عاقبت عجیب و غریب رضا رویگری و جنجال این فیلم جدید!

عاقبت عجیب و غریب رضا رویگری و جنجال این فیلم جدید!

نازوب: رضا رویگری در فیلمی نارضایتی و حلال نکردنش از قضاو ت و انتشار فیلم اخیر اعلام کرد.

 

عاقبت عجیب و غریب رضا رویگری و جنجال این فیلم جدید!

 

متاسفانه در چند سال اخیر بعد از وخامت بیماری رضا رویگری او دیگر شرایط بازیگری را پیدا نکرد و به دلیل شرایط مالی و خاص او مجبور بود مدتی را در آسایشگاه کهریزک سر کند.

 

اما حالا ویدیویی از بی‌حرمتی به این هنرپیشه باسابقه توسط چند لات قدیمی توبه کرده منتشر شده که شان این هنرمند را خواسته یا ناخواسته زیر سوال بردند.

خدایا ما بندگانت، داریم به کجا می رویم😭

 

فیلمی که بعنوان گلریزان برای «رضا رویگری» منتشر شده است چند لات از جمله لات باسابقه و توبه کرده‌ای چون امین آقا فرزانه دیده می شود.

این افراد در کنار رقص جلوی این استاد بازیگری، با پول پاشی روی سر و گذاشتن پول در دهان وی، به ظن خود در حال نیکوکاری و شادی برای وی هستند.

 

عاقبت عجیب و غریب رضا رویگری و جنجال این فیلم جدید!

 

 

واقعیت ماجرای به ظاهر گلریزون برای رضا رویگری عزیز!

 

رضا صائمی در یادداشتی نوشت:

قصه رضا رویگری دارد از تراژدی به کمدی بدل می شود!…کمدی سیاهی که در بلاهت آن، عزت و کرامت انسانی پای محبت نمایشی ذبح می شود!….

بی شک خود رویگری با رویکردی که در پیش گرفته،در تن دادن به این حقارت بی تقصیر نیست!….و البته ملامت بر مردمی که دستگیری از رویگری را به ابتذال خودنمایی بدل می کنند جای خود باقیست!….

 

عاقبت عجیب و غریب رضا رویگری و جنجال این فیلم جدید!

 

کاش رویگری از راهی که برگزیده، روی برگرداند و خاطره خود در حافظه تصویری مردم را به مخاطره نیاندازد!…درست است فردا که بهار آمد، آزاد و رها نشدیم اما حفظ آزادگی در اراده آدمیست!…آدم، فقیر عزتمند باشد بهتر است تا حقیر بی عزت شود.

 

 

  • این تصاویر مجلسِ تولد امین فرزانه است. دلیل واکنش به این ویدیو توالیِ معنادارِ آن با ویدیوی چند ماه پیش است که رویگری از حضور و زندگی در کهریزک شکایت کرده بود.
  •  
  • در ضمن شخصیت رضا رویگری به عنوان یک پابلیک فیگور و سلبریتی یک شخصیت حقوقی است‌. من شخصا وقتی درباره او و امثال ایشان حرف می‌زنم، درباره شخصیت حقوقی ایشان یعنی ( بازیگرِ بازنشسته ) حرف می‌زنم…

 

واکنش رضا رویگری راجع به ویدئو منتشر شده ۲۴ ساعت گذشته که در فضای مجازی وایرال شد.

 

فیلم گلریزون رضا رویگری!!!


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان