ramazan
ramazan

جسد 9 ساله و سالم دریاچه گهر در لرستان ! 18+ عکس

مجموعه : اخبار حوادث
جسد 9 ساله و سالم دریاچه گهر در لرستان ! 18+ عکس

جسد 9 ساله و سالم دریاچه گهر در لرستان ! 18+ عکس

 

به گزارش ناز وب :معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان از پیدا شدن جسدی سالم پس از گذشت 9 سال در دریاچه گهر خبرداد.

 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان از پیدا شدن جسدی سالم پس از گذشت 9 سال در دریاچه گهر خبر داد.سرهنگ رضا شیراوژن در گفت و گو با ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: جسد سالم مردی پس از گذشت 9 سال که در دریاچه گهر دورود مفقود شده بود شب گذشته پیدا شد.وی ادامه داد:

 

سال 86 در حریم دریاچه گهر مردی کرجی غرق و مفقود می شود و احتمال می رود این جسد مربوط به همان مفقودی است چون از آن سال به بعد تاکنون گزارشی مبنی بر مفقودی یا غرق شدن فردی در این دریاچه گزارش نشده است. معاون فرمانده انتظامی  لرستان تصریح کرد: 9 سال پیش با مفقود شدن  این فرد  در دریاچه گهر خانواده وی در همان محل سنگ‌قبری به عنوان یادبود گذاشته و سالی یکبار در کنار آن حاضر می‌شوند.

جسد 9 ساله و سالم دریاچه گهر در لرستان ! 18+ عکس

 شیراوژن با بیان اینکه اکنون جسد پیدا شده از ساق پا به پایین و ساق دست به پایین از بین رفته اما مابقی بدن سالم است یادآورشد: البته هنوز مشخص نشده که این جنازه مربوط به همان کسی باشد که 9 سال پیش در این دریاچه مفقود شده است. وی با اشاره به اینکه این جسد هم‌اکنون در پزشکی قانونی قرار دارد و کارهای مقدماتی برای مشخص شدن هویت این جسد در حال انجام است، خاطرنشان کرد: عوامل منتظر دستور دادستان هستند تا جهت شناسایی به خانواده مورد نظر تماس گرفته و مراحل احراز هویت به‌ وسیله آزمایش DNA انجام شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان