نوشتن 50 ترانه لیدی گاگا برای آرت پاپ

نوشتن 50 ترانه لیدی گاگا برای آرت پاپ
گاگا در پاسخ به سئوال یکی از طرفداران خود این خبر را فاش کرد .یکی از طرفداران این خواننده پاپ عجیب و غریب از او پرسید که آیا در آلبوم جدید خود آهنگی شبیه آهنگ " پای کوبی در تاریکی" نیز دارد ؟ این آهنگ یکی از آهنگهای آلبوم ۲۰۰۹ گاگا با نام " هیولای مشهور " است.

لیدی گاگا پاسخ داد: "من حدود ۵۰ آهنگ نوشته ام اما نمی دانم در نهایت کدامیک ازآنها را انتخاب خواهم کرد . آهنگهای آلبوم هیولای مشهور را به همین شکل نوشتم."

یکی دیگر از طرفداران گاگا پرسید که آیا در این آلبوم خواننده دیگری هم با او همکاری خواهد کرد ؟ گاگا در پاسخ به این سئوال گفت که در این مورد هنوز مطمئن نیست اما مسلما" بیشتر آهنگهای این آلبوم فقط توسط خود او خوانده خواهد شد.."

او در ادامه حرفهایش گفت:" من آهنگهای مشترکی که با سایرین اجرا می کنم را همیشه می توانم منتشر کنم و لزومی ندارد که این آهنگها حتما" در قالب یک آلبوم منتشر شوند ، به خاطر همین است که اینترنت ، نرم افزارها ودرکل تکنولوژی جدید را دوست دارم زیرا من هر وقت که بخواهم می توانم یک آهنگ جدید آپلود کنم."

وقتی یکی دیگر از طرفداران گاگا از این خواننده درخواست کرد که اطلاعات بیشتری درباره آلبوم جدیدش منتشر کند گاگا سعی کرد طرفدارانش را از موفقیت آلبوم جدیدش مطمئن کند و گفت:" همه طرفداران من باید آرام و صبور باشند و به مادرشان اعتماد کنند."


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان