زمان و مکان خاکسپاری مرحوم بهنام صفوی اعلام شد

زمان و مکان خاکسپاری مرحوم بهنام صفوی اعلام شد

بهنام صفوی خواننده محبوب و جوان پس از مبارزه چند ساله با بیماری تومور مغزی متاسفانه بامداد امروز 23 اردیبهشت 98 در بیمارستان میلاد اصفهان درگذشت. Behnam Safavi, a popular singer after a few years of struggle with brain tumor, is sadly dead on May 22, 2010 at Milad Hospital in Isfahan این ضایعه دردناک را به خانواده این عزیز و جامعه هنری و عموم مردم ایران تسلیت می گوییم روحش شاد و یادش همواره گرامی.

 

خبرهای ضد و نقیض در خصوص زمان و مکان خاکسپاری مرحوم بهنام صفوی منتشر شد که در این خصوص رضا فوادیان مدیر برنامه‌های بهنام صفوی خواننده فقید پاپ، درخصوص خبر منتشر شده در قبال اعلام مکان تشییع این خواننده گفت: من خبر تشییع بهنام صفوی در روز پنج شنبه در شهر اصفهان را کاملاً تکذیب می‌کنم.

 

زمان و مکان خاکسپاری مرحوم بهنام صفوی اعلام شد

 

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر مشغول پیگیری از طریق استانداری و ارشاد اصفهان برای برگزاری مراسم وداع با بهنام صفوی در اصفهان هستم. این مراسم به امید خدا در این شهر برگزار می‌شود.

فوایان در مورد مکان و زمان تشییع پیکر بهنام صفوی تاکید کرد: هنوز ساعت قطعی مشخص نیست، اما قطعاً پیکر بهنام چهارشنبه مورخ بیست و پنجم اردیبهشت ماه در شاهین شهر اصفهان تشییع می‌شود.

 

زمان و مکان خاکسپاری مرحوم بهنام صفوی اعلام شد

 

مدیر برنامه‌های بهنام صفوی خاطرنشان کرد: خواهشمندم تا اعلام زمان قطعی به اخباری از همان دست خبری که منتشر شده رجوع نکنیم و تمامی اخبار در این مورد را از منابع معتبر دریافت نماییم.

همچنین پدر و مادر بهنام در اصفهان ساکن هستند، به همین دلیل مراسم خاکسپاری وی در اصفهان برگزار می شود.

وب سایت نازوب قطعا موثق ترین خبر در خصوص زمان و مکان خاکسپاری این عزیز را در همین بخش بروز رسانی می کند. با ما همراه باشید.

 

مراسم خاکسپاری مرحوم بهنام صفوی صبح روز 4 شنبه از ساعت 9 صبح در بهشت معصومه شاهین شهر اصفهان برگزار می شود. مراسم ترحیم وی در متن اعلامیه منتشر شده را می توانید مشاهده کنید. 

 

زمان و مکان خاکسپاری مرحوم بهنام صفوی اعلام شد

 

The time and place of the burial of the deceased Behnam Safavid was announced


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان