زیباترین دعاهای بعد نماز برای رفع گرفتاری و برکت روزی

زیباترین دعاهای بعد نماز برای رفع گرفتاری و برکت روزی

زیبا و مجرب ترین دعاهای خالصانه بعد نماز یا در هر ساعت از شبانه روز

دعا و راز و نیاز لازمه ی ارتباط با خالق هستی است. اذکار و دعاها سر سجاده نماز و لحظه های ملکوتی و حتی به دلیل علمی، ساعتهایی که انرژی مادر زمین زیاد است خواندن و خواستن از خالق یکتا اثر دوچندان دارد.

شرایط خواندن دعا برای رفع گرفتاری و برکت رزق و روزی

  • خلوص نیت و داشتن وضو (سعی کنید در طول روز همیشه با وضو باشید)
  • محیط آرام و بدون صداهای صوتی و تصویری
  • هنگام لحظه های ملکوتی اذان (هر سه نوبت)
  • مراقبه برای دعا کردن، روشن کردن شمع، عود (در صورت تمایل)

 

زیباترین دعاهای بعد نماز برای رفع گرفتاری و برکت روزی

 

تفاوت دعا و ذکرها

دعا کردن با گفتن ذکر بسیار متفاوت است. دعا برای رفع گرفتاری، رسیدن به خواسته ها، داشتن کسب و کار، روزی فراوان، شفای بیمار و … .

اما گفتن ذکرها و اسماء الهی، باعث می شود چهره ای آرام و نورانی ،خلوص نیت، پاکی قلب، آرامش و نور الهی و بخودی بخود رسیدن به تمام خواسته ها را از خدای منان هدیه بگیریم. همچنین ایمان به خالق یکتا را مستحکم تر می کند.

فواید و شرایط خواندن اذکار و اسماء الهی و اثرات معجزه آسای آن

 

زیباترین دعاهای بعد نماز برای رفع گرفتاری و برکت روزی

 

 

زیباترین دعاها بعد از فریضه ی نماز یا هنگام مراقبه با خدای احد و واحد

  • خدایا من تو را اطاعت کردم در آنچه تو بیشتر دوست داری. و آن تنها شناختن توست و مخالفت تو نکردم، که اگر بوده کفر کردم.

پس بیامرز برایم آنچه در این میان است ای آنکه بسوی توست گریز من. امان ده مرا در آنچه از آن بهراسم، خدایا بیامرز برایم بسیاری از نافرمانیهایی که کردم، و بپذیر از من اندک طاعتی که انجام دادم.

ای ذخیره من در مقابل ذخیره ها، و ای امید و معتمد من، این پناه و سند من، ای یگانه و یکتا. ای خدایی که بی نیازی، نه فرزند هستی و نه فرزند داری و نیست برای تو همتا و احدی. از تو خواهم بحق آنکه برگزیدی او را بین خلقتت، و نیاوردی مانند آنها در خلقتت.

رحمت فرست بر محمد و آل محمد و با من آن کن که اهل آنی.خدایا من از تو می خواهم به یگانگی بزرگ ترت، و محمدیه تابنده، و علویه والایت، و به همه ی آنچه حجت آوردی بر بندگانت، و به نامی که پنهان کردی از خلقتت، پس اظهار نشود از تو مگر بر خودت.

درود فرست بر مقربان درگاهت، و در کار من گشایش و فرج و جریانی عطا کن و روزیم ده از آنجا که گمان می برم و از آنجا که گمان نمی کنم. زیرا تو روزی دهی هر که را بخواهی بی حسااااب.

  • خدایا البته که تو می بینی و دیده نمی شوی، و تو در منظره ی برتری هستی، بدرستیکه بسوی توست نهایت آرزوها، و برگشتی که به سوی توست، آخرت و دنیا از توست، و از توست مرگ و زندگی.

پناه می برم به تو پروردگارم از اینکه خوار شوم یا رسوا، از این که بی روزی بمانم و مریض باشم، از این که نگاهت را از من بگیری!

  • خدایا چگونه بخوانم تو را وقتی تو تویی و من منم! خدایا چگونه امیدم را از تو قطع کنم که تو تویی، خدای والای حکیم.

خدایا اگر به درگاه تو زاری نکنم به درگاه که و چه کسی زاری کنم. خدای مهربانم همانگونه که دریا را برای حضرت موسی  شکافتی و نجاتش دادی، از تو می خواهم این که رحمت فرستی بر محمد و آل محمد، و اینکه نجات دهی مرا، ازآنچه در آن گرفتارم و گشایشی فوری به من عطا کنی، بدون مدت، به فضل و رحمت خودت ای مهربان ترین مهربانان.

  • خدای من، می خوانم و از تو میخواهم اینگونه: ای کسی که گشوده شود گره ها و گرفتاریها به دست او. ای کسی که سهل کننده سختی هایی، ای کسی که تا اراده نکنی برگی از درخت بر زمین نمی افتد.

ای آگاه به سر نهان و آشکار جهان، ای نظاره کننده آسمان ها و اعماق اقیانوسها، ای گرداننده ماه و خورشید، زمین و زمان، از تو می خواهم به فضل و رحمت خودت، سختی کارهای مرا آسان کنی، روزی فراوان به من عطا کنی، از آنجایی که می دانم و از آنجایی که نمی دانم روزی مرا به خزانه ی الهی خودت وصل کن. آمین یا رب العالمین

 

زیباترین دعاهای بعد نماز برای رفع گرفتاری و برکت روزی

 

ذکرهای مجرب برای برکت روزی، رفع مشکلات و راحتی همه ی امور زندگی

  • اَستَغفُرُاللهَ رَبی وَ اَتوُبُ اِلیَه
  • و اُفَوِضُ اَمری اِلیَ الله اِنَ الله بَصیرُ بِالِعباد
  • یا وَهاب، یا تَواب
  • یا قاضیَ الحاجات
  • یا نورُ یا قُدوس
  • یا غیاثَ المُستَغیثین
  • واللهُ خَیرُ الرازقین

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان