فال عاشقانه و طالع بینی لنورماند هفته دوم آذر ماه پاییز بارانی

فال عاشقانه و طالع بینی لنورماند هفته دوم آذر ماه پاییز بارانی

فال فرانسوی لنورماند توسط Madame Lenormand مادام لنورماند در فرانسه و اواخر قرن ۱۸ و اوایل قرن ۱۹ رواج پیدا کرد و به تدریج به سایر نقاط اروپا گسترش یافت.

 

درستی فال خانم لنورماند تا جایی زبانزد خاص و عام شده بود که حتی سیاستمداران برجسته جهان در آن زمان برای بسیاری از تصمیمات خود به او مراجعه می کردند.
از خواندن و خبرهای خوش آن لذت ببرید و از نکات منفی آن نیز به سادگی رد شوید و اصلا هیچ توجهی نکنید.

 

فال هفتگی لنورماند

 

فروردین

کارت شلاق
به منظور رها شدن از زیر شلاق نیاز به مهارت و عزم و اراده بسیاری است. کارت شلاق بیانگر سر و صدا، خشونت، جنگ و اغتشاش است.
کارت شلاق در فال لنورماند یادآور این مسئله است که به منظور برنده شدن به تمرکز و تلاش زیادی نیاز است. ممکن است به منظور موفقیت و غلبه بر مشکلات لازم باشد که شما از جنبه های مختلفی با مشکلات خود روبرو شوید.
کارت شلاق اغلب بر دوره زمانی همراه با جنگ و درگیری اشاره دارد. این کارت نشان دهنده بحث و جدل، گفتگو و سرزنش بیش از حد خودتان است.

ماهیت خشونت آمیز کارت شلاق در فال لنورماند به آن مفهومی فراتر از آزار فیزیکی می دهد. این کارت همچنین دارای ماهیت جنسی نیز می باشد، از این رو می تواند بیانگر احساسات جنسی یا سوء استفاده جنسی باشد.

از آنجا که کارت شلاق بر انرژی بالایی اشاره دارد، این کارت همچنین می تواند بر افراد ورزشکار و کسانی که فعالیت بدنی خوبی دارند نیز دلالت داشته باشد.

 

اردیبهشت

کارت کتاب
کارت کتاب در فال لنورماند بر دانش، آموزش و پرورش، خرد و هوش دلالت دارد. این کارت بر مطالعات شما در مدرسه، امتحانات و تحقیق و پژوهش برای پروژه ای اشاره می کند.
کارت کتاب نشان دهنده اطلاعات پنهان، اسرار و رموز و چیزهایی که لازم است کشف شوند است. کارت کتاب همچنین می تواند نشان دهنده کتاب، مجله، دفتر خاطرات روزانه، دستخط، نوشته های خطی و پرونده ها باشد.

 

خرداد

کارت خورشید
کارت خورشید بیانگر موفقیت، شکوه، جشن، شادی، پیروزی و دستاوردهای نیکوست و به طور کلی کارت خورشید، کارتی مثبت است.
کارت خورشید از ظهور موفقیت در تمام جنبه های زندگیتان خبر می دهد. این کارت به شما نوید می دهد که به اهداف خود می رسید، اعتماد به نفستان افزایش می یابد و متوجه پتانسیل و استعداد های خود خواهید شد.

 

تیر

کارت تابوت
در فال لنورماند هنگامی که کارت تابوت ظاهر می شود، بسیاری از افراد به صورت غیر ارادی دچار انقباض عضلانی می شوند، چون آن ها فکر می کنند که این کارت نشان دهنده مرگ است. خوشبختانه مفهوم این کارت اینچنین نیست. این کارت برای هیچ کس مفهوم مرگ ندارد.

کارت تابوت بیانگر دوره ی تغییر و تحول در زندگی شماست. این کارت می تواند به پایان چیزی که برای مدت زمان خیلی طولانی ادامه داشته اشاره داشته باشد، اما با هر پایانی، آغازی نیز وجود دارد. تغییر بخش اجتناب ناپذیر زندگی است.

هیچ چیز ثابت و پایدار باقی نمی ماند. نه یک شغل، نه یک ازدواج و نه حتی یک اقامت. هر چیزی تغییر می کند و زندگی دائما در حال تغییر و تحول است.

کارت تابوت لنورماند به شما از تغییر و تحول خبر می دهد. مفهوم این کارت قطعیت ندارد؛ و به سادگی می تواند در موضوع های مختلفی صدق کند.

 

مرداد

کارت دسته گل
در فال لنورماند هنگامی که کارت دسته گل ظاهر می شود، بیانگر آن است که شما وارد دوره ی زمانی سرشار از شادی و لذت خواهید شد.
سنگینی بار تغییر و تحول وغم و اندوه تمام شده است و چیزهای خوب جدیدی در شرف وقوع است. حال شما می توانید اوقات خوشی داشته و از آن لذت ببرید.
شما ممکن است به صورت غیر منتظره هدیه ای دریافت کرده یا به مهمانی دعوت شوید.
کارت دسته گل بیانگر آن است که هر آنچه اتفاق می افتد قطعا خوب و لذت بخش است.
این کارت به منزله چراغ سبزی است که شما می توانید تفریح کرده و از زندگی لذت ببرید و هر آنچه که موجب لذت و شادیتان می شود را انجام دهید. اینجاست که به زمان نیاز دارید که گل های رز را ببویید و از زندگی قدردانی کنید.

 

شهریور

کارت ابر
کارت ابر در فال لنورماند می تواند از خبرهای آشفته و ناراحت کننده خبر دهد،این کارت همچنین بر ذهنی آشفته و پریشان دلالت دارد.
این کارت اغلب به دوره ای از زندگی تان اشاره می کند که شما نمی دانید چه باید بکنید یا از چه کسی می توانید کمک بگیرید.
در فال لنورماند، هنگامی که کارت ابر ظاهر می شود، می تواند بر این امر اشاره داشته باشد که با خودتان صادق باشید و از خواب بیدار شوید.
کارت ابر به معنی توجه است. به آن چیزی که مردد هستید توجه کنید. در این زمینه بر افکارتان متمرکز شوید و برای تغییر و تحول آماده شوید. هنگامی که شما چنین کاری را انجام دهید، ابرها از جلوی خورشید کنار خواهند رفت و خورشید نمایان خواهد شد.
کارت ابر به معنی یک یادآوری نیز است. به شما یادآوری می کند که آنچه را که در حال تجربه کردن هستید، تنها امری موقتی است. آنچه اکنون احساس می شود مهم نیست، همه آن ها زودگذر هستند.

 

مهر

کارت مار
در فال لنورماند هنگامی که کارت مار ظاهر می شود این امری طبیعی است که مفاهیم منفی کارت مانند: نیرنگ و فریب، خیانت، بدگویی، کینه توزی و غیره را در نظر بگیریم.
در حالی که این ویژگی های گفته شده در مورد کارت مار درست و صحیح است اما این مسئله اهمیت دارد که به خاطر داشته باشیم که کارت مار همیشه هم منفی نیست.

به عنوان مثال، این کارت ممکن است بیانگر زنی با موهای قهوه ای باشد.
حتی زمانی که کارت مار بیانگر چیز منفی مانند نیرنگ و فریب است، به خاطر داشته باشید که مفهوم این کارت به شما در مورد چگونگی برخورد با شرایط پیش آمده نیز راهکارهایی می دهد.

این کارت به ما یادآوری می کند که انعطاف پذیر و سازگار باشیم و تا جایی که برایمان امکان دارد خودمان را با آن شرایط وفق دهیم.

 

 

 آبان

کارت خانه
این است شعار کارت خانه در فال لنورماند “خانه مکانی است که قلب آنجاست”.
خانه مکانی است که شما در آن زندگی می کنید – خواه آن یک خانه واقعی، یک آپارتمان یا هر مکانی دیگر باشد. این کارت همچنین نشان دهنده خانواده شما و همه مسائل شخصی و داخلی که در یک خانه و خانواده وجود دارد می باشد.
این کارت نشان دهنده چیزهایی است که باعث احساس امنیت، آسایش و آرامش خاطر شما می شود. کارت خانه بر چیزهایی اشاره می کند که شما با آن ها آشنا هستید و نمی خواهید آن را در پشت سر رها کنید.
همچنین این کارت برای افراد ملاک یا هر فردی که در این زمینه سرمایه گذاری می کند، به معنی املاک و مستغلات است. تمام جنبه های یک معامله در زمینه املاک و مستغلات می تواند از طریق کارت خانه آشکار شود.

 

آذر

کارت لنگر
کارت لنگر در فال لنورماند بر امنیت و ثبات قدم دلالت دارد. این کارت بر پافشاری برای هدفی یا ماندن در مکانی اشاره می کند. کارت لنگر، کارتی مثبت است که از بهبود اوضاع خبر می دهد و شما می توانید هر مشکلی را با موفقیت حل و فصل کنید. این کارت در همه پیشگویی ها موجب احساس ثبات می شود.
کارت لنگر بیانگر آن است که شما به یک بندرگاه رسیده اید، بنابراین به مقصد خود می رسید و به اهدافتان دست می یابید.

 

دی

کارت لک لک
لک لک در فال لنورماند نشان دنده تغییر است. ممکن است شما هر چیزی،از تغییر برنامه گرفته تا تغییر در محل سکونت را تجربه کنید.
اگر شما در زندگی در حال تجربه رکود و توقف هستید، این کارت به شما خبر می دهد که آن رکود خاتمه می یابد و قطعا حرکت های خوبی رو به سمت جلو آغاز می شود.
هنگامی که کارت لک لک در فال لنورماند فردی را توصیف می کند، آن فرد اغلب باریک و نسبتا خوش اندام، دارای قدی بلند با پاهای کشیده است.

 

بهمن

کارت مرد
کارت مرد در فال لنورماند نمایانگر مرد، انرژی و رفتار مردانه است.
اگر فال گیرنده یک مرد است، کارت مرد بر خود او اشاره دارد. اگر فرد مورد نظر یک زن است، این کارت بر مردی مهم در زندگی اش مانند نامزد، شوهر، نامزد یا برادرش دلالت دارد.

 

اسفند

کارت قلب
کارت قلب در فال لنورماند در مورد عشق، شادی، شور و اشتیاق، لذت و رضایت است.
در حالی که این کارت بیانگر عشقی رمانتیک و عاشقانه است، بنابراین می تواند نشان دهنده عشق پدر و مادر به فرزند، عشق و محبت خواهر و برادر نسبت به یکدیگر یا عشق شما نسبت به یک دوست باشد.
کارت قلب در فال لنورماند همچنین می تواند بر مهربانی و سخاوتی که شما نسبت به دیگران ابراز می کنید نیز دلالت داشته باشد، مثل مهر و سخاوتی که شما به یک موسسه خیریه، دوستان یا غریبه ها ابراز می کنید.

 

خبرهای عاشقانه، احساسی برای متولدین هر ماه

 

 فروردین
این هفته در رابطه ای قدم خواهی گذاشت که احساس رضایت تو را در بر خواهد گرفت. از آن لذت ببر.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 اردیبهشت
در این هفته بايد عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار كرد.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

خرداد
هفته دوم آدر برایت روشن می‌شود که با کسی هستی که صميمی و پاك هست.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 تیر
يك رابطه عاشقانه يا يك دوستی صمیمانه در حال شكل‌گيری است.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 مرداد
این هفته یک اتفاق هیجان‌انگیز تو را وارد ماجرای عاشقانه‌ای جذاب می‌کند.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 شهریور
حقایقی برایت آشكار خواهد شد كه قضاوت تو را كاملاً دگرگون می‌كند. حقایقی كه از چشم تو پنهان مانده بود و حالا می‌توانی آنها را همان طوری كه هست ببینی و متعجب شوی.

 

 مهر
دستی از غيب برنامه‌ريزی كرده است تا تو فردا موفقيت عاطفی مهمی را بدست آوری.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 آبان
در این هفته كسی به تو توجه کرده و به تو حسی بی نظیر ، شگفت انگیز و سرشار از خوشبختی القا خواهد شد.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 

 آذر
این هفته بخشی از خيال‌پردازی‌هایت عملی می‌شود.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 دی
هفته ای که در این حوزه نقطه آغاز شروعی خاص و فوق‌العاده است.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 بهمن
در این هفته با کمک یکی از دوستان ريشه و عامل ناراحتی معشوقتان را می فهميد و خواهید توانست آن را از بین ببرید.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 اسفند
کاری که شما به منظور اتمام آن تلاش می‌کنید یا هدفی که بر روی آن تمرکز کرده‌اید با موفقیت کامل به نتیجه‌ای عالی منتهی می شود.

 

Romantic horoscope and astrology Lenormand the second week of December rainy autumn

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان