اسامی قربانیان سیل در البرز و آمار قربانیان

مجموعه : اخبار حوادث
اسامی قربانیان سیل در البرز و آمار قربانیان

تعطیلی عید بزرگ فطر ظاهرا امسال حال و هوای خوشی برای بیشتر شهرهای شمالی کشور نداشت

 

به گزارش نازوب، اسامی قربانیان حادثه سیل در استان البرز منتشر شد که به شرح زیر می باشد.

قربانیان حادثه عبارتند از:
1 – حسین درخانی
2 – مریم تقی‌خانی
3 – زهر ملا‌حسینی
4 – فرشاد گل‌محمدی
5 – نیلوفر گل‌محمدی
6 – خانم مجهول‌الهویه احتمالا تبعه افغانستان

 

جزئیاتی از آمار قربانیان و جاده های گرفتار در سیل و بارندگی های شدید

محمدتقی ایرانی دقایقی قبل در کرج مستقر در ستاد بحران استانداری البرز اظهار داشت: اسماعیل نجار دقایقی قبل وارد استان البرز شده و به صورت مستقیم به روستای سیل زده سیجان رفته است.

وی افزود: با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران در استان البرز، امیدواریم هر چه سریع‌تر، کمک‌های دولت تدبیر و امید برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ارسال شود.

 

این مسئول بیان داشت: همچنین از صبح امروز نیز استاندار البرز در روستای سیجان حضور داشته، خدمات رسانی و امداد به سیل زدگان را مدیریت می‌کند.

ایرانی گفت: تمام مسائل در ستاد مدیریت بحران استان البرز به ریاست استاندار البرز در محل حادثه مورد تجزیه و تحلیل و مدیریت قرار گرفته است و مدیران استانی به همراه مدیران کشوری از نزدیک شرایط را زیر نظر دارند.

وی درباره آخرین آمار قربانیان نیز گفت: تا این لحظه ۶ نفر فوت و ۱۲ نفر مفقود شده‌اند.

 

فرماندار کرج در پاسخ به این پرسش که شما صبح امروز تعداد کشته شدگان را ۸ نفر اعلام کردید، گفت: با انجام تحقیقات بیشتر به ویژه صحبت با اعضای خانواده این افراد، احتمال می‌دهیم که ۲ نفر از کشته شدگان زنده باشند و به همین دلیل نام آنها را از فهرست فوت شدگان قطعی خارج و در فهرست افراد مفقود شده قرار داده‌ایم و امیدواریم هر چه سریع‌تر سرنوشت این افراد مشخص شده و به جمع خانواده خود باز گردند.

* تخریب کامل ۱۰۰ خودرو در جاده چالوس
ایرانی بیان داشت: همچنین بر اثر حادثه سیل شب گذشته حدود ۱۰۰ خودرو به طور کامل تخریب شده است.

وی افزود: از سوی دیگر حدود ۲۷۰ واحد مسکونی در روستای سیجان قرار دارد که ۵۰ درصد این واحدها بین ۱۰ تا ۵۰ درصد تخریب شده است.

 

معاون استاندار البرز اظهار داشت: در حال حاضر آب و برق روستای سیجان وصل شده، مخابرات استان البرز با استقرار تجهیزات سیار ارتباط روستا را برقرار کرده است.

ایرانی تصریح کرد: همچنین مواد غذایی و آب شرب سالم برای مردم روستای سیجان تامین شده و هلال احمر در حال ارسال مواد غذایی بیشتر به این روستا است.

 

وی گفت: در حال حاضر آتش‌نشانی، شهرداری و اداره راه و شهرسازی با جدیت برای پاکسازی معابر روستای سیجان از سنگ‌های چند تنی و ماشین‌هایی که بر اثر سیل واژگون شده و یا زیر پل‌ها گیر کرده بودند، در تلاش هستند.

ایرانی در پایان اعلام کرد: پلیس راه نیز در حال مدیریت تردد در جاده چالوس است و امیدواریم که تا چند ساعت دیگر، شرایط عادی در منطقه حاکم شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان