فال روزانه Daily Omen دوشنبه 28 دی 94

فال روزانه Daily Omen دوشنبه 28 دی 94

فال روز متولدین فروردین:

امروز روز خوش شانسی شما است، و زمان این فرا رسیده که دیگران را در ایده های خود سهیم کنید، به خصوص اگر می خواهید که آنها در اجرا کردن برنامه های مهم به شما کمک کنند. اما زمانی که ایده ها یتان را بیان می کنید احتمال دارد که خیلی عجیب و افراطی جلوه کنید. آرام حرکت کنید و از ابتدا از روی منطق برنامه هایتان را قدم به قدم اجرا کنید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم***تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود***مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

تعبیر: برای حل مشکلات خودتان هیچ تدبیری نمی کنید. دست به دعا برنداشته اید ولی کاری انجام نمی دهید. فرصتا به دست نمی آورید تا جبران کنید اما بدانید که مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و دلتان را صاف نمائید و ایمانتان را هم از دست ندهید. به حرف کسانی که می خواهند راه های نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید موفق می شوید.

**************************************

فال روز متولدین اردیبهشت:

حواستان جمع باشد که موقعیتی را ایجاد نکنید که رئیس یا یکی از مدیران شما از دستتان عصبانی بشوند. اگر کسی جلوی پیشرفت شما را بگیرد و چوب لای چرخ شما بگذارد شما عصبانی می شوید. اکنون سرسختی نشان دادن ممکن است کاملاً بی نتیجه باشد، درعوض باید عملکردهای خود را برای دیگران شفاف ساخته و تا جایی که شرایطتتان اجازه می دهد سعی و تلاش مضاعف داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

یاد باد آن که سر کوی توام منزل بود***دیده را روشنی از خاک درت حاصل بود

راست چون سوسن و گل از اثر صحبت پاک***بر زبان بود مرا آن چه تو را در دل بود

تعبیر: راهی برای تو گذاشته بودند که به سلامتی از آن گذر کردید. در ایام جوانی و خوشی غافل نباش که خوشی زودگذر است و بادهای نفاق به سویت می وزند، پس آماده باش تا در آن زمان راه و چاره را پیدا کنی. در ضمن به فکر باش تا یاری پیدا کنی که همیشه تکیه گاه تو باشد.

**************************************

فال روز متولدین خرداد:

از اوضاع فعلی خسته شده اید و تحمل شرایط موجود برایتان سخت شده است و احساس خفقان می کنید. این روند تکراری هر روزه شما را به ستوه آورده است، هر چه زودتر برنامه یک سفر هر چند کوتاه مدت، با کسانی که دوست دارید، ترجیحا همراه با عشقتان، را بچینید. دلتان نمی خواهد نزدیکانتان زیاد از کارتان سر در بیاورند ولی آنها بر عکس شما اصرار شدیدی نسبت به این مسئله دارند، در مقابل آنها کوتاه نیایید، این حق مسلم شماست که مسایل خصوصیتان را برای خودتان نگه دارید. در حال حاضر بهترین منبع آرامش برای شما هراهی کسی که دوست دارید می تواند باشد، پس از هر لحظه بودن با او لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

دلا رفیق سفر بخت نیکخواهت بس***نسیم روضه شیراز پیک راهت بس

دگر ز منزل جانان سفر مکن درویش***که سیر معنوی و کنج خانقاهت بس

تعبیر: برای بدست آوردن پول و مقام منت دیگران را نکش. اگر خدا بخواهد همه چیز به تو می دهد، بنابراین خدا را شکر کن. خود را با دیگران مقایسه نکن. اگر دیگران مال و مکنت دارند تو هم هنر داری پس دو رنگی نکن. همان باش که هستی. به حاجتت می رسی اگر با خدا و با ایمان باشی.

 

 

**************************************

فال روز متولدین تیر:

امروز بی حوصله هستید؟ اوضاع ماه و مریخ همه را اینگونه کرده است، اصلا نگران نباشید. امروز به محض اینکه کسی مزاحم تمرکزتان شود یا در کارتان دخالت کند عصبی خواهید شد، رفتاری که در حالت عادی از شخصیت اجتماعی شما کاملا بعید است. حتی اگر کسی به همکاران یا دوستانتان چیزی بگوید شما را در مقابل خود خواهد یافت و تحمل این رفتارها را نخواهید داشت. خبر خوب این است که این حالت شما موقتی است، قرار نیست برای همیشه بداخلاق بمانید و خیلی زود خوب خواهید شد. امروز همراه با عشقتان از زیبایی های زندگی لذت ببرید؛ یک غذای خوب در یک رستوران عالی، پیاده روی زیر نور ماه و یا گوش دادن به موسیقی به هر دوی شما آرام خواهد داد و به خروج شما از این حالت کمک خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دست از طلب ندارم تا کام من برآید***یا تن رسد به جانان یا جان ز تن برآید

بگشای تربتم را بعد از وفات و بنگر***کز آتش درونم دود از کفن برآید

تعبیر:  بسیار انسان سخت کوش و پشتکاری هستید و تا نتیجه ی کار حاصل نشود دست از عمل برنمی دارید. نتایج کارتان همیشه ماندنی است و بقیه نیز از آن استفاده می کنند. شما تا آخرین لحظات زندگی به تمام آرزوهایتان خواهید رسید. به فقرا کمک کنید. نام شما و ذکر خیرتان همه جا بر سر زبانهاست.

**************************************

 فال روز متولدین مرداد:

به جای اینکه به ساز دیگران برقصید خودتان برای زندگیتان تصمیم بگیرید. به خودتان یادآوری کنید که قدرت درمانگر عشق حقیقی می تواند علاوه بر رضایت معنوی و احساسی، رضایت مادی نیز برای شما به همراه داشته باشد. آغوشتان را برای پذیرش آنچه دنیا به شما می بخشد باز کنید. چنانچه منتظر نامه و یا تماس تلفنی در رابطه با کاری هستید به زودی، شاید حتی امروز، آن را دریافت خواهید کرد. به غریزه و حس ششم خود اجازه بدهید در رابطه با اهداف دراز مدت شما را به راه درست هدایت کنند. در حال حاضر این احساسات شما هستند که می توانند شما را بهتر راهنمایی کنند. کمی به منطق خود استراحت بدهید و خودتان را برای غافلگیری های دلپذیر آماده کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ز دست کوته خود زیر بارم***که از بالابلندان شرمسارم

مگر زنجیر مویی گیردم دست***وگر نه سر به شیدایی برآرم

تعبیر: از روزگار خود بسیار دلگیر و ناراحتید. فکر می کنید وجودتان به اندازه ی تار مویی با مرگ فاصله دارد. ولی باز هم خدا را شکر می کنید. کسانی هستند که اوضاع شا بدتر از شما می باشد، پس حق نعمت خدا را به جای آورید. به بهزوی خودتان متکی باشید که با زورگیری از مردم به جایی نمی رسید. امیدوار باشید که نیت تان خواهید رسید.

**************************************

فال روز متولدین شهریور:

امروز دلتان می خواهد پول زیادی خرج تفریح و یا خرید کنید، کمی تفریح یا خرید بد نیست، اما بهتر است زیاده روی نکنید تا بعدا به مشکل مالی برنخورید. با یک بودجه بندی عاقلانه می توانید پس انداز بیشتری کرده و یک سرمایه گذاری دراز مدت انجام دهید. امروز نیاز زیادی به ریلکس کردن دارید و این برای سلامت شما ضروری است. اگر نامزدتان به شما آرامش می دهد با او ساعات خوشی را گذرانده و لذت ببرید، اما اگر او خودش منبع استرس است بد نیست امروز را به تنهایی بگذرانید! آیا مجرد هستید و کسی چشمتان را گرفته اما پا پیش نمی گذارید؟ بهتر است این کار را بکنید، این می تواند فرصت خوبی برایتان باشد، ستاره هایتان که اینطور می گویند!

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

شراب و عیش نهان چیست کار بی بنیاد***زدیم بر صف رندان و هر چه بادا باد

گره ز دل بگشا و از سپهر یاد مکن***که فکر هیچ مهندس چنین گره نگشاد

تعبیر: در رویا و خیال پردازی ها غرق شده ای. آرزوهایت تمامی ندارد و دور و دراز است. وقت گران مایه ی خود را تلف می کنی. هیچکس آنقدر عمر نمی کند که به تمام آرزوهایش برسد. پس همین چند صباحی را که زنده هستی از زندگیت لذت ببر. آنچه از زندگی که باید قسمتت باشد حما” به تو خواهد رسید.

**************************************

فال روز متولدین مهر:

امروز هیچ یک از افرادی که دور و بر شما هستند ناراحت نخواهند بود، چرا که شما نقش فرد خوشحال کننده آنها را ایفا خواهید کرد. پس اگر هر یک از دوستان و آشنایانتان را ناراحت دیدید با انرژی مثبت خود او را شاد کنید. زمانی که خودتان ذهنیت مثبتی نسبت به مسائل داشته باشید، کمک کردن به دیگران نیز برایتان راحت خواهد بود. علاوه بر این خوشحال کردن دیگران باعث شادی خودتان نیز خواهد شد. امروز برای شما روزی بسیار خوب برای امضای یک قرارداد و یا مذاکره در مورد تجارت می تواند باشد. امروز تا جایی که می توانید در فضاهای اجتماعی باشید و با دیگران ارتباط برقرار کنید و به راحتی از ارتباطاتتان بهره ببرید. امروز برای مجرد ها روز بسیار خوبی برای یافتن عشق زندگیشان خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود***ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره***زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تعبیر: هر تیری که می اندازی به سنگ می خورد و نمی توانی به مراد دلت دست پیدا کنی. گاهی برای تفریح کارهایی می کنی که خیلی زود هم پشیمان می شوی. اصلا” فکر نمی کردی که راه عشق اینقدر سخت باشد. از خدا بخواه تا راه راست را به تو نشان دهد تا بتوانی راحت تر به معشوق برسی.

**************************************

فال روز متولدین آبان:

به دنبال راهی برای افزایش درامد می گردید. برخی از ایده هایتان به بن بست می خورد اما دست از تلاش برندارید. به دنبال ممکن ها بروید. امروز بهترین فرصت برای رفتن به دنبال علاقمندی هایتان است. شما انرژی و انگیزه لازم برای کارهای خارق العاده را به دست خواهید آورد. از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. از تهعد و مسئولیت های زیادی که بر دوش تان است، خسته شده اید؟ کمی هم به تفریحات خود اهمیت دهید. شاید نوشیدن قهوه در یک کافی شاپ استرس را از شما دور کند. دنیای مجازی را رها کنید و به بیرون از خانه سرک بکشید. کلاس های یوگا یا پیلاتس نیز گزینه های خوب و موثری خواهند بود

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ای نور چشم من سخنی هست گوش کن***چون ساغرت پر است بنوشان و نوش کن

در راه عشق وسوسه اهرمن بسیست***پیش آی و گوش دل به پیام سروش کن

تعبیر: کار امروزتان را به فردا موکول نکنید. گاهی هوی نفس و شیطان بر شما غلبه کرده و از راه راست دور می شوید. ذکر و تسبیح خدا راریاد به جای آورید. در کاری که می خواهید انجام بدهید اول همت کنید و اراده داشته باشید. از تجربه ی پیران استفاده کنید در ایم صورت است که از مال و ثروت بی بهره نمی مانید. چشم عنایت خداوند به شماست.

**************************************

فال روز متولدین آذر:

مراقب باشید امروز خیلی احساسی نشوید. لازم نیست دوستی به دایره دوستان بیفزایید. بهتر است سوتفاهم هایی که با دوستان دارید را برطرف کنید. البته بسیار مراقب واژه هایی که انتخاب می کنید، باشید. از میزان خیال پردازی های خود کم کنید. بیشتر روی واقعیت ها تمرکز داشته باشید. از اینکه مسایل منفی را در ذهن خود بولد کنید، دست بردارید. اگر در دل خودتان حس اضطراب دارید، مراقب باشید آن را به اطرافیان منتقل نکنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

هر که شد محرم دل در حرم یار بماند***وان که این کار ندانست در انکار بماند

اگر از پرده برون شد دل من عیب مکن***شکر ایزد که نه در پرده پندار بماند

تعبیر: به عهد و پیمانی که بسته ای پایبند باش. حریم خود را حفظ کن وگرنه خیلی زود آبرویت می رود. عشق را در دل خود جاودانه کن تا هیچ وقت دلت تیره نگردد. محبت و عشق تو همه را حیران می کند و نامت را بر سر زبان ها می اندازد

**************************************

فال روز متولدین دی:

امروز حسابی جذاب شده اید و در هر جمعی حاضر شوید، نگاه ها به سمت شما جذب خواهد شد. دلیل آن نیز انرژی های مثبت و خوبی است که در وجودتان هست و آرامش درونی، زیبایی ظاهری برایتان به ارمغان آورده است. از فرصت امروز برای به دست آوردن دل کسی که دوستش دارید، استفاده کنید. اینکه خواسته های خود را به زبان بیاورید خجالت ندارد. تا وقتی چیزی را که می خواهید، نگویید کسی متوجه آن نخواهد شد. پس شهامت داشته باشید. امروز اصلا در خانه نمانید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی***تا راهرو نباشی کی راهبر شوی

در مکتب حقایق پیش ادیب عشق***هان ای پسر بکوش که روزی پدر شوی

تعبیر: تو که خودت بی تجربه ای چگونه به دیگران امر و نهی می کنی. تو که از عشق بویی نبرده ای چطوری صحبت از عشق می کنی و به راه راست دعوت می کنی. ائل خودت را بسارز و روزگار را تجربه کن. وقتی که حس کردی نور خدا دلت را روشن کرده آن وقت حق رهبری داری و روزگارت تغییر می کند و اگر حاجتی داری باید با خدا باشی.

**************************************

فال روز متولدین بهمن:

ممکن است امروز کمی وقت داشته باشید، که به شما اجازه می دهد که به خاطراتی که در ذهن دارید برگردید و به آنها فکرکنید. حتی اگر وقت دوباره ای بدست آوردید و جاییکه زیاد به نظرتان عالی نیست، فرصت دارید که تمام تجربه های گذشته خود را تنظیم کرده و ببینید که در آینده چه اتفاقی می افتد. در یک موقعیت مشکل ، یک دید و ذهنیت مثبت داشتن می تواند اولین قدم مهم در جهت فراموش کردن تجربه های ناخوشایند گذشته و التیام بخشیدن به زخم های عاطفی گذشته باشد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است

از صبا هر دم مشام جان ما خوش می شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

تعبیر: خبر خوشی را می شنوی که به خاطرش انتظار کشیده ای و روز به روز کارت بهتر می شود. اما تعلقات تو نیز بیشتر می شود. مواظب صفای باطن خویش باش تا جدا شدن از دنیا برایت راحت باشد. خوشی خود را با دیگران تقسیم کن تا همیشه سبک بال و آسوده خاطر باشی.

 

 

**************************************

فال روز متولدین اسفند:

ایده های بزرگی برای یک جشن خانوادگی در نظر دارید، اما وقتی متوجه شوید که عملی کردن این افکار چه قدر تلاش و زحمت می طلبد پشیمان خواهید شد. منظورمان این نیست که شما تنبل یا بی انگیزه هستید، فقط این که باید به عملی بودن ایده هایی که در سر دارید توجه داشته باشید. سعی کنید وقت بگذارید و همه ی تدارکات لازم را انجام دهید. اگر به همه ی جوانب دقت کنید احتمال این که به راه خطا بروید کم است. یادتان باشد مهم این است که از نعمت های زندگی لذت ببرید و به پاس آن ها پایکوبی کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

دارای جهان نصرت دین خسرو کامل***یحیی بن مظفر ملک عالم عادل

ای درگه اسلام پناه تو گشاده***بر روی زمین روزنه جان و در دل

تعبیر: ناراحت رقیبان و حسودان نباش همگی را شکست خواهی داد اما به شرط اینکه در کسب روزی راه حلال را پیش بگیری و از عقل و درایت خود نهایت استفاده را بکنی. نتیجه ی کارهای خوبی را که انجام داده ای خیلی زود می بینی و مشکل تو هم حل می شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان