ramazan
ramazan

جدیدترین مدل مانتوهای خاص برای دختران شیک ایرانی

مجموعه : لباس زنانه
جدیدترین مدل مانتوهای خاص برای دختران شیک ایرانی

طرح های جدید مانتوهای زیبا برای دخترخانم های شیک پوش ایرانی

 

 

الهام گرفتن از هنرهای ایرانی به جای جریان مد، راز شكل‌گیری برند ماریاست. یك سال بیشتر از تولد این برند نمی‌گذرد اما طراح آن با خلاقیتی كه داشته، توانسته نام خودش را در میان طراحان قدیمی بشناساند. هنر ماریا بشیریان، الهام گرفتن از هنرهای سنتی ایران و استفاده از آنها در خلق مانتوهایی متفاوت است؛ طرح‌هایی كه می‌توانید نگاه متفاوت طراح را در آنها ببینید.

 

 

ردپایی از ایران و ایرانی

همنشینی رنگ‌ها و زیبایی جریانی است كه برند ماریا، در طراحی‌هایش دنبال می‌كند. ماریا بشیریان طراح این برند تلاش می‌كند پوشش‌هایی را خلق كند كه قبل از هر چیز متمایز بودن‌شان را به رخ بكشد. ماریا بشیریان می‌خواهد با استفاده از نقش‌های اسلیمی كه در قالب طرح‌های كاشی در هم تنیده می‌شوند، میان پوشش‌های مدرن امروزی و فرهنگ دیروز ما پیوند برقرار كند. ماریا دوست دارد در كارهایش ردپایی از ایران و ایرانی باشد.

 

ویژگی طراحی‌های «ماریا بشیریان» تركیب نگاه مدرن امروز با مدل‌هایی است كه ردی از هنر دست در همه آنها پیداست. او معتقد است ظرافت و زیبایی نقوش، بافت‌ها و به روز بودن همیشه می‌تواند زمینه‌ساز ایده‌هایی تازه باشد. ماریا در كار‌های پاییز امسالش سراغ طرح‌هایی رفته كه ویژگی همه آنها آزادی و در یك كلام راحتی است. فقط در طراحی آنها سعی شده تا در عین راحتی كمی تا قسمتی متفاوت از همه باشند!

 

بین‌المللی شدن، هدف بعدی ماریا   

 ماریا بشیریان كارهایش الهامات ذهن خودش است و الگوبرداری نمی‌كند. او معتقد است هر بیزینسی یك ماموریتی دارد و یك چشم‌اندازی را برای خودش تعریف می‌كند اما به قاطعیت می‌گوید با اینكه مدت كوتاهی است كار می‌كند اما كارهایش بازخورد خوبی داشته و مطمئنا در دو سه سال آینده به بین‌المللی شدن برندش فكر می‌كند. ماریا مزون تا به حال چند پیشنهاد از طراحان ایرانی مقیم خارج از كشور داشته كه تمایل داشتند با این مزون همكاری داشته باشند.

 

پارچه این مانتوی خاص و شیك از جنس كتان ایتالیایی است. چیزی كه این مانتو را می‌تواند از مانتوهای دیگر متمایز كند، قسمت پلیسه آن است كه باعث شده فرم مانتو بسیار خاص شود.

 

 

جدیدترین مدل مانتوهای خاص برای دختران شیک ایرانی

 

یك طرف مانتو هنر نقاشی دست است كه تصویر یك خاتون با ابروهای پیوسته را نمایش می‌دهد و سمت دیگر مانتو نشان‌دهنده موهای خاتون است كه طراح سعی كرده با حالت پلیسه نشان دهد و به همین دلیل یك سمت مانتو بلندتر از سمت دیگر است. این مانتو برای خانم‌های لاغر اندام مناسب‌تر است زیرا قد را كوتاه‌تر نشان می‌دهد و برای افراد چاق توصیه نمی‌شود.

 

مانتوی پیشنهادی ما مانتویی است متناسب با مكان‌های خیلی رسمی؛ اگر به جای تیپ‌های اسپرت، یك ست شیك و خاص را ترجیح می‌دهید، سراغ این مانتو بروید. به كارگیری نقش اسلیمی در جلوی مانتو و رنگ خنثای پارچه اصلی، هارمونی خوبی را ایجاد می‌كند. نقش اسلیمی كه از طرح كاشی‌های روی دیوار مسجد الهام گرفته شده تمام توجه‌ها را به سمت خود جلب می‌كند.

 

 

جدیدترین مدل مانتوهای خاص برای دختران شیک ایرانی

 

قسمت جلوی مانتو به دلیل نقاشی كه رویش انجام شده پارچه را سفت و زمخت كرده؛ به همین دلیل برای اینكه راه رفتن راحت‌تر شود و پا راحت حركت داشته باشد، از دو طرف چاك‌های بلندی در مانتو ایجاد شده تا مشكل راه رفتن نداشته باشید. اگر این چاك در وسط مانتو ایجاد می‌شد، طرح را خراب و ناقص می‌كرد. این مانتوی كرپ چون از زیر گردن تا بالای مچ پاست و یك طرح پیوسته دارد، قد را بلندتر و كشیده‌تر نشان می‌دهد. این طرح اسلیمی زیبایی صد چندان به این مانتو داده است.

 

اولین انتخابی كه برای پوشش سر این ست به نظر هر كسی می‌رسد، روسری ساده مشكی است كه با رنگ مانتو همخوانی نداشته باشد. اگر نگاه دقیق‌تری به قسمت كار شده مانتو بیندازیم چون در قسمت جلوی مانتو طرح وجود دارد، سعی كنید روسری‌تان را دور سرتان بپیچید تا طرح‌ها به خوبی نمایان باشند.

 

این مانتوی خاص را با یك شلوار تیره ست كنید؛ یك شلوار جین تنگ بهترین شلواری است كه می‌توانید همراه این مانتو بپوشید. با این انتخاب سلیقه خودتان را نشان می‌دهید؛ از طرف دیگر باعث می‌شوید زیبایی مانتو بیشتر به چشم بیاید.

 

به شما پیشنهاد كردیم، این ست زیبا را با كفش مشكی ست كنید تا با شلوار فیت‌كات خودش را بیشتر نشان دهد ولی مهم‌ترین نكته انتخاب كفش پاشنه بلند است چون این كفش هم مناسب شلوارهای تنگ است و هم هویت كلاسیك دارد.

 

پارچه‌ای كه در دوخت این مانتو به كار رفته، نوعی كرپ باكیفیت و مرغوب است. این پارچه برای مكان‌های رسمی و مجلسی مناسب است. روی قسمت نقاشی شده مانتو كه كار دست است، برش‌ها با لیزر انجام شده؛ این طرح‌ها در پایین مانتو و سر آستین‌ها دیده می‌شود. ماریا بشیریان این مانتو را یك اثر هنری می‌داند. این مانتو حالت كتی دارد و به علت برش‌های عمودی اندام را جمع و جورتر نشان می‌دهد. در این مانتوی آبی رویال، نماد‌های ایرانی به چشم می‌خورد.

 

 

جدیدترین مدل مانتوهای خاص برای دختران شیک ایرانی

این مانتوی خوش‌رنگ را با شلوار سفید ست كنید؛ یك شلوار سفید راسته چون رنگ آبی روی سفید جلوه بیشتری دارد و از طرف دیگر این شلوار باعث می‌شود، شما خوش‌اندام و كشیده‌تر به نظر برسید.

 

مدل خاص مانتو و همچنین هنر دستش به قدری زیبا و پرجلوه است كه دیگر نیازی به رنگ دیگر در ست نیست. شال خردلی انتخاب ماریا بشیریان شده تا با حاشیه مانتو هماهنگی داشته باشد.

 

به شما پیشنهاد می‌كنیم این ست را با كفش پاشنه بلند آبی بپوشید تا شما را بلندتر نشان دهد چون بلندقامتی و كشیدگی در آراسته و فاخر شدن شما نقش مهمی دارد.

 

اگر خاطرتان باشد، شنل بخشی از مد سال گذشته بود كه امسال هم بازار گرمی دارد. این مانتو از پارچه كرپ دوخته شده كه مناسب برای خانم‌هایی تا سایز 42 است. ماریا بشیریان ایده این مانتو را از نان بستنی قیفی گرفته و روی مانتو پیاده كرده است. این مانتو حالت مخروطی دارد و با یك شیب كم دور می‌زند. خاص‌ترین بخش این مانتو، گل شقایق برجسته است كه با روبان‌دوزی، طراحی این كار را متفاوت كرده است. جنس پارچه و مدل انتخاب شده در دوخت این مانتو باعث شده كه برای مكان‌های رسمی و به خصوص ‌مهمانی‌های شب، نمونه مناسبی باشد.

 

 

جدیدترین مدل مانتوهای خاص برای دختران شیک ایرانی

 

به خاطر اینكه این مانتو با ربان رنگی دیزاین شده است، بهتر است یك روسری رسمی با رنگ مشكی برایش انتخاب كنید تا ظاهرتان خیلی رنگارنگ نشود.

 

كیفی كه به دست می‌گیرید باید مشكی رنگ و رسمی باشد تا به ظاهر كاملا رسمی شما بیاید. پیشنهاد ما به شما برای این ست یك شلوار جین تنگ است كه هارمونی زیبایی را با این مانتو ایجاد می‌كند و اندام شما را كشیده‌تر و بلندتر نشان می‌دهد.

 

بد نیست برای شركت در یك دورهمی دوستانه، به جای مانتوی رسمی از مانتوهای شیك و راحت استفاده كنید؛ یك مانتوی متفاوت كه برای خاص كردن تیپ شما بهترین انتخاب است. مدل كلی مانتو مدلی است آزاد كه مناسب برای خانم‌هایی است كه وزن آنها بالاست و می‌خواهند لاغرتر نشان داده شوند. این مانتو از یك پارچه خاص به اسم «راه راه تور دانتل» تهیه شده كه تور آن یك بافت پنبه‌ای دارد و برای فصل پاییز هم مناسب است. به دلیل اینكه خود پارچه طرحدار است، نقش دیگری روی آن ایجاد نشده و طراحان به گل‌های روبان دوزی بنفش بسنده كردند.

 

 

جدیدترین مدل مانتوهای خاص برای دختران شیک ایرانی

 

شلوار سفید با برش راسته و تنگ به مراتب انتخاب بهتری از شلوارهای گشاد هستند چون خود مانتو حالت آزاد و گشاد دارد و همین تنگ بودن شلوار در كشیدگی اندام شما كمك شایانی می‌كند.

 

انتخاب روسری بنفش ساتن علاوه بر هماهنگی با این ست وقتی كنار رنگ آبی تیفانی قرار می‌گیرد، تعادل و تناسب رنگی لازم در پوشش را هم ایجاد می‌كند. این رنگ بنفش روسری كه تنها رنگ جادویی برای این ست بود، با گل‌های روی مانتو هارمونی جالبی ایجاد كرده است.

 

حالا كه مانتویی با رنگ آبی تیفانی و سفید انتخاب كرده‌اید، بهتر است كفش شما هم آبی تیفانی باشد تا با رنگ ست شما هماهنگ باشد چون پارچه‌ای كه در مانتو به كار رفته راه راه است و شلوار انتخابی سفید است. به فكر كفشی با طرح زیاد نباشید چون ظاهرتان زیادی شلوغ می‌شود.

 

در این مانتو قبل از هرچیز تیكه‌دوزی‌ها به چشم می‌آید؛ تركیبی كه روی مجلسی بودن این مانتو تاكید دارد. پارچه اصلی این مانتو ساتن است؛ ساتنی كه برق آن بسیار كم است. این مانتوی بژ رنگ شامل 12 تیكه پارچه و 12 تیكه تور است كه یك درمیان روی هم قرار می‌گیرند چون طرح تور خال خالی است،  بنابراین طرحی كه روی مانتو نقاشی شده توپ‌های فیروزه‌ای و مشكی رنگ است كه هارمونی زیبایی ایجاد كرده است. این مانتو برگرفته از لباس‌های هخامنشی است كه با ظرافت زیادی دوخته شده. در كنار این ویژگی‌ها به خاطر حالت دامن پلیسه‌ای كه این مانتو دارد، مناسب خانم‌های چاق نیست.

 

 

جدیدترین مدل مانتوهای خاص برای دختران شیک ایرانی

یک شلوار راسته و تنگ به رنگ مشكی، بهترین شلواری است كه می‌توانید همراه این مانتو بپوشید. دقت كنید چون طراحی پایین مانتوی شما حالت آزاد دارد، شلوارش نباید گشاد باشد. شلوارتان هم ترجیحا مشكی باشد تا هماهنگی‌اش با خال‌های مانتو حفظ شود.

 

وجود رنگ مشكی در مانتو باعث می‌شود كاملا مطمئن شوید بهترین انتخاب رنگ روسری برای این مانتو می‌تواند مشكی باشد. یك روسری كلاسیك بهترین همراه برای این مانتو است. جز این رنگ پیشنهاد دیگری برای شیك شدن شما نداریم!

 

به شما پیشنهاد می‌كنیم، این ست را با كفش مشكی پاشنه بلند ست كنید. مهم‌ترین نكته، انتخاب كفش پاشنه بلند است چون هم مناسب شلوار شماست و هم هویت كلاسیك دارد.

 

 

 

 



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان