ramazan
ramazan

پیش بینی هفتگی تاروت کائنات و فال قهوه برای هفته 2 مرداد

پیش بینی هفتگی تاروت کائنات و فال قهوه برای هفته 2 مرداد

  پیش بینی وقایع جالب و دوست داشتنی هفته دوم مرداد ماه Sultan des mois سلطان ماه ها برای متولدین 12 ماه سال.

 

تاروت کائنات فروردین ماه

از زمان استفاده کنید و درباره آن چیزی که می خواهید، فکر کنید. بعضی از افراد دوست دارند که اهدافی را برای خود تنظیم کنند در حالیکه دیگران با ترسی که دارند منجر به شکست می شوند.

این نیرنگ است. اما مطالعات نشان داده است که اگر اهداف را با پارامتر های مشخص تعیین کنید و مهلتی به خود بدهید، شانس دستیابی اهداف تان خیلی زیاد است. نکته این است: می دانید که امسال به سفر خواهید رفت و با آموزش و یادگیری ها خواهید درخشید. در برابر همکارانتان در روز سه شنبه صبور باشید.

 

تاروت کائنات اردیبهشت ماه

 

به نظر می رسد که آینده ی روشن و امیدوار کننده ای دارید! انرژی تان را افزایش دهید. کارهای زیادی را باید انجام دهید! در این دوره از زمان، محبوبیت تان در حال افزایش است. بیشتر با جوانان و افراد خاص درگیر خواهید بود. ممکن است همچنین با گروه ها و سازمان ها و باشگاه ارتباط بیشتری برقرار کنید. تا چندین هفته آینده زمان عالی برای تعیین اهداف و اجراسازی آن است.

 

تاروت کائنات خرداد ماه

 

بیشترین بهره را از این هفته ببرید. رئیس، افراد خاص، استعدادهای زیادی در درون شما خواهند دید (حتی اگر کار خاصی انجام ندهید.) بله پیش همه خواهید درخشد. ایده های زیادی دارید که باعث خواهد شد ارتقا رتبه بگیرید، تا چهار هفته آینده بهترین زمان برای اثبات خودتان است. در این مدت کمک مالی و کمک از سمت دیگران را دریافت خواهید کرد. دیگران شما را تایید خواهند کرد.

 

تاروت کائنات تیر ماه

 

تا چهار هفته آینده از هر فرصتی برای مسافرت رفتن و کشف چیزهای جدید استفاده کنید زیرا که می خواهید بیشتر یاد بگیرید و ماجراجویانه عمل کنید! زمان عالی برای یک دوره و یا رفتن به کارگاه است. به یاد داشته باشید که امسال سالی است که کار و حرفه تان بهبود می یابد.

همچنین سلامتی تان نیز بهبود می یابد. سلامتی فیزیکی تان می تواند بر سلامتی ذهنی تان تاثیر بگذارد بنابراین موفقیت هایی را در زمینه های تحصیلی و کاری به دست خواهید آورد. دقت کنید که در شروع هفته چون ماه کامل است در خطر اتفاقات ناخوشانید هستید. قبل از اینکه صحبت کنید و عمل کنید مجددا فکر کنید.

 

تاروت کائنات مرداد ماه

 

زمان قدرتمند برای شماست! خوشبختانه، همکاران تان از شما حمایت می کنند. (پیشرفت خوبی است) بر روی مالیات، بدهی و اموال مشترک، مشکلات مالی تا چهار هفته آینده تمرکز خواهید کرد. بحث در ارتباط با این موارد صورت خواهد گرفت و نظرات قوی خواهید داشت.

علاوه بر این زندگی زناشویی شما بسیار قدرتمند خواهد شد. مسائل مالی در آغاز هفته رو خواهد شد. تمام جزئیات را با صبوری بررسی کنید.

 

تاروت کائنات شهریور ماه

در روز سه شنبه ممکن است با دوستان نزدیک و خانواده تان کمی تنش داشته باشید. صبر بهترین اتحاد برای شماست. با این حال تا چهار هفته آینده، به خواب بیشتری نیز نیاز دارید، پس به تخت خواب بروید. صحبت های زیادی در میان افرادی که نزدیک شما هستند می شود. تا چند هفته آینده زمان عالی برای روشن کردن برخی از مشکلات است. تعطیلات و گشت های اجتماعی امیدوارکننده هستند! همه آن ها را می توانید داشته باشید.

 

تاروت کائنات مهر ماه

آستین های خود را بالا بزنید زیرا که تا چهار هفته آینده بسیار مشغول خواهید بود. برای شروع دستور العمل های خاصی دارید که می خواهید آن ها را اجرا کنید. می خواهید که تکنیک های خود را اصلاح کنید و همه چیز را دوباره سازماندهی کنید تا زندگی تان را هموار کنید.

نمی خواهید که زمان تان را هدر دهید. به جای آنکه کارایی کمتری داشته باشید، می خواهید که از زمان های آزاد خود تا جایی که ممکن است استفاده کنید و سرگرم باشید. بجای اینکه بدون کیفیت کاری را انجام دهید. در این مدت شما بیشتر تحت تاثیر محیط اطراف تان هستید.

 

تاروت کائنات آبان ماه

در شروع هفته، در ارتباط با تنش هایی که میان شما و بچه ها و شریک عاطفی تان دارید نباید نگران باشید. زیرا که تا چهار هفته آینده لحظات شادی بخشی را در حوادث ورزشی و فعالیت های اجتماعی خواهید داشت. به مهمانی ها بیش از روزهای معمولی خواهید رفت.

از این لحظات لذت ببرید مخصوصا مجردین. به هر حال، آزادی عمل دارید و زمان عالی برای مسافرت رفتن است. از محیط اطراف تان بیش از حد معمول قدردانی می کنید و متوجه خواهید شد که چقدر عشق در جهان وجود دارد. با این حال مریخ آتشین در خلاف نشانه شماست، باید با اطرافیان تان صبور باشید.

 

تاروت کائنات آذر ماه

 

در شروع هفته، بین خواسته های خانه و خانواده تان و خواسته های حرفه ای تان یک جنگ ایجاد می شود. نمی توانید خانه و خانواده تان را نادیده بگیرید.

در حقیقت تا چهار هفته آینده این موضوع تمرکز اصلی شما خواهد بود. بسیاری از شما درگیر با والدین تان هستید. ممکن است همچنین تمایل داشته باشید که خانه تان را تعمیر کنید. بحث های خانوادگی تان در منو است. علاوه بر این می خواهید که در خانه بیشتر استراحت کنید.

 

تاروت کائنات دی ماه

 

خودتان را ببینید زیرا که وارد یک زمان سریع و پر مشغله می شوید. در شروع هفته سعی کنید که با احتیاط باشید و در خطر اتفاقات ناگهانی هستید. در چند هفته آینده سفرهای کوتاهی را خواهید رفت. همچنین با قرار ملاقات ها، صرف زمان بیشتر با خواهر و برادر و بستگان و همسایگان مشغول خواهید بود.

در واقع شما می خواهید که آزادانه کارهای تان را انجام دهید به همین دلیل داستان های عاشقانه و زمان های سرگرم کننده برای شما شکوفا خواهد شد. توجه داشته باشید که زمان عالی برای خرید وسایل برای خودتان است. این کار را انجام دهید زیرا که به خودتان در جهان اهمیت می دهید.

 

تاروت کائنات بهمن ماه

تمرکز شما بر روی پول، به دست اوردن درامد است. تا چهار هفته آینده به دنبال کنترل کردن زندگی خود از طریق ارزش و اعتبار خواهید بود. ممکن است چیزی بخرید یا چیز بیشتری را به دست آورید تا زندگی خود و دیگران را بیشتر کنترل کنید. زمان خوبی است آنچه را که دارید به اشتراک بگذارید.

به عنوان مثال، ایا مثال خود را به خود اختصاص داده اید. ممکن است همچنین تا چند هفته آینده چیزی را نشان دهید که بسیار شما را خوشحال خواهد کرد. بسیاری از بهمن ماهی های عزیز به افزایش درامد خود بسیار فکر می کنند، به همین ترتیب، بسیاری از شما احساس مالکیت دارید. گران قیمت من! در واقع، اگر شما خوشنود هستید – ثروتمند نیز هستید.

 

 

تاروت کائنات اسفند ماه

مردم و موقعیت های مطلوب را به سمت خود جذب خواهید کرد. شما همچین مزیتی را در این چهار هفته دارید. فرصتی دارید که باتری های خود را برای تمام طول سال شارژ کنید. نیاز بیشتری دارید که امروز خودتان را بیان کنید. که خوب است. وظیفه ای در قبال خودتان دارید و باید آن را برآورده سازید. با این وجود، در هنگام برخورد با والدین آن ها را در آغوش بگیرید.

 

فال و طالع بینی قهوه با نشانه های کف فنجان به نیت متولدین 12 ماه سال

 

فال قهوه فروردین

ناراحت نباش. میدانم قدری فشار مالی تو را این روزها به تنگ آورده است. ولی گوسفندی که در فنجانت افتاده خبر از تغییر اوضاع میدهد. مالت برکت پیدامیکند و روزافزون میگردد.
. چه آهوی زیبایی در فنجانت افتاده! به تو تبریک می گویم همسر خوبی نصیبت شده یا خواهد شد. قدرش را بدان همسری زیبا، با وفا و محبوب که هرکجا باشی دل نگرانت خواهد بود
. اخیرا کاری انجام داده ای که به واسطه آن کار انتظار سود داری. خبرخوشی که برایت دارم بواسطه انگور افتاده در ته فنجان توست. این انگور نشان از سودی چندبرابر و بیش از انتظار در آن کار است. دیگران میگویند دست از این کارت برداری اما چنین نکن که کامت چون انگور فنجانت شیرین خواهد گشت.
. در آینده نزدیک با کسی به اختلاف و نزاع خواهی خورد، حتی الامکان سعی کن از جنگ ودشمنی دوری کنی، آسیابی که در فالت میبینم نشان خوبی نیست اما می تواند اوضاع به نفعت تمام شود. آسیاب یعنی دشمنی و جنگ، پس مراقب باش و عاقلانه رفتار کن

فال قهوه اردیبهشت

چه بخت و اقبال بلندی داری. در فالت فرزندان زیادی می بینم که همه شان نزد مردم محبوب می شوند همگی به عزت و شهرت می رسند و مایه افتخار و شادی تو خواهند شد
. تا 3 روز دیگر در شرایطی قرار میگیری که با با دروغ گفتن و قول دادن (قولی که میدانی عملی نخواهی کرد) میتوانی به سود مالی زیادی برسی. جای تو باشم این کار را نخواهم کرد چرا که زمین گرد است و روزی همین فریب گریبان گیر خودت هم خواهد شد.
. مشغول کاری هستی که امید موفقیت از آن داری. در فنجانت بیل افتاده. یعنی اگر همچنان با تلاش و پشتکار ادامه بدهی حتما موفق خواهی شد. پیشاپیش موفقیتت را تبریک می گویم. اما از تلاشت دست نکش
. جعبه میبینم. جعبه نشان از جنس مخالف دارد. اگر زن هستی مردی در زندگی توست و اگر مرد هستی زنی در زندگی توست که با تو سرناسازگاری دارد، 28 روز فرصت داری تا فکری به حالش کنی، یا با خودش دوستانه صحبت کن که دست از این کارهایش بردارد و یا قطع ارتباط کن وگرنه پس از پایان مهلتی که گفتم آسیبی جدی از سمت آن شخص خواهی دید.

 

فال قهوه خرداد

قرض و بدهی تو را در تنگنا قرار داده است. مژده ای برایت دارم. به زودی تمامی قرض ها و بدهی هایت را خواهی داد. در فالت سکه افتاده که نشان از نعمت و مال دارد، نشان از رهایی از تنگدستی. کمی صبر کنی تمامی مشکلاتت برطرف خواهد شد
. در بین نزدیکان و کسانی که تظاهر به دوستی میکنند دشمنانی داری که از شکست خوردنت خوشحال میشوند ولی این را بروز نمیدهند. وقتی چنگال که در فال کسی بیفتد نشان دهنده وجود همین افراد است. برخورد تو با این افراد خواهد بود که عاقبتت را معلوم خواهد کرد که از آنها شکست میخوری یا تو آها را شکست خواهی داد. پس عجولانه تصمیمی نگیر و زیرکانه عمل کن.
. تا به اینجای زندگی خودت مسیر سختی را طی کرده ای . می ترسی به هدفهایت نرسی. ولی آینده روشنی پیش رویت می بینم، از چیزی نترس و با ایمان به تلاشت ادامه بده
. یک بیماری در بدنت میبینم. اگر خبر نداری حتما دکتر برو و آزمایش بده. ولی نگران نباش. توپی که در فنجانت افتاده خبر از سلامتی دارد ، اما با ورزش . پس ورزش را جدی بگیر و از همین امروز شروع کن که سلامتی کامل به بدنت با ورزش کردن برخواهد گشت.

فال قهوه تیر

به آنچه میخواهی انجام بدهی یا تصمیمی که گرفته ای خوب فکر کن. تیری که در فنجان میبینم می گوید به زودی حق کسی را پایمال خواهی کرد. فرقی نمیکند طرف مقابل دوست باشد یا دشمن. حق با اوست. مراقب باش حقی را ناحق نکنی
. قفلی افتاده در کارت که در فنجان هم منعکس شده، کارهایت گره خورده و هرکاری شروع میکنی قفلی تازه به کارت می افتد. پیشنهاد میکنم برای کاری که قفل شده صدقه بدهی. انشالله قفل گشودنی خواهد بود.
. در فالت دستبند افتاده. دست بند برای زنان نشان از شوهر هست و برای مردان دلیل بر غم و اندوه و تنگدستی
. اوضاع خیلی بهم ریخته. کارهای زیادی را با هم انجام میدهی. پیشنهاد میکنم از اطرافیانت کمک بگیری چون با این وضع به این زودی اوضاعت رو براه نخواهد شد. حداقل از آنها مشورت بگیر. اگر چنین کنی در نیمی از زمان معمول کارهایت سامان خواهد گرفت.

فال قهوه مرداد

در فالت قرص میبینم. حب نشان از شفا و بهبودی دارد. اگر به مرض تن مبتلا هستی بدان که به زودی شفا پیدا می کنی و اگر ناراحتی روحی داری به روشنی فالت آن نیز به زودی برطرف خواهد شد، انشاءالله
. اردکی که میبینم نشان از این دارد که با فردی روبرو هستم که اگر بارها در کارش شکست بخورد بازهم از جا برمیخیزد و دوباره تلاش میکند. روحیه جنگجو وپشتکار بالایی داری. زمان زیادی نمانده تا نتیجه دسترنجت را ببینی، پس مایوس نشو
. آبی میبینم که سرچشمه روشنایی و آبادانی است، نشانه خوبی است، مشکلی در زندگی داری ولی بزودی گشایش در کارهایت خواهد افتاد و توانایی مقابله با مشکلات در شما بوجود خواهد آمد. شکرگزار باش و وجودت را مانند آب زلال و خالی از کینه کن که به واسطه پاکی باطنی که داری بزودی به آنچه میخواهی می رسی
. در زندگی صاحب فرزندی نیک سیرت و نیکو صورت میشوی. سیب همیشه تاثیرش همین بوده. به تو شادباش میگویم.

 

فال قهوه شهریور

 

هشدار هشدار، آن آسیاب را میبینی که در فنجانت دیده میشود. نشان از جنگ و دشمنی دارد. همین که این آسیاب در فالت پدیدار گشته، یعنی کائنات میخواهند شر آن را از تو دور کنند. تا یکماهی سنجیده تر رفتار کن. هر درخواست همکاری را قبول نکن. به هر میهمانی نرو و در کاری که به تو مربوط نیست مداخله نکن تا شر این آسیاب از فنجانت کم شود.
. ثروتی در راه است. مالی به دستت می رسد که زحمت زیادی برایش نکشیدی. در چنین موقعیت مراقب باش که به همان سادگی که به دستش می آوری از دستش ندهی که بدست آوردن مجددش کار آسانی نخواهد بود.
. گردنبند نشان از استحکام عشق و محبت میدهد. اگر مجردی با فردی آشنا خواهی شد که معنای زندگی را برایت تغییر خواهد داد و بعد از آن خوشبختی واقعی را لمس خواهی کرد. اما اگر ازدواج کردی روز به روز رابطه تان بهتر میشود. اگر از دست هم دلخور شدید بهترین کار این است که باهم گفتگو کنید. حیف است این عشق اسیر سوءتفاهم ها گردد.
. خیلی وقت است که منتظر شنیدن خبری هستی. خبری که می تواند زندگیت را زیر و رو کند. مژده می دهم که خبر های خوشی در راه است. این مطلب را با کسی در میان مگذار تا فتنه در کارت نیفتد.

فال قهوه مهر

زدر فنجانت پرنده ای میبینم. پرنده نوید خبرهای خوب و شادی بخش است. نوید ملاقات با افرادی که برایت سود و برکت زیادی به همراه خواهد داشت. به زودی اوضاع بر وفق مرادت می شود
. تخم مرغی ته فنجان تو میبینم که نشان از تغییری بزرگ در زمانی اندک است. تا ۱۴ ماه دیگر این تغییر خودش را به تو نشان خواهد داد و پول یا شهرت زیادی بدست می آوری
. درفالت جاده می بینم، سرنوشت زندگیت خوش است، زندگی آرامی در پیش رو داری، به تمام اهداف و مقاصدت می رسی و حاجت هایت برآورده می شود
. به هر فردی که به زندگیت وارد میشود اعتماد نکن. به تازگی فردی نادان وارد زندگی تو شده که تو را آزرده خاطر کرده است. از وی دوری کن وگرنه تا ۱۹ روز دیگر ضربه بسیار بدتری از وی خواهی خورد.

فال قهوه آبان

تیرو کمان میبینم. به دروغ تعهدی را می دهی تا بوسیله آن فرد یا افرادی را فریب بدهی. اینکار را نکن که عاقبت خوشی ندارد
. ناراحت نباش. میدانم قدری فشار مالی تو را این روزها به تنگ آورده است. ولی گوسفندی که در فنجانت افتاده خبر از تغییر اوضاع میدهد. مالت برکت پیدامیکند و روزافزون میگردد.
. در فنجانت پرنده ای میبینم. پرنده نوید خبرهای خوب و شادی بخش است. نوید ملاقات با افرادی که برایت سود و برکت زیادی به همراه خواهد داشت. به زودی اوضاع بر وفق مرادت می شود
. تنها ۲۷ روز فرصت داری که خودت را درست کنی. در غیر این صورت خرچنگی که در فال توست کارت را خواهد ساخت. این خرچنگ در وجود خود توست. تویی که بدون تفکر و از روی عجله دست به کار میشوی و با پرخاشگری با دیگران برخورد میکنی. اگر تا فرصت ذکر شده رفتارت را عوض نکنی بلایی تا زمان گفته شده به سراغت خواهد آمد که بازتاب همین رفتار توست.

 

فال قهوه آذر

شخص مزاحمی مدام دوروبرت پرسه می زند و قصد آزار رساندن به تو را دارد. در فنجانت زنبور افتاده. این همان آدم پست و فرومایه است که میخواهد به تو آسیب برساند. خیلی بیشتر مراقب اطرافیانت باش تا این فرد به هدفش نرسد
. مشکلات زندگی امانت را بریده. انجیری که میبینم میگویت این مشکلات برطرف شده و کامت شیرین خواهد شد. تنها ۱۶ ماه دیگر صبرکن تا همه چیز روبراه شود.
. نگران هستی اما بیخود نگران آینده هستی. خیمه ای که در فنجانت افتاده از تامین معیشت و مال می گوید. از افزایش نعمت و فراوانی مال . پس اینقدر فکر روز نیامده را نکن. از فالت پیداست دنیایت به کام است
. اخیرا با شخصی مشکلی پیدا کرده ای که همه فکر و ذهنت را به خودش مشغول کرده. آنچه از شخص مقابل میبینم بزرگی است. طرف مقابلت انسان نیکی است. جای تو باشم سوءتفاهم را کنار گذاشته و از باب گفتگو با او وارد خواهم شد. اینگونه حتما بینتان دوستی جایگزین شده و مشکلتان به خوبی و خوشی حل میشود.

فال قهوه دی

اگر میخواهی گره مشکلاتت باز شود راه حلش برای تو آن است که در حد توان انفاق کرده و به نیازمندان کمک کنی. کاری که تا به امروز از آن سرباز میزدی . حتما نباید مال زیادی به مستمندان ببخشی اندک بخششی هم گشایش بزرگی در کارت ایجاد خواهد کرد
. نعمت و ثروت میبینم. دیگر کم کم زمان آن رسیده که دنیا روی خوش خودش را به تو نشان بدهد. تا تغییر اوضاع به روال عادی زندگیت ادامه بده و با هیچکس از فال امروزت سخن مگو.
. در فنجانت هدهد آمده که با خودش خیر و خوشی می آورد. غم ها و مشکلاتت پایان یافته و بزرگی و مقام، پیروزی و سربلندی به تو روی می آورد. وقتی در فنجان کسی هد هد بیفتد یعنی روزگار به او رو خواهد کرد. آنچنان که یک عمر در لذت و آرامش سرخواهی کرد
. کِرم میبینم. این کرم نشان از بهم ریختگی حال و روزت دارد، پریشانی، آنچه در زندگی تو میبینم طبیعی نیست. شاید جایی به کسی ظلمی کردی و آهی گریبانگیرت شده، پس خوب فکر کن. تنها راه خلاصی از وضع فعلی این است که فکر کنی ببینی چه کسی از دستت رنجیده و رضایتش را بدست بیاوری . اگر فکر کردی و یادت نیادم از طرف فرد یا افرادی که از دستت ناراحت هستند و حقشان پایمال شده صدقه بده.

فال قهوه بهمن

اقدامی انجام داده ای که انتظار خیر و منفعت از آن داری. انگوری در فالت افتاده که دلالت بر این دارد. بسیار بیشتر از آنچه که انتظارش را داری به تو سود و منفعت می رسد. اما سعی کن اصرف نکنی
. شخصی را میبینم که وارد زندگی تو شده و تا کنون هم به تو ضرر مالی وارد کرده است. او را بخشیده ای اما باز هم به تو ضرر خواهد زد. به نفع توست هر چه زودتر او را از زندگی خودت بیرون کنی.
. در فنجانت هدهد آمده که با خودش خیر و خوشی می آورد. غم ها و مشکلاتت پایان یافته و بزرگی و مقام، پیروزی و سربلندی به تو روی می آورد. وقتی در فنجان کسی هد هد بیفتد یعنی روزگار به او رو خواهد کرد. آنچنان که یک عمر در لذت و آرامش سرخواهی کرد
. من اگر جای تو بودم در همه بانک ها حساب قرض الحسنه بازمیکردم و در تمام قرعه کشی ها شرکت میکردم. انسان خوش شانسی هستی. آن خرگوش را میبینی که در فالت افتاده؟ قدرش را بدان. این خرگوش تا ۷ ماه دیگر همراه توست و بخت و اقبال را بهمراهش برایت به ارمغان آوردهاست.

فال قهوه اسفند

در فالت اردکی افتاده که نشانگر پشتکار بالای توست. به زودی اتفاق خوبی برایت رخ خواهد داد و در مدت اندکی به سود فراوانی دست پیدا خواهی کرد که از راه تلاش و کوششی که انجام می دهی بدست خواهی آورد
. شخصی در تاریکی ایستاده، منتظر فرصتی است تا به تو از پشت خنجر بزند. این روزها بیشتر مراقب باش و همه جوانب هر کاری که انجام میدهی را بسنج تا فرصت را برای این فرد مهیا نکنی. همانند پلنگی که در فنجانت افتاده در کمین است. بهترین کار این است که تا ۴ روز از رفت و آمد با افرادی که به آنها شک داری دوری کنی.
. از ابرویی که در فنجان میبینم فهمیدم که فرد با ایمانی هستی، دینت سلامت است و از جانب تو به اطرافیانت خیر و سلامتی می رسد. در حق دوستان و نزدیکانت دعا کن که خداوند همیشه آماده شنیدن دعای توست و به واسطه قلب پاکی که داری همیشه دعاهایت به بهترین نحو پاسخ داده خواهند شد
. چرخ در طالعت میبینم. فردی هستی که تا چیزی را به دست نیاوری کوتاه نمی آیی. میچرخی و میچرخی. حواست باشد گاهی هم تبرت را تیز کن. یک تبر زن اگر فقط به درختان تبر بزند و گاهگاهی تبر خودش را تیز نکند ، بی آنکه بداند ذره ذره تبرش کند خواهد شد و مجبور است برای بدست آوردن مقدار چوب روز قبل بیش از پیش تلاش کند. همیشه نچرخ گاهی هم از بیرون بایست و به خودت و کارهایت نگاه کن. گاه با یک تغییر ساده میتوانی به هدفت برسی.



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان