وقتی آنجلینا جولی بدجنس می شود!! عکس

وقتی آنجلینا جولی بدجنس می شود!! عکس
اخیرا خبرهای بیشماری پیرامون جدالهای پنهان "جنیفر انیستون" و "آنجلینا جولی" به گوش میرسد که حکایت از حسادتهای زنانه این دو ستاره هالیوودی دارد.
در تازه ترین خبرها آمده است بعد از اینکه " آنجلینا جولی" مرد زندگی "جنیفر انیستون" را از وی ربود اکنون اقدام به ربودن دیگر علاقه مندی های او کرده است.

 

وقتی آنجلینا جولی بدجنس می شود!! عکس
 
بعد از اینکه هردوی این ستاره های مشهور هالیوودی از یک خط هوایی استفاده کرده و لغو بلیت سفر توسط انیتسون رسانه ای شد، اکنون خبر می رسد "آنجلینا جولی" به همراه" برد پیت" و 6 فرزندش در هتل مورد علاقه و حتی سوئیت مورد علاقه "جنیفر انیستون" اقامت دارد.
 
نکته حساس این خبر اینجاست که برد پیت و آنجلینا جولی همیشه هنگام سفر به لوس آنجلس از هتلهای دیگری استفاده میکردند اما این بار که برنامه سفر به دست آنجلینا جولی 38 ساله ترتیب داده شده است وی درست همان هتلی را انتخاب کرد که همه میدانند هتل مورد علاقه جنیفر انیستون است و علیرغم دانستن اطلاعات قبلی اتاقی را رزرو کرده است که همیشه توسط همسر سابق برد پیت اجاره میشد. یک منبع نزدیک به این زوج هالیوودی میگوید حتی اصرارهای برد پیت برای منصرف کردن آنجلینا جولی از رزرو این سوئیت کارساز نشد. به نظر میرسد آنجلینا جولی شدیدا در پی آزار جنیفر انیستون است و نمیتواند خشم و کینه و نفرت خود را نسبت به او رسانه ای نکند.
 
 

وقتی آنجلینا جولی بدجنس می شود!! عکس
 
بسیاری از رسانه ها با بیان این موضوع اعلام کرده اند از آنجا که همه از علاقه جنیفر انیستون به این سوئیت خبر دارند مسلما اجاره این سوئیت گرانبها توسط آنجلینا جولی بی هدف نبوده است. شاید از این به بعد جنیفر انیستون با دانستن اینکه همسر سابقش با معشوق خود در این اتاق اقامت داشته است هرگز نتواند به اتاق مورد علاقه اش در این هتل سری بزند.
 
 

وقتی آنجلینا جولی بدجنس می شود!! عکس

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان