ramazan
ramazan

معرفی سریال های رمضان 99 و زمان پخش آن+ تصاویر

معرفی سریال های رمضان 99 و زمان پخش آن+ تصاویر

هلول ماه رمضان بر همه مسلیمن جهان مبارک باد. ماه خود سازی و رسیدن به کمال. شاید امسال بسیار متفاوت تر از سال های گذشته ماه رمضان را شروع کرده باشیم وجود ویروس کرونا و محددویت های اجباری در تمام فعالیت های زندگی ما را بر آن داشت تا بیشتر قدر داشته هایمان را بدانیم

در کنار این موضوع شاید امسال بسیاری از عزیزان توانایی روزه داری نداشته باشن با توجه به این که خشکی دهان و گلو خطر ابتلا به کرونا ویروس را افزایش می دهد با این حال امیدواریم در صحت و سلامتی و برکت های خاص این ماه لحظه هایتان را سپری کنید.

 

معرفی سریال های ماه مبارک رمضان در سال 99

 

معرفی سریال های رمضان 99 و زمان پخش آن+ تصاویر

 

همانطور که میدانید هر ساله رسانه ملی در ماه مبارک رمضان مجموعه ها و برنامه های جدید و متنوعی را برای مخاطبان پخش می کند. امسال نیز چند مجموعه جذاب با موضوع های متفاوت را تدارک دیده است.

در رمضان ۹۹ سریال زیر خاکی از شبکه یک، سریال بچه مهندس ۳ از شبکه دو، سریال سرباز از شبکه سه و سریال طنز پدر پسری از شبکه پنج پخش خواهد شد.

در ادامه زمان پخش این سریال ها را دنبال کنید از همراهی شما با مجله تفریحی نازوب سپاسگزاریم.

 

 

معرفی سریال های رمضان 99 و زمان پخش آن+ تصاویر

 

شبکه اول سریال زیر خاکی

شبکه یک: مجموعه زیر خاکی مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» از سریال های ماه رمضان ۹۹ به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا و کارگردانی جلیل سامان در گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود. «زیرخاکی» از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیند‌های اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند.این سریال قرار است ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش شود.

 

معرفی سریال های رمضان 99 و زمان پخش آن+ تصاویر

 

این مجموعه در لوکیشن‌های متعددی جلوی دوربین رفته و داستان آن درباره مردی است که به دنبال «زیرخاکی» می‌گردد و برای یافتن گنج درگیر ماجرا‌هایی می‌شود. رضا نصیری‌نیا تهیه کننده تلویزیون به همراه جلیل سامان کارگردان سریال پس از ساخت سریال «نفس» دومین تجربه مشترک خود را امتحان می‌کنند. نقش اول مرد سریال به عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار است. همچنین هادی حجازی‌فر، نادر فلاح، امید روحانی ، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده٬ گوهر خیراندیش و… نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

معرفی سریال های رمضان 99 زمان پخش تصاویر

 

شبکه دو : مجموعه بچه مهندس ۳

 

معرفی سریال های رمضان 99 و زمان پخش آن+ تصاویر

 

زمان پخش سریال بچه مهندس ۳

فصل سوم سریال «بچه مهندس» از سریال های ماه رمضان ۹۹ به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی است و در ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱ ازشبکه دو سیما پخش می شود.

فصل سوم مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» در ۳۵ قسمت به قلم حسن وارسته ساخته می‌شود.داستان سریال «بچه مهندس» در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود و پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است.

روزبه حصاری نقش جوانی جواد جوادی را در فصل سوم بازی می‌کند که تا به حال در سریال‌ های «یادآوری» و «تاریکی شب روشنایی روز» و…ایفای نقش کرده است.

فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، روزبه حصاری از بازیگران جدید این فصل هستند.

 

شبکه سه : مجموعه تلویزیونی سرباز

 

معرفی سریال های رمضان 99 و زمان پخش آن+ تصاویر

 

 

زمان پخش سریال سرباز

سریال «#سرباز» از سریال های ماه رمضان ۹۹ به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی به عنوان سریال مناسبتی این شبکه برای پخش در شب‌های ماه رمضان انتخاب شد و هرشب ساعت ۲۰ روی آنتن می رود.

این سریال که در ۵۰ قسمت ساخته شده است، پس از پایان ماه مبارک رمضان نیز به پخش خود در شبکه سه سیما ادامه خواهد داد.

«سرباز» حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی اش است و در خلاصه داستان «سرباز» آمده است: در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع…

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، دریا بخشنده، مهدی مستبصری و … از بازیگران این مجموعه هستند.

 

سایر عوامل سریال «#سرباز» ‌عبارتند از:

نویسنده:‌ حمید نعمت الله، ‌ هادی مقدم دوست، دستیارکارگردان:‌ سعید بیات، مدیر برنامه ریزی: وحید کاشی، مدیر تولید: حمیدرضا حاجی زاده، مدیرتصویربرداری: محسن فلاحی، صدابردار: علی عدالت دوست، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح‌لباس: شادی رستگار طراح گریم: مرتضی کهزادی، مدیر تدارکات: محمد علی محمدی، عکاس:حسن هندی، روابط‌عمومی: زهرا دمزآبادی و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.
زمان پخش سریال های ماه رمضان ۹۹

 

شبکه پنج : مجموعه طنز پدر پسری

 

معرفی سریال های رمضان 99 و زمان پخش آن+ تصاویر

 

سریال پدر پسری

سریال طنز «پدرپسری» از سریال های ماه رمضان ۹۹ به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی برای پخش از شبکه پنج سیما در ماه مبارک رمضان درنظر گرفته شده است. این سریال ساعت۲۳ روی آنتن می رود.

سریال طنز «پدرپسری» ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی و به تهیه‌کنندگی رضا جودی درحال آماده سازی در ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه ۵ سیما است که از ابتدای ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک، هر قسمت با قصه‌ای مجزا، پخش می‌شود.

همچنین در راستای احیای فرم‌های نمایشی جدید از جمله «سیتکام» (طنز موقعیت) این سریال اولین سیتکام در بین سریال‌های اخیر تلویزیون است.

تیم نویسندگی این سریال بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است، ضمن‌آنکه «پدر پسری» این روز‌ها با حضور بازیگرانی مانند مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور، کتایون بختیاری و یداله شادمانی درحال تصویر‌برداری است.
سریال‌هایی که در رمضان ۹۹ از صداوسیما پخش می‌شود



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان