ramazan
ramazan

بالا بردن صدای گوشی های سری N نوکیا!

بالا بردن صدای گوشی های سری N نوکیا!
گوشی های سری N نوکیا شامل N80,N70,N73 و… از گوشی های پرطرفدار حال حاضر بازار هستند. این گوشی ها نسبت به گوشی های سری ۶۰ کلأ دارای ویژگی های بارزتری هستند ، یکی از این ویژگی قابلیت صدای بالاتر هنگام پخش فایلهای صوتی است.
 
اما در سیستم عامل این گوشی ها ابزار دیگری نیز نهفته است که به شکل پیش فرض فعال نیست ، در این ترفند قصد داریم روشی را معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید با اندکی افت کیفیت صدای گوشی سری N خود را تا حد زیادی افزایش دهید.

برای این کار ابتدا باید یکی از آهنگ های گوشی (غیر از زنگهای پیش فرض) را به طریق زیر اجرا کنید:

از طریق منوی گوشی به Gallery بروید. سپس All Files را انتخاب کنید. (فارسی موبایل) حالا یکی از آهنگ های موجود را اجرا نمایید. همان طور که آهنگ در حال پخش است ، Options و سپس Equaliser را انتخاب کنید. اکنون از میان گزینه های موجود یکی را به دلخواه (مثلأ Rock یا Bass) را به وسیله دکمه وسط انتخاب نمایید.

 
اکنون دکمه Edit را بزنید. در صفحه جدید که مربوط به تنظیم Equaliser است ، تمامی Level ها را به بالاترین حد ممکن ببرید. اکنون در صورتی که دکمه Back را بزنید خواهید دید که صدای آهنگ بسیار بیشتر از گذشته خواهد شد.

البته مقداری افت کیفیت صدا خواهید داشت ، اما با اندکی ایجاد توازن در Level ها میتوانید کیفیت و صدا را متوازن کنید.

به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر آهنگ ها را از طریق File Manager گوشی اجرا کنید این عمل میسر نمیشود زیرا در این حالت هنگامی که Options در Music player گوشی را انتخاب میکنید گزینهEqualiser وجود ندارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان