ramazan
ramazan

عکس های وحشتناک پسر چاقی که در حال ترکیدن است

عکس های وحشتناک پسر چاقی که در حال ترکیدن است

عکس های وحشتناک پسر چاقی که در حال ترکیدن است

 

 

تصاویری از چاق ترین پسر دنیا که در حال رکورد شکنی است اگر همچنان به پرخوری ادامه دهد . این پسر 10 ساله به اسم آریا اهل  اندونزی چاق ترین پسر دنیا در رده سنی خودش است.

 

به گزارش ناز وب، این پسر به دلیل چاقی بیش از حد و هر روز چاق تر شدن خطر جدی او را تهدید می کند به گونه ای که 6 دقیقه پیاده روی دچار تنگی نفس می شود و قادر به ادامه راه نیست. پزشکان متخصص آریا در یک برنامه،  رژیم غذایی و فعالیت های روزانه برای او طراحی کردند . او روزانه چندیدن برابر یک فرد عادی غذا می خورد  .

 

 

عکس های وحشتناک پسر چاقی که در حال ترکیدن است

 

آریا این چنین می گوید: من بسیار خوشحال هستم که می توانم شاد زندگی کنم و دیگران نسبت به من به ویژه معلمان برای درس دادن به من خیلی مهربان هستتند و من هیچ گاه احساس ناراحتی نکرده ام. این پسر که دیگر قادر به راه رفتن نیست باید فعالیت بدنی خود را زیاد کند خوراکش را کم کند اما این کار برای او بسیار سخت و طاقت فرسا است.

 

تصاویر دیدنی چاق ترین پسر دنیا که در حال ترکیدن است را در بخش زیر می بینید.

 

عکس های وحشتناک پسر چاقی که در حال ترکیدن استعکس های وحشتناک پسر چاقی که در حال ترکیدن استعکس های وحشتناک پسر چاقی که در حال ترکیدن استعکس های وحشتناک پسر چاقی که در حال ترکیدن استعکس های وحشتناک پسر چاقی که در حال ترکیدن استعکس های وحشتناک پسر چاقی که در حال ترکیدن استعکس های وحشتناک پسر چاقی که در حال ترکیدن استعکس های وحشتناک پسر چاقی که در حال ترکیدن استعکس های وحشتناک پسر چاقی که در حال ترکیدن استعکس های وحشتناک پسر چاقی که در حال ترکیدن استعکس های وحشتناک پسر چاقی که در حال ترکیدن است


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان