ramazan
ramazan

بیوگرافی اما واتسون + عکس های مدلینگ اما واتسون بازیگر هری پاتر

بیوگرافی اما واتسون + عکس های مدلینگ اما واتسون بازیگر هری پاتر

بیوگرافی اما واتسون + عکس های مدلینگ اما واتسون بازیگر هری پاتر

در اینبخش از سایت نازوب بیوگرافی اما واتسون بازیگر فیلم هری پاتر به همراه عکس های اما واتسون که در صنعت مدلینگ هم فعالیت دارد را مرور خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 

بیوگرافی و عکس های اما واتسون

اما واتسون بازیگر و مدل بریتانیایی با بازی در نقش هرمیون گرنجر در فیلم های هری پاتر به شهرت جهانی رسید و تا سال 2010 پردرآمدترین زن جهان بوده است. اما واتسون فعال حقوق زنان و یکی از سفرای صلح سازمان ملل است.

 

چکیده ای از بیوگرافی اما واتسون:

نام اصلی این هنرپیشه معروف اما شارلوت دوئر واتسون که در 15 اوریل 1990 در پاریس به دنیا آمد. حرفه ای اصلی او بازیگری و مدلینگ است.

 

بیوگرافی اما واتسون:

اِما شارلوت دوئر واتسون  در ۱۵ آوریل ۱۹۹۰  در پاریس فرانسه به دنیا آمد. این  بازیگر و مانکن بریتانیایی با بازی در نقش هرمیون گرنجر در مجموعه فیلم‌های هری پاتر به شهرت رسید.

او در حالی این نقش را بازی کرد که تنها ۱۱ سال داشت و قبل از آن، فقط در نمایش‌نامه‌های مدرسه‌اش به اجرا پرداخته بود.

 

همچنین اما واتسون چهره تبلیغاتی برند LANCOME یکی از خوش استایل ترین و جذاب ترین سلبریتی های جوان هالیوود است که کلکسیون مد و لباس و جعبه جواهراتش همواره در کانون توجه مدگراها قرار دارد. اما واتسون فعال حقوق زنان و یکی از سفرای صلح سازمان ملل به شمار می رود. 

 

زندگینامه اما واتسون و شروع فعالیت حرفه ای او 

 

بیوگرافی اما واتسون + عکس های مدلینگ اما واتسون بازیگر هری پاتر

اما واتسون در سن 9 سالگی در هری پاتر بازی کرد

 

اصلیت اما واتسون ترک و انگلیسی است ولی او در ۱۵ آوریل سال ۱۹۹۰ در شهر پاریس کشور فرانسه به دنیا آمده است. مادر و پدر اما یعنی «ژاکلین لوسبی» و «کریس واتسون»، هردو جزو وکلای ایالت بریتانیا هستند. 

 

یکی از مادربزرگان اما واتسون اهل فرانسه بود، به همین خاطر او تا سن ۵ سالگی در فرانسه بزرگ شد.

 

اما وقتی او ۵ ساله بود، پدر و مادرش از هم جدا شدند و اما واتسون همراه با مادر و برادرش به شهر آکسفورد شایر انگلستان بازگشت. اما واتسون یک برادر کوچک‌تر به نام الکساندر، یک برادری ناتنی از پدر اصلی‌اش به نام توبی، و دو خواهر دوقلوی ناتنی از پدرش به نام‌های نینا و لوسی دارد.

 

علاقه ی اما واتسون به بازیگری به زمانی برمی گردد که تنها ۶ سال داشت، به همین منظور او وارد مدرسه‌ي هنرهای تئاتری استیج‌کوچ شهر آکسفورد شد. او خوانندگی، بازیگری و رقص یاد گرفت و در نمایش‌هاي مدرسه اجرا میکرد. اما واتسون در ۷ سالگی موفق شد در مسابقات دیسی پرت پوئتری کمپتیشن، نفر اول در رده ی سنی خودش شود.

 

اما واتسون تا قبل از انتخاب در سری فیلم های پرفروش هری پاتر هرگز به صورت حرفه ای بازی نکرده بود. زمانی که اولین فیلم از این مجموعه، یعنی «هری پاتر و سنگ جادو» در ماه نوامبر سال ۲۰۰۱ اکران شد، او تنها ۱۱ سال سن داشت و برای انتخاب شدن در نقش هرمیون گرنجر 8 بار تست بازیگری داده بود.

 

بیوگرافی اما واتسون + عکس های مدلینگ اما واتسون بازیگر هری پاتر

اما واتسون ۱۰ سال زندگی خود را به بازی در مجموعه‌ فیلم‌های هری پاتر گذراند

 

سپس تا سال ۲۰۱۱ در کنار دنیل ردکلیف (بازیگر نقش هری پاتر) و روپرت گرینت (بازیگر نقش رون ویزلی) در 7 فیلم هری پاتر حضور داشت. که از جمله آن ها می توان به فیلم های هری پاتر و تالار اسرار، هری پاتر و زندانی آزکابان، هری پاتر و جام آتش و محفل ققنوس اشاره کرد. اما واتسون با بازی در مجموعه فیلم‌های هری پاتر، در کنار هم‌بازی‌هایش در این فیلم بزرگ شد. و در حال حاضر نیز دوست صمیمی این دو نفر است. او آنها را برادر خودش می‌داند.

 

اما واتسون ۱۰ سال بعدی زندگی خود را به بازی در مجموعه‌ فیلم‌های هری پاتر گذراند. اما واتسون از شخصیت هرمیون گرنجر به عنوان یک الگوی بالقوه‌ برای دختران نوجوان و همچنین، یک قهرمان اکشن عالی درنظر می‌گیرد. به گفته‌ اما واتسون احتمال اینکه او در آینده، در پروژه موفق‌ دیگری به اندازه فیلم هری پاتر شرکت کند، بسیار کم است.

 

اما واتسون با بازی در مجموعه های هری پاتر موفق شد، برنده ی چندین جایزه شود و بالغ بر ۱۰ میلیون پوند درآمد داشته باشد و بین سالهای 2000 تا 2010 پردرآمدترین زن جهان به خاطر فیلم هری پاتر بود. 

 

اما واتسون پس از اتمام تحصیلات دبیرستان یک استراحت تحصیلی گرفت تا در یکی از مجموعه های هری پاتر در سال ۲۰۰۹ بازی کند و سپس ادامه تحصیل دهد. وی در رشته ی ادبیات انگلیسی در دانشگاه برون پذیرفته شد؛ ولی به خاطر مشغله های متعدد و بازیگری مجبور شد ۲ ترم از دانشگاه مرخصی بگیرد. سرانجام پس از ۵ سال موفق شد از دانشگاه فارغ التحصیل شود.

 

نگاهی به فیلم های اما واتسون

 

بیوگرافی اما واتسون + عکس های مدلینگ اما واتسون بازیگر هری پاتر

اما واتسون در رشته ادبیات انگلیسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد

 

اما واتسون علاوه بر بازی در سری فیلم های هری پاتر، از سال ۲۰۰۷ در فیلم های دیگر نیز به ایفای نقش پرداخت. یکی از آن ها فیلم تلویزیونی «کفش های باله» بود که در نقش «پائولین فوسیل» بازی کرد و در ۲۶ دسامبر ۲۰۰۷ برای حدود ۵ میلیون مخاطب پخش شد.

 

سپس در فیلم «هفته ای که با مریلین گذراندم» در نقش «لوسی» بازی کرد. و در فیلم «مزایای سر به زیر بودن» نیز به ایفای نقش پرداخت.

 

در ماه ژوئن ۲۰۱۲ اما واتسون برای ایفای نقش «ایلا» در فیلم «نوح» به کارگردانی دارن آرونوفسکی انتخاب شد و در ماه مارس ۲۰۱۴  این فیلم به اکران عمومی رسید.

 

اما واتسون در سال ۲۰۱۳ در فیلم «حلقه بلینگ» که فیلمی جنایی و درام بود، در نقش «نیکی» بازی کرد. این فیلم برگرفته از حوادث واقعی گروه سارقین حلقه ی بلینگ ساخته شده است.

 

پس از آن فیلم «این پایان است» با نقش آفرینی اما واتسون در قالب یک نقش مکمل روی پرده ی سینما رفت. این فیلم یک کمدی آخرالزمانی بود که در آن بازیگرانی همچون جیمز فرانکو و ست روگن نیز حضور داشتند و یک نقش اغراق آمیز از خود به نمایش گذاشتند. خود اما واتسون اعلام کرده که به خاطر تجربه ی حضور در یک فیلم کمدی در کنار بهترین کمدین های سینما بسیار خوشحال و خرسند است.

 

 «بازگشت» نام یکی دیگر از فیلم های اوست که در سال ۲۰۱۵ اکران شد، اما در این فیلم در نقش مقابل «اتان هاوک» بازی کرد. یکی دیگر از فیلم هایی که اما واتسون در آن حضور داشت، «کلینا» بود که این فیلم نیز در سال ۲۰۱۵ به اکران عمومی در آمد. او در نقش «بل» در فیلم «دیو و دلبر» نیز حضور داشت.

 

اما واتسون در فیلم دایره (Circle) در کنار تام هنکس در سال 2017 به ایفای نقش پرداخت.

 

علاوه بر بازیگری اما واتسون تجربه دوبلوری نیز دارد و در سال ۲۰۰۸ صدای او در انیمیشن «افسانه‌ دسپرو» به شخصیت «شاهزاده پی» اختصاص داده شد.

 

حقایقی جالب در مورد اما واتسون:

 

بیوگرافی اما واتسون + عکس های مدلینگ اما واتسون بازیگر هری پاتر

عکس های جدید اما واتسون

 

اما واتسون مجرد است. او علاقه فراوانی به ورزش و رقص دارد، بازی های تنیس و راکی را دوست دارد و از ماهی گیری لذت می برد. وی غالبا اوقات فراغت خود را با تنیس روی میز و بازی های رایانه ای سپری می کند.

 

کتاب مورد علاقه‌ اما واتسون از مجموعه‌ کتابهای هری پاتر، «هری پاتر و زندانی آزکابان»است. او می‌گوید که دوست دارد در کلاس‌های هنری شرکت کند. مباحث مورد علاقه‌ اما واتسون در مدرسه عبارتند از هنر، تاریخ و زبان انگلیسی. او  به درس ریاضی و جغرافیا کمتر از بقیه درس‌ها علاقه دارد.

 

اما واتسون فعالیت های زیادی با هدف ارتقای سطح تحصیلات دختران انجام داده است و به همین دلیل در ماه جولای ۲۰۱۴ به عنوان سفیر حسن نیت زنان سازمان ملل انتخاب شد. او همچنین در سال ۲۰۱۸ حدود ۱ میلیون پوند برای جلوگیری از آزار و اذیت جنسی پرداخت کرده است.

 

جولیا رابرتز و جانی دپ بازیگران موردعلاقه ی او هستند.

رنگ مورد علاقه او، رنگ آبی است. فیلم مورد علاقه اما واتسون، فیلم « ناتینگ هیل (۱۹۹۹)» است. سریال تلویزیونی محبوب او نیز سریال «دوستان (۱۹۹۴)» است. خوانندگان محبوب او آلانیس موریست و جاستین تیمبرلیک هستند. نویسنده‌ موردعلاقه او «کارلوس رویز زافون» است.

 

ورود اما واتسون به دنیای مدلینگ

 

بیوگرافی اما واتسون + عکس های مدلینگ اما واتسون بازیگر هری پاتر

اما واتسون در سال ۲۰۰۵ کار مدلینگ خود را آغاز کرد

 

اما واتسون در سال ۲۰۰۵ کار مدلینگ خود را نخستین بار با گرفتن یک عکس برای مجله ی تین ویگ آغاز کرد. او جوان ترین ستاره ای بود که تصویرش روی جلد این مجله قرار گرفت.

 

پس از گذشت مدت زمان طولانی، اما واتسون در ژوئن سال ۲۰۰۹ اعلام کرد که با «شرکت بربری»، شرکت کالای لوکس و خانه ی مد بریتانیایی، برای مد پاییز و زمستانه همکاری خواهد داشت.

 

در سال ۲۰۱۰ نیز در کنار برادرش الکس واتسون، مت گیلمور و مکس هورد در مد بهاره و تابستانه بربری ظاهر شد.

 

اما واتسون در فوریه ۲۰۱۱ موفق به دریافت عنوان «استایل آیکون» توسط دیم ویویان وستوود از طرف بریتیش اله شد، و فعالیت اما واتسون در زمینه فشن و مدلینگ با انتخاب او به عنوان چهره لنکوم در مارس ۲۰۱۱ ادامه پیدا کرد.

 

 فیلم با بازی اما واتسون

 سری فیلم های هری پاتر (2001 – 2011) کفش های باله (2007)افسانه دسپرو (2009) 
 هفته من با مریلین (2011)مزایای سر به زیر بودن (2012) حلقه بیلینگ (2013) 
 این پایان است (2013)نوح (2014) قائم مقام دیبلی (2015) 
کلونیا (2015) بازگشت (2015) دیو و دلبر (2017) 
 دایره (2017)زنان کوچک (2019)  

 

بیوگرافی اما واتسون + عکس های اما واتسون

 

بیوگرافی اما واتسون + عکس های مدلینگ اما واتسون بازیگر هری پاتر

 

بیوگرافی اما واتسون در شبکه های اجتماعی

 

بیوگرافی اما واتسون + عکس های مدلینگ اما واتسون بازیگر هری پاتر

 

اما واتسون از کودکی به بازیگری علاقه داشت

 

بیوگرافی اما واتسون + عکس های مدلینگ اما واتسون بازیگر هری پاتر

 

جدیدترین تصاویر اما واتسون از زندگی شخصی اش

 

بیوگرافی اما واتسون + عکس های مدلینگ اما واتسون بازیگر هری پاتر

 

بیوگرافی اما واتسون

 

بیوگرافی اما واتسون + عکس های مدلینگ اما واتسون بازیگر هری پاتر

بیوگرافی اما واتسون

 

مطالب مرتبط :

بیوگرافی جدید خانم زیبای چشم گیر توزوناتاچ و همسرانش

بیوگرافی جدید سارا گدون و همسرانش+ استایل های فوق العاده

بیوگرافی جدید توماس هنکس و همسرانش برترین بازیگر جهان


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان