معرفی رستوران های هتل کادوس رشت

معرفی رستوران های هتل کادوس رشت

شهر سرسبز و پرطراوت رشت با جاذبه‌های طبیعی و گردشگری فراوان خود در طول سال از گردشگران بسیاری پذیرایی می‌کند. مردمان خونگرم رشت هم جهت پذیرایی از میهمانان امکانات رفاهی متعددی را تدارک دیده‌اند.

از هتل لوکس کادوس و هتل شبستان رشت با بهترین از سطح از امکانات تا انواع اقامتگاه‌های قیمت مناسب و اقتصادی. از رستوران‌ها و کافه‌های جذاب آن هم نباید گذشت. از آن جایی که شکم‌گردی هم جزو تفریح‌های لذت بخش این شهر پرهیاهو است، با ما همراه شوید تا یکی از بهترین رستوران‌ها یعنی رستوران‌های هتل لوکس کادوس رشت را بیشتر بشناسید و یک وعده غذایی خوشمزه و لذیذ را به خود هدیه دهید.

 

معرفی رستوران های هتل کادوس رشت

 

لیست رستوران‌های هتل کادوس رشت

هتل کادوس با یک نمای بسیار لوکس و مجلل در شهر زیبای رشت خود نمایی می‌کند. این هتل رشت با 5 ستاره با بهترین سطح از خدمات را می‌توان بهترین هتل شهر دانست. رستوران‌های هتل هم با تنوع غذایی خود به فکر تمامی سلیقه‌ها بوده‌اند.

تمامی وعده‌ها از صبحانه تا ناهار و شام در کادوس سرو می‌شود. هم‌چنین کافی شاپ جداگانه‌ای جهت سرو انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های جذاب وجود دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

 

انواع غذاهای ایرانی و سنتی و محلی گیلان در رستوران شکم الملوک سرو می‌شوند. اگر فضای داخل شلوغ باشید، می‌توانید از فضای باز نیز استفاده کرده و غذای خود را در هوای مطبوع و دلپذیر رشت میل کنید. اگر هم اهل فست فود باشید، جای نگرانی نیست. این امکان وجود دارد تا از رستوران فست فود مجموعه استفاده کنید.

 

صبحانه در رستوران هتل کادوس

نوش جان کردن صبحانه لذیذ در سفر آن هم در هتل مجلل کادوس، شروع یک صبح پرانرژی را به شما هدیه می‌دهد. هم می‌توانید صبحانه اصیل ایرانی را داشته باشید و هم از انواع صبحانه‌های فرنگی میل کنید. منوی متنوع آن شامل انواع آبمیوه، انواع املت، ژامبون، سوسیس و تخم‌ مرغ، عدسی و لوبیا، پنیر، کره و مربا، میوه‌های تازه، شیر، نسکافه، چای و نان تازه است.

 

معرفی رستوران های هتل کادوس رشت

 

ناهار و شام در رستوران هتل کادوس

کادوس به فکر هر سلیقه و ذائقه‌ای بوده است. کافی است سری به رستوران شکم الملوک بزنید. شکم الملوک را می‌توان در دسته بهترین رستوران‌های رشت قرار داد.

انواع غذاهای سنتی، محلی، ایرانی و فرنگی در منوی این رستوران قرار گرفته است. انواع کباب‌ها همچون سلطانی و شیشلیک، انواع جوجه همچون جوجه چینی، انواع ماهی همچون قزل آلا، انواع فست فود شامل پیتزا و ساندویچ و البته سرو انواع خوراکی‌های جذاب محلی و سنتی رشت در شکم الملوک قابل سفارش است. این رستوران با محیط جذاب و زیبای خود توانسته محبوبیت ویژه‌ای بین گردشگران کسب کند.

 

انواع نوشیدنی در کافی‌ شاپ هتل کادوس

کافی شاپ هتل کادوس رشت بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت شما در کنار دوستان و خانواده است. پس از گشت و گذار در رشت، حتما یک کافه‌نشینی باید در برنامه‌های شما قرار گیرد.

کافه کادوس در یک فضای بسیار شیک و آرامش بخش با سرو انواع چای، قهوه، شیک، گلاسه، بستنی، کیک و انواع خوراکی‌های خوشمزه پذیرای میهمانان است.

 

معرفی رستوران های هتل کادوس رشت

 

شرایط استفاده از رستوران و کافی شاپ هتل کادوس چیست؟

چه در هتل کادوس اقامت داشته باشید و چه مسافر شهر رشت باشید، می‌توانید از خدمات کافه و رستوران هتل استفاده کنید. حتی اگر میهمانی و مراسم خاصی مد نظر داشته باشید، می‌توانید این مجموعه با بهترین سطح امکانات را در گزینه‌های خود قرار دهید.

کادوس با معماری مجلل و باشکوه، غذاهای باکیفیت و برخورد حرفه‌ای پرسنل خود قطعا یک گزینه ایده‌آل به شمار می‌آید. پیشنهاد می‌شود حتی برای یک وعده هم که شده سری به رستوران این هتل لوکس و زیبا بزنید.

 

چگونه هتل کادوس را رزرو کنیم؟

اگر قصد دارید علاوه بر نوش جان کردن انواع غذا و نوشیدنی جذاب در رستوران هتل، در اتاق‌های آن هم اقامت داشته باشید و یک سفر خاطره‌انگیز را تجربه کنید، می‌توانید از طریق پلتفرم‌های رزرو آنلاین هتل اقدام نمایید. از این طریق با اطلاعات کامل هتل همچون آدرس، موقعیت مکانی در نقشه، دوری و نزدیکی از جاذبه‌های مهم گردشگری، لیست کامل امکانات و خدمات، اتاق‌ها، قیمت، قوانین ورود و خروج، قوانین کنسلی رزرو و … آشنا خواهید شد.

در سایتی همچون جااینجاس علاوه بر دسترسی کامل به این مشخصات، نظرها و تجربه‌های مسافرین قبلی هم در اختیار شما است تا بتوانید با آگاهی بیشتری تصمیم گرفته و اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان