ramazan
ramazan

گودزیلای بی غیرت دستگیر شد! عکس

مجموعه : اخبار
گودزیلای بی غیرت دستگیر شد! عکس
نازوب به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ چند روز گذشته یک تن از اراذل و اوباش خطرناک تهران به نام "علی گودزیلا" که درارای چندین فقره سابقه شرارت، عربده کشی، زورگیری و نزاع بود، در حالت غیر طبیعی اقدام به شکستن شیشه مغازه های خیابان استاد معین کرد و پس چند دقیقه قدرت نمایی و عربده کشی از محل گریخت.

این موضوع به دلیل حساسیت بالا بلافاصله در اختیار پلیس امنیت قرار گرفت و ماموران امنیت عمومی سریعا دستور دستگیری متهم را از سوی دادسرای 33 تهران کسب کردند.

با کسب دستور از سرپرست محترم دادسرا ماموران پلیس امنیت اطلاعات خود را به تجمیع رساندند و موفق شدند از حضور این اراذل و اوباش در منطقه استاد معین با خبر شوند.
لذا ماموران زبده با اکیپ کامل عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند ولی پس از ورود در عین ناباوری مشاهده کردند که این جوان بی غیرت خواهر خود را جهت جلب رضایت از کسبه به داخل مغازه فرستاده است و خود نیز با خودروی 206 در همان حوالی در حال پرسه زنی است.

ماموران در یک اقدام ضربتی این جوان شرور را دستگیر و در بازرسی از خودرویش ده ها عدد قمه و چاقو و یک گاز اشک آور کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ سرهنگ علیرضا محرابی با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: با توقیف خودرو و انتقال به پارکینگ، متهم نامبرده به بازداشتگاه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال داده شد تا شاکیان شناسایی شوند و پرونده متهم در خصوص سایر جرائمش تکمیل گردد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان