی تان بر می آیید.

او باید بداند که شما بدون او هم به گشت و گذار می روید، با دوستان تان در ارتباط اید و حتی می توانید وارد رابطه ای جدید شوید.

زمانی که به او می گویید که پس از رفتن او، تنها و افسرده شده اید و میل به غذا ندارید، در واقع ارزش خودتان را نزد او پایین آورده اید. اگر می خواهید برای او جذاب باشید، از بیان این حرف ها خودداری کنید و خودتان را فردی شاد و مستقل جلوه دهید.

 

 

من با فردی آشنا شده ام که از تو بهتر است

به احتمال زیاد شما با بیان این جمله که «من با فردی آشنا شده ام که از تو بهتر است»، می خواهید حسادت طرف مقابل تان را برانگیزید اما نمی دانید که راه را اشتباه رفته اید.

او با شنیدن این جمله نه تنها به سمت شما جذب نشده، بلکه از شما دورتر هم می شود. اگر هم این جمله واقعا صحت داشته باشد و او احساس کند که شما تنها برای در آوردن حرص او این کار را کرده اید، عصبانی شده و وضعیت بدتر از قبل می شود.

 

جملات ممنوعه به عشق قدیمی! طلاق های احمقانه

 

من از رفتارهای تو متنفرم

اگر به هر دلیلی پس از اتمام رابطه، با طرف مقابل تان ارتباط داشتید، از گله و شکایت دست بردارید. این که به او بگویید «من از رفتارهای تو متنفرم» آیا چیزی را درست خواهد کرد.

اگر حرف شما واقعیت دارد که خب او به درد شما نمی خورد و رابطه تان هم تمام شده، اما اگر این جمله را تنها برای عصبانیت او به کار می برید، باز هم راه خوبی نیست زیرا او اگر هم در این مدت دلتنگ شما شده و خاطرات بدش را به دست فراموشی سپرده باشد، با این حرف شما داغ دلش تازه می شود.

 

 

دیگر هیچوقت اسمم را نیاور

پس از اتمام رابطه، شما تا مدتی نباید با طرف مقابل تان در ارتباط باشید، زیرا ممکن است که از روی عصبانیت حرف هایی را بزنید که به ضررتان تمام شود.

سعی کنید هر چقدر هم که از دست او ناراحت هستید، باز او با احترام برخورد کنید. به جای این که به او بگویید که دیگر هیچوقت با من حرف نزن، بگویید: «بهتر است که مدتی از هم دور باشیم» در غیر این صورت تمام شانس دوباره تان را برای با هم بودن از دست خواهید داد.

 

 

تو قلبم را شکستی

اگر دوست دارید که شانس دوباره ای برای با هم بودن به خودتان بدهید، بهتر است که از گفتن «تو قلبم را شکستی» خودداری کنید.

زیرا کسی که قلب شما را بشکند، ارزش شانس دوباره ندارد، اما اگر شما این کار را انجام دهید و او را ببخشید، در واقع ارزش خودتان را پایین آورده اید. پس اگر می خواهید چیزی از ارزش تان کم نشود، از گفتن این جمله خودداری کنید.

 

True, the rejoicing of the old beloved is exciting, but based on new psychiatric studies, those who revive these relationships experience depression and anxiety

 

جملات وحشتناک زنان به مردان
شاید به ظاهر این جملات و درخواست ها منطقی باشند اما در ادامه این بخش مخرب ترین جملات در روابط زناشویی را بدانید!!

1- بیا با هم حرف بزنیم

شاید ظاهر این جمله صلح طلبی و تلاش برای برقراری یک رابطه دوستانه و عاشقانه باشد اما معمولا واقعیت برخلاف این است.

زنان این جمله را زمانی بر زبان می آورند که مشکلی بروز کرده و آنها را به آستانه انفجار رسانده، همسرشان متوجه ناراحتی و تغییر رفتار او نشده و بهانه گیری هم نتوانسته او را آرام کند پس برای او راهی جز این باقی نمانده که از شوهرش بخواهد با هم صحبت کنند.

آقایان در این لحظه هرگز فکر نکنید که می توانید آزادانه هر چه را خواستید در این گفت و گو به او بگویید برعکس باید کاملا محتاط بوده و حساب شده صحبت کنید.

 

2- مرد باش

شنیدن این جمله از زبان خانم ها برای هر مردی بسیار آزاردهنده است چرا که معنی این جمله چیزی جز این نیست که به نظر من، تو مرد ایده آل نیستی. مردان همواره سعی می کنند برای همسرانشان اسطوره ای قدرتمند باشند و این جمله درست مانند یک پتک آن اسطوره را می شکند.

جملات وحشتناکی که خانم ها به آقایان می گویند

 

جملات ممنوعه به عشق قدیمی! طلاق های احمقانه

 

3- سرم درد می کند

معنی این جمله را خانم ها خودشان بهتر از هر کس دیگری می دانند، شاید اگر از مردان معنی این جمله را بپرسید آنها در لحظه پرسیده شدن سوال نتوانند معنی آن را بگویند اما در شرایط خاص، زمانی که همسرشان چندان سرحال و خوش اخلاق نیست ناخودآگاه به خوبی متوجه می شوند که معنی «سرم درد می کنه» چیزی جز این نیست که امشب حوصله محبت کردن ندارم، لطفا طرف من نیا.

بهترین توصیه ای که می توانیم به شما آقایان بکنیم این است که در این شرایط کمی مراعات کنید، یک قرص مسکن به او بدهید و سعی کنید امشب شوهر خوبی برایش باشید تا از دلخوری های بعدی در امان بمانید.

 

4- پدرم، این کار را نمی کردند

این کار مقایسه مرد با فرد دیگری است. کمتر کسی را می بینیم که از مقایسه شدن با دیگران ناراحت نشود.

 

5- به چه چیزی فکر می کنی؟

این سوال خانم ها دخالت در شخصی ترین حریم مردان یعنی افکار آنهاست، مردان دوست دارند افکارشان تا زمانی که عملی نشده اند همچنان شخصی و مخفی باقی بمانند. آقایان زمانی که به موضوع مهمی فکر می کنند دوست ندارند مورد بازجویی قرار گیرند.

 

6- چه فرقی کرده ام؟

آقایان عزیز امیدوارم شانس بیاورید و متوجه تغییر او بشوید در غیر اینصورت گرفتار مشکلات بعدی خواهید شد. در ضمن سعی کنید در کوتاهترین زمان ممکن این تغییر را بیابید چون هر چه زمان بیشتری بگذرد او را بیشتر از خودتان ناامید می کنید.

همسرتان کوچکترین تغییر شما را در کوتاهترین زمان ممکن متوجه می شود و انتظار دارد شما نیز چنین باشید و وای به زمانی که چشمان شما مانند چشمان همسرتان تیزبین ودقیق نباشد.

 

7- خواهرت، خواهر زاده ات … خوشگل شده بود، مگه نه؟!

خواهرت، خواهرزاده ات … خوشگل شده بود، مگه نه؟! خانم ها به دلیل عشقی که به همسرشان دارند معمولا دوست ندارند هیچ زن دیگری غیر از خودشان به نظر او زیبای بایید، در واقع حسادت زنان در بیشتر مواقع به خاطر محبت و علاقه آنها به شوهرشان است و اینکه می خواهند همسرانشان نیز آنها را بیش از هر فرد دیگری دوست داشته باشند.

آقایان عزیز اگر نمی خواهید همسرتان را برنجانید باید در این لحظه کاملا هوشمندانه رفتار کنید. اگر به همسرتان بگویید نه خواهرم زیبا نشده بود دروغ گفته اید و همسرتان نیز متوجه این موضوع می شود، اگر تنها یک پاسخ مثبت هم بدهید، او را می رنجانید. پس می توانید به او بگویید: آره زیبا شده اما به نظرم تو زیباترین زن دنیا هستی یا جملاتی از این قبیل.

***

 

احمقانه ترین طلاق های زوجین
وقتی انسان برای خود و دیگری ارزشی قائل نباشد و لحظه های زندگی و وقت طلایی خود را سرسری بگیرید از هر بهانه ای برای تنوع طلبی استفاده می کند! در ادامه با عجیب و احمقانه ترین طلاق ها آشنا شوید.

 

شبکه‌های اجتماعی

امروزه زمان زیادی را در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانیم. اما برخی افراد دیوانه آن هستند. مثلا یک زن هندی تصمیم گرفت از همسرش طلاق بگیرد، چون او «وضعیت رابطه» فیسبوکش را به متاهل تغییر نداده بود.

 

جملات ممنوعه به عشق قدیمی! طلاق های احمقانه

 

ظرف‌های کثیف

هرچند وقت یک بار با همسرتان به خاطر کثیفی ظرف‌ها دعوا می‌کنید؟ می‌توانید تصور کنید که یک فنجان کثیف باعث طلاقتان شود؟ متیو هم باور نمی‌کرد. اما همسرش به خاطر اینکه او عادت داشت فنجان کثیفش را در سینک رها کند، از او طلاق گرفت. همسرش فکر می‌کرد این نشانه بی تفاوتی است.

 

جملات ممنوعه به عشق قدیمی! طلاق های احمقانه

 

نادیده گرفتن پیام‌ها

دفعه بعدی که تصمیم گرفتید پیام‌های همسرتان را بخوانید و جواب ندهید، بیشتر فکر کنید، چون ممکن است شما را به دادگاه بکشاند. یک زن تایوانی به خاطر اینکه همسرش جواب پیام‌های او را نمی‌داد، طلاق گرفت. او حتی پیام‌ها را به عنوان شاهد به دادگاه نشان داد تا ثابت کند همسرش او را نادیده می‌گیرد.

 

جملات ممنوعه به عشق قدیمی! طلاق های احمقانه

 

رفتار بد هنگام غذاخوردن

یک زن کویتی بعد از گذشت یک هفته از ازدواجش، تقاضای طلاق کرد، چون فهمید همسرش ترجیح می‌دهد به جای چنگال با نان غذا بخورد. این زن می‌گوید از رفتار بد شوهرش شوکه شده است.

 

جملات ممنوعه به عشق قدیمی! طلاق های احمقانه

 

لباس شستن

یکی از طرفداران فوتبال زنش را به خاطر لباس شستن طلاق دارد. او عادت داشت امضای فوتبالیست‌ها را روی تیشرتش جمع کند و همسرش تصمیم گرفت این تیشرت را بشوید. در نتیجه همه امضا‌ها پاک شدند.

 

جملات ممنوعه به عشق قدیمی! طلاق های احمقانه

 

آرایش

مردی تنها چند روز پس از ازدواجش، یعنی وقتی همسرش را بدون آرایش دید، تصمیم گرفت او را طلاق دهد. این مرد ۳۴ ساله می‌گوید همسرش او را با لوازم آرایشی، مخصوصا مژه‌های مصنوعی فریب داده و به زیبایی قبل از ازدواج نیست.

 

جملات ممنوعه به عشق قدیمی! طلاق های احمقانه

 

دیدگاه‌های سیاسی

بعد از ۲۲ سال زندگی، یک زن کالیفرنیایی تصمیم گرفت از همسرش جدا شد، چون فهمید که او به ترامپ رای داده است. خانم مک کورمیک می‌گوید احساس می‌کند به او خیانت شده و فکر می‌کند تمام این مدت فریب خورده است و شکاف بزرگی بین خود و همسرش احساس می‌کند.

 

جملات ممنوعه به عشق قدیمی! طلاق های احمقانه

 

نامه عاشقانه

یک مرد ۹۹ ساله ایتالیایی تصمیم گرفت به ازدواج ۷۷ ساله خود پایان دهد. او نامه‌های عاشقانه‌ای را پیدا کرد که همسرش در دهه ۱۹۴۰ به عشق قدیمی خود می‌نوشته است. همسرش سعی کرد ازدواجشان را حفظ کند و شوهرش را قانع کند، اما مرد تصمیمش را گرفته بود.

 

جملات ممنوعه به عشق قدیمی! طلاق های احمقانه

 

نام ذخیره شده در تلفن همراه

یک زن سعودی در سال ۲۰۰۹ بعد از ۱۷ سال از همسرش جدا شد، وقتی فهمید که او را با چه نامی در تلفنش ذخیره کرده است. او دنبال یک مخاطب در تلفن همسرش می‌گشت که متوجه شد همسرش شماره او را با نام «گوانتانامو» ذخیره کرده که نام یک زندان نظامی در آمریکاست. زن عصبانی شد و فورا درخواست طلاق کرد. هرچند همسرش گفت این فقط برای خنده و شوخی بوده، اما نتوانست او را قانع کند.

 

جملات ممنوعه به عشق قدیمی! طلاق های احمقانه

 

جملات ممنوعه به عشق قدیمی! طلاق های احمقانه

Forbidden sentences to love! Stupid divorce

 

تشخیص عشق و هوس همسر از روی برخی حرکات

چرا عشق آتشین ماندگار نیست

هورمونی که عشق و ازدواج را پایدار می کند

نشانه های عشق واقعی برای یک ازدواج


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان