پسری که بخاطر علاقه به انگشتر زورگیر شد! عکس

پسری که بخاطر علاقه به انگشتر زورگیر شد! عکس

به گزارش نازوب ، ساعت 3 و 30 بامداد ، شانزدهم اسفند ماه  ماموران کلانتری 110 شهدا در حال گشت زنی در آدرس خیابان 17 شهریور، خیابان ابن سینا بودند که فردی به هویت “حسن” به همراه مادرش به نام “زینت” به واحد مراجعه و اظهار داشت، كه فردی چند ساعت قبل با چاقو مرا مورد زورگیری قرار داده است و اکنون متهم را در پایین خیابان دیدم .

 

ماموران با اخذ مشخصات زورگیر جهت دستگیری متهم وارد عمل شده و توانستند  در حین گشت زنی متهم را شناسایی کنند اما وی به محض دیدن پلیس اقدام به فرار کرد.

 

سرانجام متهم پس از چند دقیقه دویدن خسته شد و خودش را تسلیم ماموران کرد و به کلانتری منتقل شد.

 

در پایگاه پلیس متهم خودش را “فریبرز” 27 ساله معرفی کرد و پس از مواجه شدن با پسر قربانی به زورگیری انگشتر‌های گران قیمتش اعتراف کرد و گفت: من از بچگی عاشق زیورآلات به ویژه انگشتر بودم.

 

وی ادامه داد: این علاقه من به انگشتر مرا وادار کرد تا زورگیر شوم چراکه اگر انگشتری دست جوانی و با پیرمردی می‌دیدم ، ابتدا به او پیشنهاد خرید می‌دادم و در صورت امتناع او از فروش، مجبور بودم برای به دست آوردن انگشترش دست به زورگیری با تهدید چاقو بزنم.

 

سرهنگ سیروس کتابعلی رییس کلانتری 110شهدا درباره این خبر ، گفت: به دنبال اظهارات متهم پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمش در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان