فروپاشی یک خانواده بخاطر SMS تبلیغاتی ! طنز

فروپاشی یک خانواده بخاطر SMS تبلیغاتی ! طنز

طنز فروپاشی یک خانواده بخاطر اس ام اس های تبلیغاتی

 

آیدین سیارسریع در روزنامه قانون نوشت:

بی قانون و خوانندگان

شنیده‌ها حاکی از آن است که امسال مراسم اسکار توسط وزارت ارشاد برگزار می‌شود و وزیر ارشاد قصد دارد با برگزاری این مراسم آن هم به صورت مختلط آخرین میخ را بر تابوت فرهنگ کشور بزند. لطفا اطلاع رسانی کنید.

(مرتضی بولتن ساز از تهران)
بی قانون: وزارت فرهنگ و ارشاد این خبر را تکذیب کرد.
بولتن ساز: مهم نیست. شما اطلاع رسانی کنید.
بی قانون 😐

نابود نشدن غرب در اثر مذاکرات هسته‌ای تا این لحظه نشان از ضعف دیپلماسی دولت یازدهم دارد. آقایان دیپلمات اگر نمی‌توانند استعفا دهند. (امیرفرشاد مسلح از دیستروی‌آباد)

ممانعت پلیس از برهم زدن برخی کنسرت‌ها توسط نیروهای مظلوم و دلسوز و جلوگیری از به کار بردن چماق جهت تعالی فرهنگ و بالاخص موسیقی کشور و همچنین زنده ماندن خیل عظیمی از هنرمندان عرصه موسیقی و مخاطبان گمراه آنها مصداق بارز نقض حقوق فردی و اجتماعی در جامعه است. عجیب است که نهادهای مدعی حقوق بشر در قبال این مسائل ساکت‌اند و هیچ نمی‌گویند.

(فرهنگ پورچماق از کلفتشهر)

در میان غفلت و بی توجهی وزارت ورزش و جوانان به قشر جوان، حساسیت فدراسیون فوتبال به مسائل و دغدغه‌های جوانان جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.  اقدام بجا و شایسته این فدراسیون مبنی بر برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی شیلی (با تمام ستارگان خود) را با تمام وجود ارج می‌نهیم. (جمعی از جوانان مجرد و مجرب)

چرا توزیع روزنامه در سرزمین ما تا این اندازه ضعیف است؟ (منصور از سرزمین لیدی گاگا)

بی قانون: سلام همشهری! مسئولان روزنامه در حال پیگیری هستند.  به همین منظور هفته پیش چند نفر را به آن سرزمین ارسال کردیم که متاسفانه تاکنون خبری از آنها دریافت نشده و احتمالا از این به بعد هم نخواهد شد.

شنیده شده که ایران قصد گسترش خودروسازی در عراق را دارد. آقایان رحم کنید.  مگر مردم مظلوم عراق چه گناهی کرده‌اند که باید این همه تلفات بدهند؟
(ابوبکرالبغدادی از موصل)

زندگی‌ام به‌خاطر پیامک‌های تبلیغاتی در آستانه فروپاشی قرار گرفته است! پیامک اومده که «چطوری هانی؟ نظرت چیه امروز هم بریم اون کافه‌ای که دفعه پیش منو بردی؟ چیه؟ نشناختی؟ بی شرف رو نگاه کنا!  اگه میخوای بدونی من کی‌ام یه پیامک خالی به 500040 بفرست. ماچ!» اون‌وقت این مزخرفات رو زن من تو گوشیم دیده و الان طلاق می‌خواد. نفرستید اینها رو. سر جدتون نفرستید.

می‌خواستم از آلیستر فیندلی کشاورز بریتانیایی که به تازگی توانسته نوع جدیدی از پیاز قرمز را پرورش دهد که موقع خرد کردنش اشک از چشمان کسی سرازیر نمی‌شود تشکر کنم و بگویم آفرین بر تو‌ای مرد! (سیارسریع از بی قانون، جهت پر شدن ستون)

با توجه به اینکه هنوز پنجاه کلمه مانده تا حجم این ستون به حدنصاب برسد عرض می‌کنم که کاری نکردیم! وظیفه‌مان بوده.

انشاءا… اشک هیچ مظلومی را در جهان نبینیم. چرا این ستون لعنتی پر نمی‌‌شود؟ (آلیستر فیندلی از بریتانیا)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان