فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 13 اسفند 94

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 13 اسفند 94

پیشم باشے دوست دارم؛
تنھا باشے دوست دارم؛
امروز روز میلادته
هرجا باشے دوووووستتتتت دارم
تولدت مبارک بھترینم

فال روز متولدین فروردین:

ممکن است شما یک دوست و پشتیبان توانا داشته باشید که به خاطر شما کار می کند، و ممکن است حتی تا الان این موضوع را متوجه نشده باشید. افرد دیگر وقتی پنهانی از شما حمایت می کنند می توانند خیلی برایتان مفید باشند. وقتتان را برای فهمیدن اینکه فرشته نجات شما چه کسی است هدر ندهید، فقط خودتان را برای خبرهای خوبی که در راه است آماده کنید و با روی خوش پذیرای آنها باشید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش***بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

از بس که دست می گزم و آه می کشم***آتش زدم چو گل به تن لخت لخت خویش

تعبیر: هیچکدام از راه هایی را که انتخاب کرده ای به هدف نرسیده است. باز هم تلاش کن بالاخره روزگار روی خوش خود را به تو نشان می دهد و دلت شاد می شود. زندگی را هر طور که بگیری می گذرد ولی یادت باشد با کسانی که به عهد خود پای بند نیستند پیمان نبند. رسیدن به مقصود برای تو دور نیست و مقامت نیز بالا می رود.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 13 اسفند 94

فال روز متولدین اردیبهشت:

هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشته اید. بسیاری از کارها همان طور که می خواستید پیش رفته اند و امروز می توانید با خیال آسوده در خانه استراحت کنید. روز خیلی خوبی برای ورزش کردن است. می توانید در باشگاه و یک رشته ورزشی گروهی ثبت نام کنید تا علاوه بر نتایج سلامتی، دوستان جدیدی نیز پیدا کنید. در بخشی از روز حتی می توانید برخی از پروژه های نیمه کاره خود را به اتمام برسانید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

حاشا که من به موسم گل ترک می کنم***من لاف عقل می زنم این کار کی کنم

مطرب کجاست تا همه محصول زهد و علم***در کار چنگ و بربط و آواز نی کنم

تعبیر: مرحله جدیدی از زندگیتان را آغاز می کنید و به رشد عقلی رسیده اید. پس ایمان و عملتان را نیز کامل کنید. از تزویر و ریا در اطرافتان ناراحتید. لطف خدا شامل حالتان شده و نامه ای با ارزش شما می دهند که بسیار خوشحال می شوید توشه ای هم برای آخرت خودتان اندوخته کنید.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 13 اسفند 94

فال روز متولدین خرداد:

بازگشت ماه به نشان شما امروز باعث می شود تا بتوانید در رابطه تان با دوست نزدیک تان تجدید نظر کنید. زمانیکه شما مجبورید تا به مسائل حیاتی واکنش نشان دهید دوست ندارید که حتی درباره آنها بیندیشید. درخواست کمک نشانه خوبی است؛ اما شما دوست دارید خودتان به تنهایی و یک تنه از پس مشکلات برآیید. کمی تامل کنید تا فرصت هایی که در راهند برسند و آن وقت براحتی می توانید از میان آنها بهترین شان را انتخاب کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

بنال بلبل اگر با منت سر یاریست***که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاریست

در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست***چه جای دم زدن نافه های تاتاریست

تعبیر: خود را با زرق و برق دنیوی مشغول کرده ای. اما بدان که همه ی اینها تمام شدنی است و در اشتباه هستی. اینقدر دم از پول نزن زیرا در چشم اهل ادب و معرفت بی ارزش می شوی، از این رو در راه کسب هنر و ادب هم به اندازه ی پول تلاش کن تا پیشرفتت بیشتر شده و در بین مردم محبوب تر شوی.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 13 اسفند 94

فال روز متولدین تیر:

هیچ کس نمی تواند شما را به تنبلی متهم کند، شما در هر زمینه ای از کار و خانواده گرفته تا بازی و سرگرمی با جدیت تمام همه تلاش خود را می کنید. شما با بیشتر افراد به خوبی کنار می آیید، اما همیشه یکی دو نفر آدم عجیب و غریب پیدا می شوند؛ ذهن خود را اصلا درگیر آنها نکنید. این روزها شراکت می تواند بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی شما در زمینه کار باشد، از این فرصت برای شریک شدن با کسی که می تواند در هزینه ها و مخارج به شما کمک کند استفاده کنید، اما یادتان باشد که طرف خود را با دقت و احتیاط کامل انتخاب کنید، حتی اگر به او اطمینان داشته باشید. کنجکاوی ذاتی شما باعث می شود به چیزی بر بخورید که پیش از این متوجه آن نشده بودید، این فرصت برای کسب پول بیشتر به شما کمک خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

اگر چه باده فرح بخش و باد گل بیز است***به بانگ چنگ مخور می که محتسب تیز است

صراحی ای و حریفی گرت به چنگ افتد***به عقل نوش که ایام فتنه انگیز است

تعبیر:  زمانه روی بد خود را به تو نشان می دهد. همه چیز را از تو پنهان کرده به فتنه ها توجه نداشته باش فعلا” سیر نزولی را طی می کنی و این برایت دردآور است. برای رهایی از این ورطه، دست به دعا بردار. نمازت را سر وقت بخوان. متوسل به ائمه شو تا نجات پیدا کنی

 

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 13 اسفند 94

 فال روز متولدین مرداد:

امروز دلتان می خواهد در مورد خودتان، نقشه هایتان و اینکه چه کسی هستید و چه کارهایی می کنید با دیگران صحبت کنید. شما از قوانین، مرزها و هر چیز دیگری که شما را محدود کند متنفرید و این مسئله می تواند امروز در خانه برای شما مشکل ایجاد کند و جو ناراحت کننده ای به وجود بیاورد؛ بهترین کار برای جلوگیری از این وضعیت این است که با اعضای خانواده حرف بزنید و حدود و مرزها را مشخص کنید و به آنها بگوئید هر چند که دوستشان دارید اما هر دو طرف باید این حدود را رعایت کنند. امروز اگر دلتان می خواهد کاری درست و کامل انجام شود، بهتر است خودتان آن کار را انجام دهید و آن را به دیگران واگذار نکنید. مجردها اگر یک رابطه پایدار می خواهند امروز را دست نگه دارند، فردا روزی بهتر با موقعیت هایی بهتر خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای پیک راستان خبر یار ما بگو***احوال گل به بلبل دستان سرا بگو

ما محرمان خلوت انسیم غم مخور***با یار آشنا سخن آشنا بگو

تعبیر: خوش به حال شما که دوستان و اطرافیانتان واقعا همراه و محرم رازتان می باشند. پس چرا ناراحتید و همه را نگران کرده اید. کسی از شما عنایت و یاری دارد در حق او کوتاهی نکنید که چند برابر بخشش تان در جایی دیگر جبران می شود.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 13 اسفند 94

فال روز متولدین شهریور:

اگر قرار است تصمیم مهمی بگیرید ولی احساس سر در گمی می کنید، بهتر است برای نظرسنجی به هرکسی مراجعه نکنید. تنها از چند نفر که به آنها اعتماد کامل دارید کمک بخواهید. پرسیدن نظر هرکسی که جلویتان می آید تنها شما را گمراهتر خواهد کرد. از افرادی که دانش و اطلاع کافی دارند نظر بخواهید، اما برای گرفتن تصمیم به خودتان رجوع کنید، این شما هستید که باید تصمیم نهایی را بگیرید. امروز کمی بی حوصله هستید، ولی سعی کنید مثل همیشه به کارهای روزمره تان بپردازید. حتی انرژی و حوصله کافی برای وقت گذراندن با عشقتان را نیز ندارید و دلتان نمی خواهد از رسانه های اجتماعی نیز سر و کله بزنید. اگر قصد رفتن به مسافرت را دارید الان وقتش است.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد***به وداعی دل غمدیده ما شاد نکرد

آن جوان بخت که می زد رقم خیر و قبول***بنده پیر ندانم ز چه آزاد نکرد

تعبیر: گذشته ها گذشته. کینه ها را فراموش کنید و از خودتان مروت و گذشت نشان بدهید. منتظر جواب نامه ای هستید. امیدوار باشید. جوابش خواهد رسید. شما سرمشق دیگران هستید. کاری کنید که دیگران از شما عبرت بگیرند.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 13 اسفند 94

فال روز متولدین مهر:

امروز تخیلاتتان می تواند شما را به سفری زیبا ببرد، اما شما زیاد دوست ندارید که از آن سفر بازگردید. لذتی که شما خواهان آن هستید به واسطه دسترسی به این رویاها به وجود می آید. بالا و پایین پریدن با شادی در درونتان حتی اگر به کوتاهی یک لحظه باشد به ظاهر پاداشی کافی به نظر می رسد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ترسم که اشک در غم ما پرده در شود***وین راز سر به مهر به عالم سمر شود

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر***آری شود ولیک به خون جگر شود

تعبیر: صبر داشته باش هر چند که دلت خون می شود راز خود را به کسی نگو خداوند داد تو را از ستمگران می گیرد. کاری از دستت برنمی آید، فقط دعا کن شاید بالاخره مورد قبول خداوند واقع شود. نکند اگر به حاجت رسیدی و معتبر شدی خدا را فراموش کنی بلکه باید بیشتر رو به خدا آوری.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 13 اسفند 94

فال روز متولدین آبان:

اگر شخصی از طرف شما کاری کرده است اما هنوز مسئله پنهانی است به نظر می رسد اکنون زمان آن است که نظر خود را تغییر دهید. ممکن است دیگران نخواهند کسی از شرایط شان باخبر شود اما اگر از آنها حمایت شوند احساس اطمینان می کنند. این اختلاف عقاید ممکن است امروز یک جنبش و تغییر بزرگ را بهمراه داشته باشد. اگر هنوز راهی برایتان باقی مانده که به عقب بازگردید و خود را از این ضربه عاطفی رهایی بخشید برای همه افرادی که درگیر هستند بهتر خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

مژده ای دل که دگر باد صبا بازآمد***هدهد خوش خبر از طرف سبا بازآمد

برکش ای مرغ سحر نغمه داوودی باز***که سلیمان گل از باد هوا بازآمد

تعبیر: خبر خوشی را به زودی به شما می دهند که علاوه بر شما دیگران نیز خوشحال می شوند. این خبر خوش معمایی است برای شما که چطور شد همه چیز بر وفق مراد پیش آمد. البته که لطف خداوند بوده است.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 13 اسفند 94

فال روز متولدین آذر:

خیلی مغرور نباشید اما اعتماد به نفس داشته باشید و بدانید که هر کاری که دوستش دارید را خیلی خوب می توانید انجام دهید. از اینکه در اجتماعات و گروه های کاری یا دوستانه شرکت کنید، سرباز نزنید. اتفاقا در میان جمع باشید زیرا امروز هم ذهنتان کاملا باز است و هم روی گشاده شما باعث می شود تا افراد بیشتری شما را دوست داشته باشند. از این انرژی خوبی که امروز کائنات برایتان در نظر گرفته استفاده کنید. شاید حتی یک سفر یک روزه با دوستان هم داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای خرم از فروغ رخت لاله زار عمر***بازآ که ریخت بی گل رویت بهار عمر

از دیده گر سرشک چو باران چکد رواست***کاندر غمت چو برق بشد روزگار عمر

تعبیر: توبه ی تو مورد قبول حق واقع می شود، کینه ها را کنار بگذار و گذشت داشته باش هر چند که عمرت می گذرد و تو تا به حال به فکر خویش نبوده ای و همیشه با حوادث جنگیده ای اما از این به بعد تصمیم گرفته ای که فرد دیگری شوی. پس کاری کن که نامت را در آینده به خوبی یاد کنند.

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 13 اسفند 94

فال روز متولدین دی:

امرور قبل از بررسی کردن فرضیه های خود زود و با عجله تصمیم گیری نکنید. شما درگیر خیالات خود هستید، اما اگر زمان بیشتری را به صحبت کردن با دیگران اختصاص دهید، می توانید ایده های خود را با وارد شدن به بحثهای شگفتی که از نظر تنوع موضوع بسیار گیرا می باشند، ارتقا بدهید. به یاد داشته باشید که ممکن است اطلاعات مهم با صدای خیلی بلند بیان نشوند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن***به شادی رخ گل بیخ غم ز دل برکن

رسید باد صبا غنچه در هواداری***ز خود برون شد و بر خود درید پیراهن

تعبیر: همت داشته باش. دست از غم بردار و بهشادی بپرداز الان وقت پایکوبی است نه گوشه نشینی. طریق راستی و درستی را پیشه کن. آزاده باش و حرف دلت را بزن آنطور که می خواهی باش. طالع شما بسیار مبارک است خبر خوشی به شما می دهند که تمام حزن ها و غم ها یادتان می رود.

 

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 13 اسفند 94

فال روز متولدین بهمن:

شما بسیاری از هیجانات، شوق و ذوق های درونی تان را سرکوب می کنید که مبادا کسی متوجه این احساسات درونی شما شود اما به زودی اتفاقی برای شما پیش می آید که شما را مجبور می کند از این به بعد تمام احساسات خود را بروز دهید تا کمتر دچار استرس و دل نگرانی شوید. تجربیات جدید شما را بسیار راهنمایی خواهند کرد تا هرچه موفق تر باشید. از سکوت و گوشه عزلتی نیز که برای خود اختیار کرده اید خارج شوید زیرا در بیرون از تنهایی شما زیبایی های بسیاری برای مشاهده وجود دارند.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

مزن بر دل ز نوک غمزه تیرم***که پیش چشم بیمارت بمیرم

نصاب حسن در حد کمال است***زکاتم ده که مسکین و فقیرم

تعبیر: آنقدر که به فکر دیگرانی به فکر خودتنیستی و فقط به این فکر می کنی به عهدی که با دوستانت بسته ای عمل نمایی. در این روزگار پر غوغا بهت اس بیشتر به فکر خود باشی تا بتوانی گلیمت را از آب بیرون بکشی. خودت را دست کم نگیر مطمئن باش صدای تو به خدایت می رسد.

 

فال روزانه Daily Omen پنج شنبه 13 اسفند 94

فال روز متولدین اسفند:

امروز اتفاقات جدیدی افتاده است و تصمیم گیری درست برایتان مشکل شده است. شما همان طوری که قبلاً انتظار داشته اید، تعطیلات آخر هفته هفته خوب و آرامی داشته اید. اما الان دست ندارید وظایفی که به شما محول شده است را انجام دهید. شما زمانی به فکر شاد کردن دیگران می افتید، که آنها به خاطر از منافع خود گذشته و شما را خوشحال کرده باشند.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود***به هر درش که بخوانند بی خبر نرود

طمع در آن لب شیرین نکردنم اولی***ولی چگونه مگس از پی شکر نرود

تعبیر: همگان به تو غبطه می خورند و این به خاطر این است که در هیچ کاری طمع نمی کنی و برای مال دنیا حریص نیستی. دل بزرگی داری و برای همین خدا تو را از مال دنیا بی نیاز می سازد. عهدی را که بسته ای فراموش نکن. تاج دانایی بر سرت می نهند فقط مواظب شیطان باش تا صید او نشوی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان