رفع قطعی چروک پوست بدون استفاده از کرم ها

مجموعه : آرایش صورت
رفع قطعی چروک پوست بدون استفاده از کرم ها
محققان ادعا كرده‌اند كه از این پس برای از بین بردن چین و چروكهای پوست نیازی به استفاده از كرم‌های مختلف ضد چروك نخواهید داشت بلكه تنها با یك قرص می‌توانید به مقصود خود دست پیدا كنید.
به گزارش سرویس بهداشت و درمان ایسنا، یكی از بزرگترین شركت‌های تولید كننده لوازم آزایشی در جهان با همكاری یكی از بزرگترین تولید كننده‌های محصولات شیرینی و شكلات موفق به تولید یك قرص پوشیده از قند شده است كه به میزان قابل توجهی روند پیر شدن پوست را كند می‌كند.

این قرص شیرین ضد چروك تولید نستل و اورئال است كه در آن از تركیبی استفاده شده كه در گوجه فرنگی یافت می‌شود و تولید مجدد سلولهای جدید پوستی را افزایش و بهبود می‌دهد و نیز از آسیب سلولهای پوستی پیرتر جلوگیری می‌كند.
روزنامه ساندی تایمز در این باره نوشت: محصول جدید موسوم به «اینئووفرمیت» حاصل دانش تغذیه و پوست شناسی است كه هم اكنون در بخشهایی از اروپا و آمریكای جنوبی موجود و در دسترس است.

رییس این تحقیق خاطرنشان كرد: محصول جدید، كارایی مطلوبی دارد و ما هم اكنون در تلاش برای ارتقای آن هستیم. دانشمندان این قرص را بر اساس لیكوپن كه رنگدانه قرمز كاروتن در گوجه فرنگی است، تولید كرده‌اند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان