تشخیص رابطه مقعدی و جنسی دختران مجرد قبل از ازدواج

مجموعه : زنان و زایمان
تشخیص رابطه مقعدی و جنسی دختران مجرد قبل از ازدواج

متاسفانه و با توجه به گسترش روابط جنسی نا مشروع هنگام ازدواج شک و بد بینی بین زوجین بسیار زیاد شده. به ویژه پسران که تمایل ندارند همسر آینده شان قبل از ازدواج با کسی رابطه نامشروع داشته باشد و اکنون با او یک زندگی مشترک را آغاز کنند.

به همین منظور سوالی که بسیاری از پسران و حتی دختران با آن مواجه هستند این است که آیا راهی هست که بتوان تشخیص داد دختران قبلا چند بار رابطه نامشروع و رابطه مقعدی داشته اند؟ که در ادامه این بخش از دانستنی های جنسی و مسائلزناشویی/ عشق و ازدواج وبسایت ناز وب به این مسئله می پردازیم.

 

تشخیص رابطه مقعدی و جنسی دختران مجرد قبل از ازدواج

 

از کجا بفهمیم دختری قبلا رابطه جنسی نامشروع داشته یا نه؟

 

Comment savoir si une fille a des relations sexuelles avec elle ou non

بر اساس مطالعه صورت گرفته در مرکز مطالعات جمعیتی آسیا و اقیانوسیه بیش از دو سوم پاسخگویان معتقد بودند (۶۴.۲درصد) که بیشتر پسران حاضر نیستند با دختری که قبلاً با جنس مخالف رابطه دوستی داشته است ازدواج کنند.

در سال های نزدیک به قرن بیست‌و‌یکم، در اغلب کشورها، تأخیر در ازدواج و همچنین تجرد قطعی به طور فزایندهای شایع شد.
یکی از تغییرات ارزشی و نگرشی، در حیطه معاشرت با جنس مخالف قبل از ازدواج است که می تواند به پذیرش این روابط به عنوان جایگزین ازدواج در بین جوانان مربوط باشد.

علیرغم اهمیت فرهنگی و سنتی ازدواج در جامعه ایرانی، در سالهای اخیر شاهد سن ازدواج افزایش داشته و همچنین میزان تجرد قطعی و میزان طلاق به خصوص در شهرهای بزرگ و صنعتی روبه افزایش بوده است.

طی چهار دهه گذشته، سن اولین ازدواج در بین جوانان به خصوص دختران ایرانی بطور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است. همچنین شواهد اخیر بر افزایش معاشرت‌های قبل از ازدواج در بین جوانان دلالت می‌کند.

بر اساس مطالعه صورت گرفته در پژوهشگاه مطالعات جمعیتی آسیا و اقیانوسیه روابط دختر و پسر قبل از ازدواج منجر به تاخیر در ازدواج جوانان می شود.

این مطالعه با هدف بررسی تأثیر این نوع معاشرتها بر افزایش سن ازدواج، کاهش رضایت زناشویی و طلاق طراحی شد. در این مطالعه، هم باور و نگرش افراد در خصوص تأثیر معاشرت‌های قبل از ازدواج بر ازدواج و عوامل مختلف مرتبط با نوع نگرش فوق بررسی شد و هم در بعد رفتاری، تأثیر معاشرتهای فوق در افزایش سن ازدواج، رضایت زناشویی و طلاق بررسی شد.

 

روابط جنسی قبل از ازدواج منجر به تاخیر در ازدواج می شود
قدرت و اراده پسران برای انتخاب زمان ازدواج و انتخاب همسر و اختیار کمتر دختران، انگیزه بیشتر دختران برای ازدواج و تعهد بیشتر آنها در رابطه‌ها و فرار بیشتر پسران از مسئولیت در ازدواج از جمله دلایل ذکر شده برای تفاوت‌های فوق است.

اختلاف جنسیتی قابل توجهی در خصوص نقش ارتباطات پیشرفته قبل از ازدواج بر کم شدن احساس نیاز در پسران و دختران در پیمایش نشان داده شد.

بطوریکه حدوداً بیش از دو سوم (۷۱درصد) افراد، روابط پیشرفته (ارتباطات جنسی) پسران با جنس مخالف را با کم شدن احساس نیاز به ازدواج همراه می‌دانستند در حالی‌که این امر در مورد دختران بسیار کمتر بود (۲۶.۶درصد).

در مورد دختران ابهام در خصوص تأثیر ارتباطات پیشرفته بر نیاز به ازدواج خیلی بیشتر از پسران بود و این امر شاید به علت پیچیدگی عواقب رابطه جنسی در دختران نسبت به پسران در جامعه ایرانی باشد.

 

میل به ازدواج در دختران بیش از پسران است

 

 

تشخیص رابطه مقعدی و جنسی دختران مجرد قبل از ازدواج

 

در واقع مطالعه کیفی نیزدر این تحقیق نشان داده است که دختران به علت عواقب رابطه پیشرفته، کمتر وارد این نوع ارتباطات پیشرفته می‌شوند و کمتر از پسران در روابط قبل از ازدواج به نیازهای غریزی خود توجه می‌کنند.

در واقع میل به ازدواج در دختران بیشتر از پسران است و با درگیر شدن در روابط پیشرفته حالات مختلفی ممکن است پیش آید مانند اجتناب از ازدواج به علت ترس از برملا شدن رابطه جنسی قبلی، یا تمایل به ازدواج با فردی که با او رابطه پیشرفته داشته است.

 

کارشناس و مشاوره ازدواج در این خصوص به سوال برخی از عزیزان این گونه پاسخ دادند:

من تقریبا دوماه پیش اولین رابطه مو با نامزدم داشتم و هیچ خونی ندیدم و چون دختر خوبی بود گفتم ممکنه حلقوی باشه دنبالش نگشتم الان با رفتارهای عجیبش و مریضی هاش یکم مشکوکم. آیا راهی برای معلوم نمودن اینکه قبل از من رابطه یی داشته یا نه وجود داره؟

 

پاسخ

با سلام

خیر دوست عزیز .وقوع رابطه جنسی پس از گذشت 3 هفته از انجام آن دیگر قابل تشخیص نیست.تشخیص شریک جنسی نیز با توجه به آثار به جا مانده صرفا تا 72 ساعت پس از وقوع رابطه امکان پذیر است.

 

سلام

سه سوال از کارشناسان محترم دارم که البته در یک راستا هستن

من 2 سال ( از چهار سال پیش تا دوسال پیش) حدود 15 بار رابطه ی مقعدی داشتم و دو سال هیچ گونه رابطه ای ندارم . میخواستم بدونم در معاینات قبل ازدواج قابل تشخیص هست؟ ایا راهی هست که مشخص نباشه؟

ایا تمام معاینات در پزشکی قانونی انجام میشه یا فقط در شرایط خاص به پزشک قانونی مراجعه میشه؟

بسته به نظر تخصصی پزشکی قانونی است جهت اطمینان خاطر باید به پزشک متخصص مراجعه کنید نظر تخصصی ایشان در اینخصوص مرجع و قابل استناد است.

با احترام

 

سوال

من پردم بین ارتجاعی و حلقویه واز جلو با نامزدم برای اولین بار رابطه داشتم حدود 2 سال پیش و تا الان ادامه دارد اما این بین به اجبار مجبور ب رابطه با افرادی غیر نامزدم شدم الان نزدیک عقدم است و نامزدم ادعادارد ازمایشی هست که میتواند نشان دهد من با چند نفر ارتباط داشته ام ایا این ازمایش وجود دارد؟

اگر هست تا چه مدت قابل تشخیص است و به چه صورت است؟ایا ازمایش دی ان ای فرد که زن با ان رابطه داشته در بدن زن میماند صحت دارد؟

 

پاسخ
• اولا: چنین آزمایشی وجود ندارد.نامزد شما میتواند شما را برای انجام معاینه پزشکی نزد پزشک متخصص ببرد.پزشک متخصص صرفا میتواند در خصوص باکره بودن یا نبودن ،داشتن رابطه مقعدی و زمان وقوع آخرین رابطه جنسی نظر قطعی خود را بیان نماید.معاینات تخصصی در خصوص ادعای تجاوز یا روابط نامشروع صرفا توسط پزشکی قانونی صورت میگیرد .

• دوما: بررسی و معاینه توسط پزشکی قانونی صرفا با شکایت شاکی و یا اعلام جرم توسط ضابطین قضایی و با معرفی نامه مرجع قضایی صورت میگیرد.لذا تا زمانیکه نامزد شما با دلایل و مدارک کافی به اتهام رابطه نامشروع از شما شکایت ننماید و یا اینکه به اتهام رابطه نامشروع دستگیر نشوید پزشکی قانونی ورود پیدا نمیکند.

• سوما:بر فرض اینکه نامزد جنابعالی قصد شکایت از شما و ارجاع به پزشکی قانونی جهت معاینه مربوطه را داشته باشد با توجه به اینکه هنوز به عقد ایشان درنیامده اید ،ایشان ذینفع محسوب نشده و چنین شکایتی از ایشان پذیرفته نمی شود.

• چهارما:حتی در ادعای تجاوز قربانی باید ظرف 72 ساعت پس از وقوع رابطه جنسی جهت نمونه برداری از ترشحات داخل واژن برای تست دی ان ای به پزشکی قانونی مراجعه نماید .چرا که پس از گذشت چند روز نمونه برداری و تست دی ان ای به دشواری امکان پذیر می باشد.در غیر اینصورت تنها در صورت مرگ قربانی با خارج کردن رحم و آزمایشات مربوطه توسط پزشکی قانونی تشخیص دی ان ای ممکن می باشد.

 

با وجود این رفتار جنابعالی در این خصوص چه به لحاظ قانونی و چه از نظر شرعی و عرفی و اخلاقی مذموم و ناپسند است و بهتر است پیش از اینکه با قانون مواجه شوید تغییر رویه دهید.

 

سوال

من قصد ازدواج با دختری رو دارم که باهاش توی رابطم و به گفته خودش،باکره هست،ولی من رفتار ها و برخورد ها و علایمی رو دیدم ک حدس میزنم ایشون تجربه جنسی کامل مقعدی و رابطه کامل از جلو داشته…

میخواستم ببینم ایا بعد از گذشت یکی دو سال از رابطه جنسی ۱. مقعدی و ۲. رابطه جنسی از جلو (درصورت ارتجاعی بودن بکارت) میشه توسط پزشک قانونی تشخیص داده بشه؟

و اینکه قبل از ازدواج چطور و با چه روشی میتونم این موضوع رو از طریق پزشک قانونی پیگیر بشم.

 

پاسخ
با سلام

پزشکی قانونی تنها تحت نظر قوه قضائیه عمل میکند و بدون نامه مراجع انتظامی یا قضایی امکان معاینه وجود ندارد.لذا صرفا با شکایت یا اعلام جرم قضیه از طریق پزشکی قانونی پیگیری میشود.ضمن اینکه تشخیص رابطه جنسی تنها تا 3 هفته بعد از وقوع آن میسر است.در خصوص باکره بودن یا نبودن دختر مورد نظرتان میتوانید جهت معاینه به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

 

تشخیص رابطه مقعدی و جنسی دختران مجرد قبل از ازدواج

 

پیامدهای ناگوار رابطه جنسی نامشروع قبل از ازدواج

رابطه جنسی یکی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد( بعد اقتصادی،بعد عاطفی ، بعد فکری، بعدجنسی) که مساله عجیب و غریب و چندش آوری نیست که خانواده ها نسبت به آن بی توجه باشند. متاسفانه بسیاری از خانواده ها در آموزش مسئله رابطه جنسی به فرزندان خود کوتاهی می کنند.

باورهای غلط را در مورد رابطه جنسی که از بچگی در ذهن ما نقش بسته با مطالب جدید علمی عوض کرده و رابطه جنسی لذت بخش را به رابطه جنسی خرافاتی تبدیل نکنیم.
درصورتی که کسانی که قبل از ازدواج رابطه دارند ممکن است برایشان توقعاتی ایجاد شود که در زندگی آینده، شاید فرد مقابل نتواند این توقعات را برآورده کند. از طرفی گاهی برایشان مقایسه پیش می آید.

باورهای جنسی غلط یکی از معضلاتی است که این روزها به دلیل اطلاعات اشتباهی که در اختیار افراد قرار می گیرد، تبدیل به معضلی جدی شده است.

باورهای غلط درباره رابطه جنسی بزرگترین معضل در زندگی زناشویی است

افراد در روابط جنسی پیش از ازدواج تنها به فکر خود هستند

او ادامه داد:رابطه زناشویی که رابطه جنسی هم جزو آن است، متفاوت از رابطه ای است که یک دختر یا پسر قبل از ازدواج تجربه می کنند.

قبل از ازدواج آن چه تحت عنوان رابطه مطرح می شود، بیشتر توجه به خود، ارضای نیازهای شخصی، کنجکاوی و هوس بازی است. بعد از ازدواج آن چه تجربه می شود، تجربه مشترک برای پیشبرد یک زندگی مشترک است.

در زندگی زناشویی زن و هم مرد علاوه بر توجه به خود، به فرد مقابل هم توجه می کنند. در این رابطه بیش از هوس بازی، عمق بخشی به یک رابطه عاطفی مطرح است که بعد از زندگی زناشویی شکل می گیرد.

 

عدم هماهنگی در روابط جنسی از پیامدهای روابط پیش از ازدواج
وی با تأکید بر این که اغلب آن هایی که تجربه جنسی قبلی داشته اند، ازدواج شان با شکست و ناکامی همراه بوده است، گفت:در تجربه های جنسی، فرد ممکن است به یک سری مهارت ها و تجاربی دست پیدا کند و چون نوعاً افراد به دنبال این هستند که همسری که انتخاب می کنند برخلاف خودشان این تجربه را نداشته باشد، در واقع نوعی عدم هماهنگی بین زن و مرد پیش می آید؛

درحالی که وقتی دختر و پسری بدون تجارب جنسی قبلی، ازدواج می کنند، با هم هماهنگ هستند، با هم آزمون و خطا می کنند و با هم پیش می روند و هرچه یک زوج هماهنگ تر باشند، زندگی موفق تری خواهند داشت.

آن چه در ازدواج مهم است تجربه نیست، بلکه دانش است و بهترین زمان برای کسب دانش، دوران عقد است. تجربه براساس این دانش و آموزش و آگاهی ما آرام آرام به دست می آید و نیازی نیست این تجربه را قبل از ازدواج داشته باشیم؛ زیرا هر فرد با فرد دیگری متفاوت است.

 

رابطه جنسی بعد از ازدواج راه حلی برای درمان خودارضایی است

 

 

تشخیص رابطه مقعدی و جنسی دختران مجرد قبل از ازدواج

 

این درمان گر اختلالات جنسی باور غلط بعدی را خودارضایی به عنوان مانعی برای ازدواج دانست و ادامه داد:پسرها همیشه این سؤال را مطرح می کنند که خودارضایی در گذشته، ما را در ازدواج دچار مشکل می کند؟

آیا دچار ناباروری می شویم و مشکلاتی برای زندگی زناشویی مان در آینده پیش می آید؟ پاسخ می دهیم خودارضایی منعی برای ازدواج نیست البته به لحاظ شرعی حرام است و حتماً توصیه پزشکی به ترک این رفتار می کنیم. اما آن ها می توانند ازدواج کنند و اتفاقاً ازدواج یکی از راه های مهم ترک خودارضایی است.

افرادی که ازدواج می کنند و نیاز جنسی خود را از طریق رابطه زناشویی برطرف می کنند، نوعاً به سمت خودارضایی نمی روند؛ مگر در مواردی که با اختلالات زمینه ای دیگری همراه باشند.

 

وجود یا عدم پرده بکارت راهی برای تشخیص داشتن یا نداشتن رابطه جنسی نیست
مسئول آموزش کلینیک سلامت خانواده دانشگاه شاهد به باور غلطی در مورد پرده بکارت پرداخت و اظهار کرد:باور غلط بعدی این است که دختری که پرده بکارت دارد، ازدواج می کند و در مراسم شب زفاف خونریزی دارد و این نشان دهنده نداشتن رابطه جنسی او پیش از ازدواج است.

این تصور در شرایطی است که وجود پرده بکارت دلیل 100 درصدی نداشتن تجربه جنسی و عدم آن دلیل قطعی داشتن این تجربه نیست.

چه بسا افرادی هستند که پرده بکارت را ترمیم می کنند و افرادی بر اثر ورزش های شدیدی مانند اسب سواری یا به شکل مادرزادی (که به ندریت اتفاق می افتد) پرده بکارت نداشته باشد. از طرفی پرده بکارت اشکال مختلفی دارد و ممکن است از نوعی باشد که محسوس نباشد.

 

تماشای فیلم های پورن آسیب های جدی به زندگیتان وارد میکند

تماشای فیلم های پورن، انگاره های ذهنی را تغییر می دهد
وی باور غلط بعدی را افزایش میل جنسی به دنبال تماشای فیلم های پورن دانست و تصریح کرد:برخی زوجین می گویند دیدن فیلم های جنسی به تحریک میل جنسی و گرم کردن بیشتر زندگی زناشویی کمک می کند.

این افراد باید بدانند دیدن فیلم های جنسی در کوتاه مدت ممکن است باعث افزایش میل جنسی و بهبود رابطه جنسی شود اما در دراز مدت اثر عکس دارد؛ زیرا آستانه تحریک بالا می رود و بنابراین اگر پیش از این با دیدن چنین فیلم هایی تحریک می شدند، الان نمی شوند.

 

از طرفی فرد فیلم را می بیند تا با همسرش رابطه جنسی برقرار کند، غافل از این که دیدن این فیلم ها باعث اعتیاد می شود و فرد را از همسرش دور می کند. اگر تا قبل از دیدن این فیلم ها وقتی را به بودن با همسرش می گذراند، حالا تمام آن زمان یا حتی بیشتر از آن را صرف تماشای این فیلم ها می کند.

 

در کنار این مسائل، دیدن این فیلم ها ایماژ، تصاویر و انگاره های ذهنی فرد را تغییر می دهد. تغییر این انگاره ها باعث می شود اگر فرد همسرش را تا دیروز زیبا و خوش اندام می دیده است، از این پس این تصاویر را از همسرش نداشته باشد و تصاویری که از فیلم ها دیده به جای همسرش جایگزین شود.

 

نوع رابطه جنسی نمایش داده شده در فیلم های پورن آسیب زننده است

او ایجاد توقعات نامعقول و نادرست را از دیگر پیامدهای دیدن این فیلم های پورن عنوان کرد و گفت:افرادی که در این فیلم ها بازی می کنند، دست به کارهای نامعقول می زنند و خیلی از این افراد حتی ممکن است به دنبال آن اعمال بستری شوند، اما در آن فیلم براساس تصویر، نور و رنگ، آن چه تماشاچی می بیند، تماماً زیبایی و لذت است؛

درصورتی که اصلاً این طور نیست و اعمال آزاردهنده، آسیب زننده و دردناکی هستند. فردی که این ها را می بیند و لذت می برد، می خواهد همین رابطه را در واقعیت با همسر خود داشته باشد که امکان پذیر نیست و باعث درد و ناراحتی می شود. در نهایت توصیه نمی شود که فرد برای بیشتر کردن میل جنسی خود این فیلم ها را ببیند.

 

معاینه بکارت توسط خود شخص

 

 

تشخیص رابطه مقعدی و جنسی دختران مجرد قبل از ازدواج

 

1-نشانه های روانی-رفتاری:
معمولا باید به دختری که به راحتی در مورد رابطه جنسی اظهار نظر می کند شک کرد.همچنین کسی که اولین دفعه رابطه جنسی را تجربه می کند معمولا به راحتی و بدون شرم بیرون آوردن لباسهایش را نمی پذیرد و این کار برایش سخت است.به راحتی بوسه نمی زند و وقتی که لباسهایش از تنش بیرون آورده شد احساس شرم و خجالت غیر ارادی از حالت و چهره اش نمایان است.

پرده بکارت پرده ای است که در دهانه مهبل در قسمت تحتانی دهلیز آن قرار دارد .این پرده در سنین پائین تر سطحی است ولی با بالا رفتن سن و رشد لبه های بزرگ و کوچک فرج عمقی تر می شود .این پرده در محیط خود به جدار مهبل می چسبد .

شکل سوراخ وسط و همچنین قوام – رشد و ضخامت آن نوع پرده را مشخص می کند که در پزشکی قانونی حائز اهمیت می باشد . نسج پرده بکارت عمدتاً از بافت همبند الاستیک و کلاژن تشکیل شده و هر دو سطح داخلی و خارجی آن توسط اپیتلیوم سنگفرشی مطبق پوشیده شده است. هیچگونه عنصر غددی یا عضلانی در پرده بکارت وجود ندارد و رشته های عصبی آن زیاد نیست.

2-تشخیص پارگی بکارت:

2- حالت پره های فرج
معمولاً پره های اطراف مهبل فرج در دختران، نزدیک به هم و حالتی چسبیده دارند، به طوری که با نگاه اولیه به آن، به وضوح دیده نمی شود، در حالی که در زن ها این پره ها آشکارا دیده می شوند.

2- شکل مهبل فرج
اگر مهبل فرج، شکل هفت داشته باشد، می تواند علامت پارگی پرده با دخول آلت تناسلی مرد باشد، چرا که در اثر فشار وارده به دیواره، شکل آن از حالتی گرد به هفت تبدیل می شود.

پارگی پرده، چه در حین دخول نزدیکی یا عوامل فوق، ممکن است با آسیب دیگر قسمتهای فرج (اطراف مهبل، مجاری ادرار، پوسته ی بین مهبل و معقد) نیز همراه باشد.

 

3- دیواره های داخل فرج (گردن رحم)
دیواره ی گردن رحم از قشای برجسته ای مانند تشکیل شده است، که در اثر نزدیکی مداوم، این برجستگی ها تحلیل و از بین می رود، به طوری که دخول به راحتی و با کمتر فشاری انجام می گیرد.یعنی شما اگر برای اولین دخولتان به راحتی واژن را یافتید و توانستید به آسانی دخول انجام بدهید آن دختر قبلا حتما رابطه جنسی برقرار نموده است.

 اگر شما توانستید یک بند اول از ۲ انگشت اشاره و انگشت وسط دست را داخل واژن کنید آن خانم حتما قبلا رابطه جنسی داشته است.

در مورد دخترانی که با فیلم بازی کردن می گویند که مورد تجاوز قرار گرفته اند.به راحتی می توان صحت و سقم این مسله را تشخیص داد.

 

چون دخترانی که بر اثر تجاوز بکارتشان را از دست می دهند دچار جراحت مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) می شوند که به راحتی قابل تشخیص است. یعنی در مواقعی که پرده طی چند مرحله یا با شدت یا بر اثر تجاوز از بین رود، زخم های مجاری ادرار و زخم داخل رحم (فیبرون) پیش می آید.

 

نشانه های با کره بودن

 

 

تشخیص رابطه مقعدی و جنسی دختران مجرد قبل از ازدواج

 

1- پرده بکارت قابل اتساع و دارای سوراخ بدون پارگی
2- دهلیز فرج و دهانه مهبل
3- مخاط مهبل ضخیم و چین دار و دارای چینهای روی هم خوابیده
4- خواب چینها معمولاً رو به دهانه مهبل است .

5- مجرای مهبل باریک( تنگ با دیواره های چین دار) و عمق آن قابل رویت نیست .
6- معاینه با انگشت مقدور نیست و در اثر اصرار به معاینه احتمال آسبی مخاط می رود .
7- بعلت روی هم خوابیدن چینهای مهبل – کانال مهبل کوتاه است .

در صورتیکه پرده بکارت از نوع الاستیک باشد – عمل دخول بدون پاره شدن پرده انجام می گیرد و سالم بودن این پرده ها دخول را رد نمی کند یعنی در دوشیزگان پرده های ازاله نشدنی به اشکال حلقوی – هلالی – دو لتی و کنگره دار و دندانه دار و … دارای سوراخ میانی منظم و لبه های کاملاً صاف و مخاط مهبل با چینهای روی هم خوابیده می باشد که خواب آنها رو به دهانه مهبل و مجرای مهبل بسیار باریک است .

باید توجه کرد از نظر جسمی عدم پارگی پرده بکارت برای تشخیص باکرگی ( دوشیزگی ) اصولاً مطرح نیست و در این موارد وضع مهبل مدخوله بودن به اثبات می رسد.مشخص کننده مدخوله بودن است . علیرغم عدم مشاهده پارگی در پرده بکارت با توجه به وضع مهبل و مخاط آن

 

نشانه های مدخوله بودن:

1-پرده بکارت شل و متسع و دارای سوراخ بدون پارگی یا شلی پرده بکارت و متسع شدن سوراخ میانی آن و بعلت شلی پرده بکارت و اتساع سوراخ میانی آن – دو انگشت به آسانی وارد مهبل شده و با لمس دیواره مهبل – صاف شدن نسبی چینهای مهبل بخوبی احساس می گردد .

2- دهلیز فرج و دهانه مهبل وسیع یعنی اتساع دهلیز فرج فاصله ای بین دو قسمت سطحی لبهای فرج تا پرده بکارت است که معمولاً ۲/۵ – ۴ سانتیمتر طول دارد . بعلت آمیزش مکرر لبهای فرج از هم دور شده و دهلیز متسع می گردد.

3- مخاط مهبل نسبتاً ضخیم و چینهای اندکی صافتر و دارای چینهای جدا شده از هم
4- خواب چینها نامنظم است و به یک سو نیست .
5- مجرای مهبل باز و معمولاً تا دو سوم آن قابل رویت است یعنی گشادی مجرای مهبل در اثر صاف شدن نسبی چینهای مهبل – بطوریکه مجرای مهبل معمولاً تا حدود دو سوم طول خود کاملاً نمایان است . چینهای باز شده مهبل بخوبی به چشم می خورد و خواب چینها بر خلاف دوشیزگان همه به یک سو یعنی بسوی دهانه مهبل نبوده و بطور نامنظم به این سو و آن سو می باشد .

6- قابل معاینه با انگشت است و حتی باز کردن آن با اسپکولومهای ظریف مقدور است و صدمه ای به مخاط وارد نمی شود .
7- بعلت باز شدن چینهای مهبلی کانال مهبل طویل است .

 

نکته مهم تفاوت بین خون بکارت با خون قاعدگی یا خونی است که از پرده ترمیم یافته خارج می شود. معمولا پس از پارگی پرده بکارت خونریزی کم و بیش شدیدی ایجاد می شود. حداقلی برای خونریزی در این حالت نداریم ممکن است در حد یک یا دو قطره باشد و یا شاید هم بیشتر باشد ولی حداکثر به اندازه آغشته شدن یک عدد پوشک خواهد بود و چیزی که مسلم است این است که این خونریزی نباید ادامه داشته باشد.

 

نکته همین جا می باشد اگر کسی اقدام به ترمیم بکارت نماید چون دیگر امکان استفاده از خون طبیعی ناشی از پارگی بکارت وجود ندارد معمولا میزان خونریزی بیشتری از حالت طبیعی به وجود خواهد آمد یا اصلا خونریزی نخواهد داشت. خون پرده بکارت معمولا سریع لخته می شود و تفاوتش با خون سایر قسمت های بدن این است که حاوی مقادیری سلول واژینال می باشد.

 

بین خون ناشی از قاعدگی و خون پرده بکارت نیز تفاوت است چون خون قاعدگی دارای فیبرینوژن کمتر است، لذا دیرتر لخته شده و سلول های واژینال در آن بسیار زیاد است در حالی که خون حاصل از پرده بکارت سریعتر لخته شده و حاوی مقادیر کمی سلول واژینال است.

 

علت پارگی بکارت

 

تشخیص رابطه مقعدی و جنسی دختران مجرد قبل از ازدواج

 

چون در اولین مقاربت پرده بکارت (در صورت وجود) به دلیل اینکه قطر کمتری نسبت به قطر آلت مرد دارد، از ورود آلت تا حدودی جلوگیری می کند ولی با ایجاد فشار بیشتر دچار پارگی می شود.

این پارگی همانند سایر پارگیها در بدن ایجاد درد و سوزش و خونریزی می کند.پس اگر به طور طبیعی هنگام اولین مقاربت به عرض کم واژن همراه با مانعی که به راحتی امکان دخول آلت مردانه را ندهد برخورد نمایید شخص تا حالا دخول واژنی نداشته است.

فکر کنم اگر کمی در این زمینه اطلاعات داشته باشید به راحتی تفاوت عرض ناشی از استمنا توسط انگشت و عرض ایجاد شده ناشی از آلت مردانه برای شما قابل احساس خواهد بود.

 

تشخیص زمان پارگی بکارت

معمولا تا ۲ هفته بعد از پارگی بکارت از روی نشانه های ظاهری می توان تاریخ دقیق آن را حدس زد و پزشک متخصص یا ماما تا ۱ ماه می تواند تاریخ پارگی را حدس بزند و بعد از ۱ ماه به هیچ وجه زمان پارگی پرده معلوم نمی شود.

از لحاظ شکل ظاهری اگر پرده بکارت ترمیم یافته نباشد لبه های پارگی جدید در پرده بکارت معمولا زخمی و قرمز رنگ بوده و آثار خون لخته شده در آن مشاهده می شود.بعد از حدود یک هفته لبه های بریدگی از مخاطی مشابه مخاط پرده پوشیده شده و بعد از حدود دو هفته لبه های زخم نسبتا گرفته می شوند.

اگر پرده بکارت ترمیم یافته باشد مراحل فوق صورت نمی گیرد.نکته مهم دیگر این است که لبه های پارگی چون آزاد هستند و به هم اتصال ندارند هیچ وقت به هم جوش نمی خورند و اگر دو تکه پارگی به هم دوخته شوند و پرده ترمیم شود محل ترمیم به صورت یک اسکار برجسته روشن کوچک مشخص خواهد شد.

اخیرا بعضی از دختران برای حفظ بکارتشان اقدام به برقراری رابطه جنسی از مقعد یا پشت مینمایند که در اینجا لازم است به نکاتی برای تشخیص این اقدام توجه نمود

نشانه های برقراری رابطه جنسی از مقعد:

در صورت مکرر بودن ، علایم دخول را می توان مشاهده نمود. باید دانست که اگر دفعات دخول کمتر از 3-2مورد باشد نباید انتظار علایم را داشت در صورتی که دفعات دخول بیشتر باشد علائمی مثل از بین رفت چین های مقعدی که در حالت معاینه پوست اطراف مقعد صاف تر از زمان طبیعی است و تورم یا صافی چین ها ، ضخیم شدن پوست اطراف مقعد که به داخل کشیده شده و تا ناحیه پوستی مخاطی ادامه می یابد و گهگاه ناحیه یاد شده پوسته گذار می گردد ، دیده می شود.

 

اگر مفعول حرفه ای باشد ضخیم شدن پوست حتی به داخل رکتوم امتداد می یابد و فیسوزهای بهبود یافته قبلی به صورت خطوط کم رنگ در محل چین ها دیده می شود . در مفعولین حرفه ای مقعد شکل قیفی پیدا می کند مثل اینکه مقعد به طرف داخل کشیده شده باشد از نکات مهم این است که هیچ وقت نباید شل شدگی اسفنکتر مقعدی را از یاد برد.

در افراد حرفه ای و در مشاهده مقعدی اکثرا علائمی مشاهده نمی گردد مگر از مانور به خصوصی استفاده نمائیم . مواقعی که شخصی در حالت معاینه قرار دارد انگشتان بزرگ را در فاصله کمی از مقعد قرار داده و با بقیه انگشتان باسن را گرفته و به طرف کناره ها می کشیم تا چین ها مقعدی به خوبی نمایان شوند .

سپس به طور عمدی به اسفنکتر فشار آورده و تا فرد خود را جمع کند و اگر افکار او را به نکته دیگری جلب نمایید حرکت ارادی اسفنکتر از بین رفته و حالت آن مشحص می شود .
علائم پارگی اسفنکتر چین ها ممکن است مشاهده شود که لازم به توجه می باشد شلی اسفنکتر مقعدی از علائم دخول مکرر می باشد.

در ضمن باید به حالت مجرای مقعدی نیز توجه کرد.دخول مقعدی ممکن است باعث تغییر حالت مجرای مقعدی- ایجاد بواسیر و هموروئید-زایده های گوشتی کوچک در اطراف مجرای مقعدی-زگیلهای کوچک-بیرون زدن قسمتی از بافت از مقعد-کمی باز شدن مجرای مقعدی و … شود.

 

تشخیص رابطه مقعدی و جنسی دختران مجرد قبل از ازدواج

Détection du sexe anal et des relations sexuelles de filles célibataires avant le mariage

 

روشهای تشخیص صحیح وجود پرده بکارت

داروی معجزه آفرین ترمیم پرده بکارت!

آیا با خود ارضایی پرده بکارت پاره می شود

دختر زیبایی که پرده بکارت خود را 3 میلیون دلار فروخت + عکس


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان