راهکاری برای از بین بردن چین و چروک دور دهان

راهکاری برای از بین بردن چین و چروک دور دهان
نازوب، از آنجایی که امروزه از بین بردن چین و چروکها و حفظ ظاهر شاداب و جوان برای مردم اهمیت بسیار زیادی دارد ، روشهایی مثل تزریق بوتاکس و ژل محبوبیت بسیار زیادی دارند اما خوشبختانه راه های بی ضررتر و کم دردتری هم برای صاف کردن این چین و چروکها وجود دارد.
 
دستورالعمل:
 
مقدار زیادی آب بنوشید. اگر ما به میزان کافی آب نخوریم و آب بدنمان کم شود ، توانایی پوست ما برای بازسازی و جوانسازی خودش ، کاهش می یابد. بنابراین اگر همیشه بدنتان را هیدراته و پر از آب نگه دارید ، پوستتان توانایی بیشتری برای جوانسازی خواهد داشت چروکهای پوست شما کاهش خواهد یافت. هر روز ۸ لیوان آب بنوشید.
 
پوستتان را مرطوب کنید . مرطوب نگه داشتن سطح خارجی پوست هم تقریبا" به اندازه آب خوردن برای تامین آب داخل بدن ، مفید است. همیشه به صورتتان مرطوب کننده بزنید مخصوصا" بعد از اینکه صورتتان را می شویید و یا از تمیز کننده ای استفاده می کنید که پوستتان راخشک می کند. در هنگام استفاده از کرم مرطوب کننده ، به چروکهای اطراف دهانتان توجه خاص داشته باشید.
 
از محصولات دارای ویتامین "ای" استفاده کنید . ویتامین ای به صاف کردن پوست شما و کم کردن علائم پیری خیلی کمک می کند .
 
از ضد چروکهای حاوی آنتی اکسیدان استفاده کنید. آنتی اکسیدانها می توانند با اثرات مضر نور خورشید ، دود و سیگار مبارزه کنند. حتما" این کرمها را روی چروکهای دور دهانتان هم بزنید.

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان