ramazan
ramazan

فواید سریع راه رفتن در تناسب اندام و سلامتی

فواید سریع راه رفتن در تناسب اندام و سلامتی

فواید سریع راه رفتن در تناسب اندام و سلامتی

 

با تند راه رفتن علاوه بر حفظ تناسب اندام از خطر مرگ زود هنگام نیز جلوگیری کنید. به گزارش نازوب، محققان هشدار دادند: کندي در راه رفتن خطر مرگ و مير ناشي از بيماريهاي قلبي را تشديد مي‌کند.

 

ايسنا نوشت: تحقيقات نشان مي‌دهد: سالمنداني که با سرعت پايين و به آرامي راه مي‌روند نسبت به ديگر همسالان خود که گام‌هاي سريعتري در حين پياده روي برمي‌دارند، حدود سه برابر بيشتر بر اثر ابتلا به امراض قلبي عروقي جان خود را از دست مي‌دهند.

 

تاکنون کارشناسان مي‌دانستند که سرعت راه رفتن با افزايش دفعات بستري شدن در بيمارستان و احتمال افتادن و در نتيجه آسيب‌ها و ناتواني‌هاي جسمي ارتباط دارد و اکنون محققان مي‌گويند؛ آرام راه رفتن رابطه قوي با افزايش خطر مرگ ناشي از بيماريهاي قلبي عروقي شامل سکته قلبي و مغزي دارد.

 

در اين مطالعه، محققان اطلاعات حاصل از يک پژوهش 5 ساله روي 3 هزار و 208 مرد و زن در گروه سني 65-85 سال را مورد بازبيني قرار دادند. در اين تحقيق که در نشريه آنلاين بريتيش مديکال منتشر شده، متخصصان سرعت راه رفتن را با استفاده از مجموعه‌اي از آزمايشات ارزيابي کردند. در طول اين دوره 209 نفر مردند.

 

 

محققان دانشگاه پيرومارکوري در فرانسه دريافتند: شرکت کنندگاني که پايين‌ترين سرعت را در راه رفتن دارند سه برابر بيش از ساير گروه‌ها در معرض خطر مرگ هستند.

 

فواید سریع راه رفتن در تناسب اندام و سلامتی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان