زنی که در نیمه شب خود را طعمه مردان قرار میدهد!

مجموعه : اخبار
زنی که در نیمه شب خود را طعمه مردان قرار میدهد!

سرهنگ‌ نادری  با اشاره به مردانی كه خود را به هیچ می‌فروشند، گفت: عوامل اطلاعات كلانتری 120 سید خندان در پی كسب چندین مورد شكایت در خصوص زنی كه با قرار گرفتن در ساعات پایانی شب در كنار خیابان خود را طعمه‌ای برای سوار شدن قرار می دهد؛ که پس از سوار شدن و رفتن به مكانی كه مرد می خواهد توسط دستیار مرد خود كه در تمامی طول مسیر آنان را تحت نظر داشته، اقدام شوم خود را پیاده كرده و اموال مرد را با خشونت وبا استفاده از سلاح های گوناگون  به سرقت می‌برند.

این مقام مسؤل انتظامی ابراز داشت: به دلیلی كه مردان آبرویشان نرود تنها تعداد بسیار كمی از آنان به كلانتری مراجعه كرده و شكایت خود را مطرح كرده‌اند.

سركلانتر چهارم پلیس پایتخت در ادامه تاكید كرد: پس از آنكه ماموران تحت الامر و اطلاعات این یگان اقدامات گسترده و پیچیده خود را آغاز كردند ، توانستند سر نخ هایی از این متهم به دست آورند.

سرهنگ نادری ضمن اشاره به ردیابی متهم مورد نظر اذعان داشت: عوامل اطلاعات به طور نامحسوس در مناطق احتمالی ارتكاب جرم به كمین نشستند و توانستند در آدرس حوالی پل شریعتی در كنار پمب بنزین، ساعت 1 بامداد، زن شیطان صفت را دستگیر نمایند.

این مقام مسؤل انتظامی با اشاره به اینكه قبل از انتقال متهم به مقر فردی به واحد گشت با یك دستگاه خودروی پراید مراجعه كرد،اظهار داشت: این مرد كه خود را از آشنا های زن معرفی كرد بلافاصله به دلیلی كه زن شیطان صفت دارای همدست بوده مرد مراجعه كننده به نام "فرنام" 27 ساله دستگیر و به كلانتری انتقال داده شدند.

وی در خصوص بازجویی های اولیه از متهمان گفت: متهم زن در مرتبه ی اول بازجویی خود را به نام "الهام" 24 ساله معرفی كرد و اظهار داشت: كه منزلش در چند كوچه پایین تر از محل دستگیری است(این موضوع پس از بررسی صحت نداشت).

سركلانتر چهارم پلیس پایتخت در خصوص اعترافات متهم مرد گفت: "فرنام" كه خود را در چنگال قانون اسیر دید معترف شد این خانم با افكار پلید خودش او را به این كار كه با یكدیكر اقدام به ارتكاب چنین زور گیری هایی كنند فریب داده است كه متاسفانه این نوع زورگیری ها را در شب حداقل یك مورد انجام می دادیم.

سرهنگ نادری در پایان خاطر نشان كرد: متهمان در نهایت با تشكیل پرونده جهت بررسی بیشتر به پایگاه چهارم پلیس آگاهی فرماندهی تهران بزرگ منتقل شدند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان