ماجرای جالب زنی که در توالت حبس شده بود

ماجرای جالب زنی که در توالت حبس شده بود

ماجرای جالب پیرزنی که ناخواسته در توالت حبس شد

 

 

به گزارش نازوب خانمی 82 ساله به نام گلادیس فیلیپس در حال خرید در فروشگاه فیلیکس تاو بود اما نمی دانست سیستم دستشویی نصب شده در این مرکز تازه افتتاح شده انقدر جدید و آمیخته با تکنولوژیست که هنوز امکان استفاده از آن برای عموم آزاد نشده است. بنابراین پس از آنکه به زور وارد یکی از دستشویی ها شد در پشت سرش محکم بسته و همانجا گرفتار شد.

 

این خانم مسن هم بعد از گذشت یک روز و زمانی که خبری از کمک نشد نترسید و شروع کرد به بافتن. روز چهارم که یکی از کارگران برای اتمام رنگ آمیزی دستشویی به آنجا آمد، این خانم بیوه هم به آخرین رج های دامن صورتی رنگ رسیده بود. این مادربزرگ شجاع با خشک کن دستی خودش راگرم نگه داشته و  از قرص نعنایی که به همراه داشت، تغذیه می کرد.

این هم داستان جالب و خواندنی دیگری از دختر جوانی که میلیاردر شد ….

اقدام جالب و خواندنی این دختر جوان برای میلیاردر شدن جهانی شد! ادامه این تصیمم و اراده ی جالب را در همین بخش دنبال کنید.

بله ، شاید عجیب باشد اما جالب است بدانید این دختر باهوش کم سن و سال ترین میلیاردری است که با ایده ای بسیار منحصر بفرد پس از ترک تحصیل، ثروت های بسیاری اندوخت. کسی توقع ندارد “الیزابت هلمز” کم سن ترین میلیاردر آمریکا درس های دانشگاهی اش را رها کرده باشد تا شرکت خود را تاسیس کند.

 

 گفتنی است “الیزابت هلمز” از ذخیره پولی پدر و مادرش استفاده کرد تا شیوه پول درآوردن را بیاموزد و پس از آن شرکت “theranos” که متخصص در زمینه امور بهداشتی است را تاسیس کرد.

گزارش ها حاکیست” هولمز” نیز شیوه جدیدی برای آزمایش خون طراحی کرد وی از طریق سوزنی که با آن نمونه خونی می گیرند نیاز به خون گیری های بسیار را کاست. وی همچنین درمانگاهی تاسیس کرد که هر ساله ۷ میلیارد تست آزمایشگاهی در آن انجام می شود. گفتنی است، وی با سرمایه خالص 4.5 میلیارد دلار، 338 امین فرد ثروتمند در فهرست فوربز است.

 

مطالب مرتبط

ماجرای جالب و دیدنی میز کار من (1) عکس

ماجرای جالب و خواندنی شاه عباس و شیخ بهایی!

ماجرای جالب زنی که با میمونها بزرگ شده (عکس)

ماجرای جالب و خواندنی عروسی رفتن دختران

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان