ramazan
ramazan

خالق لاست با دختری عجیب بر می گردد !

خالق لاست با دختری عجیب بر می گردد !
جی. جی. آبرامز خالق سریال «لاست» به همراه آلفونسو کوارون سریالی علمی تخیلی برای شبکه ان‌بی‌سی می‌سازد.
به گزارش نازوب، آلفونسو کوارون سازنده فیلم‌های تحسین‌شده‌ای چون «و مادرت هم همینطور» و «فرزندان بشر»، این روزها ساخت «جاذبه» را به پایان رسانده است، فیلمی علمی تخیلی که قرار است سال 2013 روی پرده برود و داستانش درمورد فضانوردی است که پس از آسیب دیدن سفینه‌اش سعی می‌کند خود را به زمین برساند.
 
حالا کوارون به همراه جی. جی. آبرامز سریالی برای شبکه ان‌بی‌سی می‌سازد که داستانی ماورائی را روایت می‌کند. قرار است کوراون قسمت اول سریال را کارگردانی کند و تهیه‌کننده آن باشد. آبرامز که پاییز امسال سریال «انقلاب» ساخته او از شبکه ان‌بی‌سی پخش می‌شود، این بار برخلاف گذشته چندان اخبار سریال جدید را که هنوز نامی ندارد، در هاله رازورمز فرو نبرده است.
فیلمنامه سریال را کوارون به همراه مارک فریدمن می‌نویسد و داستان دختری عجیب را روایت می‌کند که توانایی ماورائی دارد و در طی هفت سال توانایی‌اش به مرحله نهایی می‌رسد. مردی که به تازگی از زندان آزاد شده به دختر پناه می‌دهد، این درحالی است که عده‌ای در تلاش برای دست یافتن به نیروی دختر هستند.
 
کورارون شاید به اندازه آبرامز در تلویزیون تجربه نداشته باشد، اما بی‌تجربه هم نیست. او یک قسمت از سریال رمزآلود «فرشتگان سقوط‌کرده» (سریالی محصول سال 1993 که تام کروز و استیون سودربرگ هم از کارگردان‌های آن بودند) را کارگردانی کرده و همچنین شش اپیزود از سریال اسپانیایی «هورا مارکادا» در ژانر فانتزی/وحشت را ساخته است.
کوراون برای فیلمنامه «و مادرت هم همینطور» و «فرزندان بشر» نامزد جایزه اسکار فیلمنامه شد.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان